נופליים על הרגליים עונה 2 פרק 1!

author1 21/04/2020 777 צפיות אין תגובות

״חד פעמי ..אוקיי?״ יונתן אמר בכבדות בזמן שהוא מחזיק בפניו של דין ,ועוצר אותו לשנייה מהנשיקה ,ומנסה להסדיר את הנשימות שלו תוך כדי.
״שמת לב…״ דין אמר לו ועצר אחרי המילים הראשונות של המשפט ,
בזמן שהוא לא מחזיק את עצמו מלנשק אותו שוב נשיקה רטובה.
״כן דין.. מה אתה רוצה להגיד?״ יונתן עצר שוב מתשעשע מהעניין שדין לא מסוגל לסיים משפט אחד בלי להדביק את השפתיים שלו עליו.
״שתוק ״ דין אמר לו בציחקוק ודחף אותו לקיר והתקרב אחרי זה עליו .
״לא באמת,אתה אמור את זה כל פעם מחדש אני אחשוב בסוף שאתה מנצל אותי..״ דין אמר ליונתן בציניות
והניח את הידיים שלו מצידי הראש של יונתן בקיר ,אותו קיר שהוא זרק אותו עליו לפני שנייה.
הוא ניסה לשדר לו שהוא מנסה להיות חזק מולו.
״מנצל?אני חשבתי יותר בכיון של ..״ יונתן בא להגיד ודין התרחק ממנו במהירות,
בזמן שהוא ממלמל ״אל תגיד את זה״
הוא ידע מה הוא רוצה להגיד,שצריך לעלות שלב,שעבר הרבה זמן מאז התקרית בבר,
שהם במקום טוב יותר בקשר.
אבל דין לא ידע בדיוק מה הוא מרגיש לגבי זה. או לגבי לספר לכל העולם.
״אני לא מנסה לוחץ אותך.. זה היה סתם בדיחה״ יונתן אמר לו מיד הוא הרגיש פתאום שהוא דוחק את דין לפינה.
״אמרנו שניקח את זה לאט..״ דין אמרו לו עם הגב עליו ,
בזמן שהוא מקפל את הדברים שלו מהשולחן בכיתה לתוך התיק שלו.
״בסדר בסדר..לאט..״ יונתן לחש לו והתקרב עליו מאחור והניח את הידיים שלו על המותניים שלו.
״לאט כמו החולצה שלך שיורדת ממך..״ יונתן אמר לו והרים לו לאט לאט את החולצה שלו ודין לא יכל שלו לנשוך את שפתייו מהמחשבה של מה יקרה אחרי שהחולצה תרד.
״חייכת,ראיתי,חלאס עם הפוזה של הקשוח..״ יונתן אמר לו בחיוך צדדי וסובב אותו עליו בנשיקה.


עומר צעד לתוך הסימטה החשוכה במהירות כשהוא במביט מידי פעם לאחור,
להיות בסימטה חשוכה זה אף פעם לא מומלץ במיוחד כשאין לך גב ששומר עלייך או להקה ..
ברגע אחד שלא שם לב מישהו דחף אותו לקיר והחזיק את ידו מאחרו גבו בחוזקה.
עומר שכבר זיהה לפני הריח מי זה חייך קלות.
״את נוהגת לתקוף תמיד אזרחים תמימים שמטיילים להם ברחובות?״ הוא אמר לה בציחקוק בזמן שהוא ניסה מעט להשתחרר מאחיזה שלה אך הניסיון שלו לא צלח,
היא החזיקה אותו חזק שהוא לא הצליח לזוז בכלל.
״רק כאלה שקוראים לי לשיחות דחופות באמצע הלילה בסימטתות״ היא לחשה שלו באוזן בטון עצבני, כזאת היא ,נזהרת מכל מי שנראה לה חשוד.
״אוקיי..את יכולה .. אני מרגיש שהכבד שלי נמחץ״ הוא אמר לה בקול מתחנן כשהבין שאם היא תמשיך להחזיק אותו ככה הוא ימחץ למוות והיא שיחררה אותו.
עומר הסתובב עליה ושרק לה בזמן שהוא מעביר עלה מבט ארוך לאורך כל גופה ,
היא הייתה לוהטת יותר מתמיד, המעיל העור השחור הקצר שלה והג׳ינס הצמוד הוסיפו לתדמית של הקשוחה והסקסית.
״תדבר לפני שאתה חוזר לקיר״ היא גלגלה עיניים בעצבים מהשריקה שלו.
״אני לא זוכר אותך ככה חסרת סבלנות,זה קטע של ג׳ינג׳יות? עם הזמן והגיל הסבלנות שלכן נגמרת..?״ הוא אמר לה בעוקצנות בזמן שהוא נהנה להביט בשיער הגלי הארוך ואדמוני שלה .
״אני גם לא זוכרת אותך עם הומור כזה מפותח,מזה קטע של זאבים בודדים? אתם מפתחים הומור טוב יותר ביער בלי להקה?..״ היא עקצה אותו בחזרה והתקרבה מעט עליו .
עומר השתתק ולא אמר כלום הוא רק חשב מאיפה היא יודעת על זה,
״כן ,שמועות רצות ,כולם מדברים עכשיו על איך זה שהבן של ..נזרק מהלהקה ״ היא אמרה לו ועומר הקשה את פניו בזמן שהוא נושם בכבודות מנסה להעצור את כעסו.
״אני צריך את עזרה שלך..״ הוא אמר לה בתקווה לנסות לחזור לנושא שלשמו הוא אמר לה לבוא.
״אני צריך שתעשי משהו חמור כדי שיסלקו אותך מהלהקה שלך ותהפכי להיות זאב בודד.״ הוא אמר לה ברצינות מנסה לעקוב אחרי התגובה שלה.
״ולמה שאני אעשה את בשבילך?״ היא אמרה לו מבולבלת .
״אני צריך שתתרכזי במטרה ,שעומדת להיות המטרה שלנו..״ היא המשיך להגיד לה והיא הניפה את ידה בביטול.
״להתראות ״ היא אמרה לו במהירות והעקפה אותו והתקדמה לכיון היצאה לרחוב,
אין לה זמן לבזבז על נערים היא חשבה לעצמה.
״אני מבין שלא מעניין אותך לשמוע איך זה קשור לאוליבר..״ היא קרא לעברה וחייך כשהיא עצרה כששמע את השם של אוליבר.
״אז רק צריך להגיד את השם שלו בשביל להרגיע אותך…״ הוא הרגיש שזה הזמן שלו להעקוץ אותה בחזרה.
״איך הוא קשור?״ היא שאלה אותו מבולבלת והסתובבה גם היא.
״הוא המטרה..״ הוא ניסה לרמוז לה.
״אם לא תתחיל לדבר ברור אני נשבעת אני..״ היא התחילה לומר בעצבים בזמן שהיא עושה אגרוף בידה.
״אם תעזרי לי את תקבלי משהו שתמיד רצית.״ הוא אמר לה בצחקוק כשהוא מבין שזה השלב שהיא מתחילה לפול לתוך הרשת שלו
היא נעצרה והביטה בו בסקרנות.
״אני אתן לך נקמה באוליבר״ הוא אמר לה וחיוך מרושע התפרס על פניו.

—-
״אוי מזה הריח הזה ..״ מרקוס נכנס למטבח שהוא מנסה לסתום את האף שלו מהריח השרוף הנורא שנמצא במטבח.
״אני מצטער.. שכחתי את זה דולק וזה נשרף ..״ אוליבר אמר לו באכזבה בזמן שהוא מרוקן את הסיר לפח מהפסטה השרופה.
״ אתה לא אב בית,אתה לא צריך לבשל,תתרכז
בלהנהיג..״ מרקוס אמר לו וניסה לרמוז לו בעדינות.
״זה בשביל עלמה..״ אוליבר נאנח והביט באוכל השרוף באכזבה.
״לא נורא,היא תאהב אותך גם כשאתה לוזר״ הוא אמר בצחוק ואוליבר שלח לו חיוך
״מזה הריח הזה..?״ עלמה נכנסה למטבח כשהיא משפשפת את עינייה מהשינה שהיא קמה ממנה.
״הרחת את זה עד החדר?״ מרקוס שאל אותה כשהוא מופתע מכמה הריח השרוף התפזר בבית ושלח מבט לאוליבר.
״לא צריך חוש ריח מפותח כמו שלכם בשביל להריח את זה..״ היא ציחקקה והתקרבה לכיון הפח.
״אוי..זה נורא מי הכין את זה..״ היא אמרה ולא חששה להסתיר את הפרצוף הנגעל שלה.
אוליבר החזיר לה מבט ומרקוס הצביעה לה על אוליבר בזמן שהוא עומד מאחוריו.
״כאליו..זה לא ממש נורא … זה נראה ..״ היא ניסתה להגיד משהו מנחם כשהבינה שאוליבר עשה את זה.
״סורי בייב..זה נורא..״ היא אמרה לו בציחקוק בחיבקה אותו.
״העיקר הכוונה בייב ״ נרקוס לחש לו באוזן ובזמן שהוא מנסה לעשות את הקול של עלמה ועלמה ואוליבר צחקו.
״צודקים זה באמת מריח נורא…״ הוא אמר להם וסגר את הפח.
״הכל בסדר?״ אוליבר שאל את עלמה כשהוא ראה אותה סותמת את הפה שלה עם ידה.
״סתם יש לי בחילה..״ היא אמרה לו ונשענה על השולחן העץ במטבח.
״כן אני מבין אותך..״ מרקוס אמר לה ופתח חלונות במטבח כשהחליט שחייב לעשות משהו עם הריח.
״רוצה מים?״ אוליבר שאל אותה בדאגה.
״לא.. אני רק..״ עלמה ניסתה להקיא אבל נעצרה כשהרגישה שהיא צריכה להקיא ,היא פתחה את הפח במהירות והקיאה לתוכו.
״נו באמת.. מזה התוספת ריח הזאת עכשיו..״ מרקוס אמר לה בציניות ואוליבר החזיק לה את השיער .
״אתה מריח את זה?״ אוליבר אמר למרקוס שהחושי הריח שלו נפתחו פתאום והוא הריח משהו שונה.
מרקוס התחיל להגיד משהו ציני על הקיא של עלמה והפנים שלו נהיו רציניות פתאום כשהוא התחיל להריח את זה גם .
ושנייה אחרי כל הלהקה נכנסה להמטבח עם פנים מודאגות .
״מה קורה?״ עלמה שאלה אותם בדאגה כשראתה את המבטים המודאגים שהם מחליפיפ בניהם .
״יש ריח של זאב לא מהאזור מתקרב לפה..״ מרקוס אמר לאוליבר.
״לא סתם זאב ..״ אולביר השיב לו,
חושי הריח של אוליבר מפותחים יותר בגלל שהוא האלפא ,הכל אצלו יותר חד .
בגלל זה ידע בדיוק של מי הריח ,וגם בגלל שהוא מכיר את הריח הספציפי הזה.
הוא מיהר לצאת מהבית וכולם יצאו אחריו,
״מי זאת?״ עלמה אמרה למרקוס כשהיא ראתה את אוליבר צועד לעבר אישה עם מראה מרשים ושיער ג׳ינג׳י ארוך ,
היא צעדה לעבר הבית והשיער שלה עפה ברוח כאליו היא בסרט ,רק חסר מנגינה סקסית ברקע עלמה חשבה לעצמה.
״אדיסון״ מרקוס אמר לה בזמן שהוא מתמקד באוליבר מנסה להבין מה הולך לעשות.
״התגעגעת?״ אדיסון אמרה לאוליבר בחיוך חושני בזמן שהוא שולח לה רק מבט קשוח.
״האקסית של אוליבר״ מרקוס אמר לעמלה כשהם החליפו מבטים לא ברורים.
״לחלוטין לא״ אוליבר אמר לאדיסון בקשיחות .


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
13 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך