נופלים על הרגליים -פרק 15.

author1 16/06/2019 793 צפיות תגובה אחת

״אני פותח את הלב שלי לפניך,אומר לך שאני צריך שתעזרי להמשיך לאהוב בנות ואת פותחת לי גריינדר?״ דיו שאל בבילבול ,כשטיילור משכה אותו לחדר מחשבים וסיפרה לו את התוכנית שלה.
״משהו כזה.״ טיילור חשבה לרגע לפני שאמרה את התשובה ,והדליקה את אחד המחשבים של שבחדר.
״את לא ממש טובה בלהקשיב את יודעת…״ דין אמר לה בייאוש וגרר אחד מהכיסאות בחדר לידה.
״לא דין אני הבנתי הכל,אתה מתוסבך ,אתה מבולבל ,גיל התבגרות , אתה לא יודע מה אתה.״ טיילור התחילה להגיד במהירות ולהקליד בתוך כדי במחשב.
״ואיך גריינדר אמור להעזור לי עם כל התסבוך המיני שלי?״ דין צעק בייאוש בחדר.
״זה פשוט,אתה תכיר בחור נחמד, תתלבש סביר כמו תמיד,אתם תפגשו תצאו כמה דייטים ותראה אם קורה לך איתו כמו מה שקורה לך עם בנות.״ טיילור אמרה לו
״את רואה את זה״ דין אמר לה פתאום והצביע על עצמו.
״זה מוניטין של שנים,אני לא הולך להרוס את זה בגלל שאת חושבת שדייטים עם בחור יעזרו לי״ דין אמר לה בשיא הרצינות וטיילור נקרעה מצחוק.
״תראה את זה כמו השווה בין שני רכבים,יש לך יגואר ויש לך מרצדס ,אתה רק צריך להחליט לאיזה רכב אתה יותר מתחבר.״ טיילור אמרה לו
והמשיכה מיד את דברה כשהיא אומרת במבט סקסי-״ אם אתה רוצה לשם השווה אני יכולה להיות היגואר״
״בואי נתרכז בגריינדר,אל תתני לבחורים לחכות לי כל כך הרבה ״ דין אמר לה בחיוך ,
והפנה את מבטו למסך כדי שהיא תעשה גם כמוהו.
״אוקי..אז מה אתה רוצה שיהיה הכינוי שלך?״ טיילור שאלה אותו בהאכזבה.
״fire man״ דין אמר לה פתאום,
וטיילור הסתכלה עליו לרגע לראות שהוא צוחק,
ועשית פרצוף המום כשהיא הבינה שהוא רציני.
״שיהיה..אתה רוצה לתאר אותך?״
״ספורטיבי,חתיך,שרירי,סטייל אש,וזיין רצח״
״כן..ואתה לגמרי טוב בתאורים״ טיילור השיבה לו בגיחוח.
״זהו ,ברוך הבא לגריינדר!״טיילור קרא לעברו כשהחשבון נפתח סופי.
״את בטוחה שזה רעיון טוב?״ דין שאל אותה שוב בחשש וגירד בעורפו,
הוא לא בטוח כרגע אם הוא בכלל הומו,
אחרי הנשיקה לא נשיקה עם יונתן,הוא התחיל לשאול את עצמו שאלות,
כמו למה הוא לא שכב עם בנות עד עכשיו,?ולמה הנשיקה עם יונתן הוא לא התנגד בהתחלה?
ולמה זה לא דוחה אותו?
״אני חושבת שזה יעשה לך סדר בכל המחשבות,כמו בדיקה לכל התשובות שלך״ טיילור אמרה לו בחיוך ודין רק הקשיב לה בלי להגיב.
״בהצלחה במסע שלך בחיפוש אחר התשובות״ טיילור אמרה לו והניחה את ידה על כף ידו.

״תזכרי..את לא צורחת״ מיכאל לחש לעלמה באוזן והתחיל לשחרר לאט לאט את אחיזתו ממנה בזמן שעלמה מנסה להסדיר את הנשימות שלה.
״מי אתה?״עלמה התחילה להסתובב לכיון של מיכאל לראות את הפרצוף שלו ,
והיא ראתה בחור שנראה בגיל 23 לחייו,
עם שיער שחור פרוע ,וזיפים לא מסודרים
העיניים שלו היו מפחידות,הם היו עגולות ועייפות כאליו הרבה שעות שינה חסרים לו.
״זה לא משנה״ מיכאל אמר בעצבים וניפנף באקדח שבידו.
ועלמה הלכה אחורה בבהלה מהאקדח
״את מפחדת מזה,?זה לא אמיתי״ מיכאל אמר לה בגיחוח וירה כמה פעמים לכיון התקרה כדי להראות לה שזה לא אמיתי.
״אוקיי אפשר פשוט לדלג על כל הסמול טוק הלא מוצלח הזה ותגיד לי כבר מי אתה ומה אתה רוצה ממני?״ עלמה אמרה לו וניסתה כמה שיותר שלא להראות פחד,למרות שהידיים שלה רעדו לגמרי .
״את צריכה להגיד לי תודה,בזכותי אלכס לא תובעת את ברק״
מיכאל אמר לה והתיישב על אחד הארגזים במחסן שהם היו בו.
״נגיד,למה שתעשה דבר כזה?״
״בשביל שאת תעזרי לי להשיג משהו שאני צריך,״ מיכאל אמר לה בחיוך מרושע ווישלב את ידייו
״לחבר שלך יש משהו שאני צריך ,ובדחיפות רבה״ מיכאל הסביר כשהיא לא הבינה.
״אוליבר? אז למה שלא פשוט תלך ותבקש ממנו את זה?״ עלמה אמרה לו בכעס.
״קדימה אל תהיי ילדה,כי הוא לא יביא לי את זה ,ואת תוכלי להשיג לי את זה ממנו״ מיכאל אמר לה בעצבים גם ,וקם, והתקדם לעברה.
״מה זה זה?״ עלמה אמרה לו והיא הסתבכה בתוך כל הקודים האלה.
״לא מאמין…הוא לא סיפר לך..״ מיכאל מילמל והסתכל לפתע על עמלה כאליו היא עוף מוזר
״לא סיפר לי מה?״ היא שאלה אותו בסקרנות.
״זה לא משנה כרגע,את צריכה להסכים להצעה שלי ואז תדעי את שאר הפרטים״ מיכאל אמר לה והתקדם עוד צעד לעברה ועלמה לקחה צעד אחורה.
״ומה יקרה אם אני אסרב?״ עמלה שאלה אותו בפחד.
״אני אדאג שאלכס תתעורר לחיים״ מיכאל אמרה לה והגיש לה מאחד המדפים לילונית שקופה עם מלא דפים בפנים.
״מזה ?״ עלמה שאלה אותו ולקחה את הדפים מידו.
״התביעה של אלכס,העורך דין שלה דורש 10 שנות מאסר ומילוני שקלים כפיצוי..את יודעת צריך לממן לה פסיכולוג אחרי הטראומה שלה..״ מיכאל אמר לה ועלמה עברה במהירות על הדפים.
״למה נראלך שאתה יכול לסחוט אותי ..אתה יודע בכלל מי אני..״ עלמה התחילה להגיד בכעס ומיכאל עצר אותה במהירות עם תנועת יד.
״אל תקראי לזה סחיטה עלמה,תקראי לזה החזרת טובה לחבר טוב״ מיכאל אמר לה והתקדם לכיון הדלת.
״אני לא הורס לאח שלך את החיים,ואת משיגה לי מה שאני צריך״ מיכאל סיכם את הדברים.
״אתה משוגע לגמרי״ עלמה מילמלה בייאוש.
״זה המספר וכתובת של המשוגע,אם תסכימי להצעה.״ מיכאל אמר לה בחיוך מרושע אחרון ונתן לה פתק קטן .
״ועלמה..״מיכאל אמר לה כשכבר הוא היה בפתח הדלת ועלמה הסתכלה במהירות על הפתק ואז עליו והמבטים שלהם נפגשו,
״אני לא אוהב לחכות הרבה..אל תייבשי אותי״ ומיכאל רמז לה שאין לה הרבה זמן להחליט,
כשמיכאל יצא מהחדר החשוך מעט לתוך המסדרון המאור,היא יכולה להראות את גופו הגדול ומפחיד ,ואז הבינה עלמה..שהבחור הזה הולך להכניס רק צרות לחיים שלה.


תגובות (1)

תמשיכי אני ‏במתח

16/06/2019 02:36
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך