נופלים על הרגליים-פרק 17.

author1 19/06/2019 735 צפיות תגובה אחת

״אוו אה כמה מחמאות על הבוקר״ טיילור סיננה לעבר דין כשהוא נכנס לכיתה וזרק לעברה שלל של קללות.
״הכל בגללך,אין אני ידעתי,כל מה שאת נוגעת בו זה נזק ,רק נזק״ דין אמר לה בכעס והתהלך בכיתה בדאגה.
״אולי פשוט תסביר מה קרה..?״ טיילור אמרה לו בנחת ובאדישות.
״תראי בעצמך״ דין אמר לה ודחף לידה את הטלפון שלו.
״אני רואה..שיחה מאוד ארוכה , עם בחור ..״ טיילור אמרה לו בזמן שהיא מדפדפת בהודעות של דין והבחור שהוא דיבר איתו,כל הלילה.
״וגם יש תמונות בסיפור״ טיילור אמרה לו בחיוך והגדילה את התמונה ששלח דין לאותו בחור שמגבת מכסה אות פלג גופו התחתון בלבד.
״טיילור אני מבין שהגוף שלי עוצר נשימה ,אבל אפשר שתתקדמי..״ דין אמר לה בציניות
וטיילור דפדפה עד ההודעה האחרונה.
״אני לא מבינה מה הבעיה?״ היא אמרה לו כשהיא הגיעה להודעה אחרונה .
״לא אין את סתומה ממש,הוא הציע לי להפגש!״דין אמר לה והצביע על עבר ההודעות האחרונות שלהם,
״ואתה הסכמת.״ טיילור אמרה בזמן שהיא קראה אותם במהירות.
״זה בדיוק הבעיה,שהסכמתי אבל התחרטתי!״ דין הסביר לה בתנועות ידיים מוזרות.
״אז למה הסכמת מהתחלה?״ טיילור עדיין לא הבינה.
״אני לא יודע טיילור ,כנראה הייתי ממש עייף אתמול ורציתי לנפנף אותו״ דין אמר לה בייאוש והתיישב בכיסא לידה.
״אז מה הבעיה ,פשוט תצאו לדייט״ טיילור אמרה לו בתמימות.
״למה שאני אצא לדייט עם גבר?״ דין שאל אותה בתהדמה.
״למה לא?,זה חלק מהניסוי שלך ,איך תדע מה אתה מרגיש אם לא תנסה..״
״בגלל..״שדין התחיל להסביר לה ואז הדלת נפתחה ,
והם הסתובבו שניהם לראות מי נכנס.
״אל תפריעו לעצמכם ,אני רק לוקח משהו״ יונתן סיננן לעברם כשהוא ראה איך טיילור ודין השתתקו כשהוא נכנס.
הוא חפש את המחברת שלו מהארון וכשהוא מצא , הוא שלח מבט אחרון עצב לעבר דין והוא יצא מהכיתה .
״אתם לא מדברים?״ טיילור שאלה את דין כשראתה שכל המצב רוח שלו ירד כשהוא ראה את יונתן.
״אל תגזימי ,מה אני ילד קטן ,מה אני לא אדבר איתו בגלל נשיקה?״ דין אמר לה בגיחוח והשתתק לפתע שהבין שהוא בדיוק עושה את זה.
״אני פשוט מרגיש זה סתם יהיה מביך אם נדבר כאליו לא קרה כלום״ דין הסביר לה לבסוף.
״אז אתה פשוט בחרת למחוק אותך מחייך?״ טיילור שאלה אותו ונסתה להסביר לו מה הוא עושה.
״טוב טיילור,תתרכזי! מה אני עושה עם הדייט הזה?״ דין אמר לה והעביר נושא במהירות,
יונתן נחשב עוד כפצע פתוח שקשה לדבר עליו עדיין.
״איך היה השיחה שלכם כל הלילה?״ טיילור חקרה אותו.
״טובה דווקא,כאליו אני כבר מכיר אותו כבר הרבה זמן..״ דין השיב לה.
״אז למה לא? צאו לדייט,ואם אתה כל כך הומופוב ומפחד מזה אתה יכול לקורא לזה פגישת ידידים.״ טיילור אמרה לו בגיחוח ונעמדה על רגלייה.
״תתחיל לעבוד על זה,אתה לא יכול להיות הומו וגם הומופוב!״ טיילור אמרה לו בציניות והתקדמה לכיון הדלת,
״אני לא הומופוב !״ דין צעק לעברה שהיא כבר ממש הייתה בחוץ.
״אז אתה כן הומו?״ טיילור כבר צעקה לו מהמסדרון ודין לא השיב לה על כך.

—-
״רגע ..רגע..״ עלמה צעקה בחלל החדר כששמעה שיש דפיקות בכניסה לחדר שלה.
״שנייה נו!״ עלמה צעקה שוב בזמן שהדפיקות המשיכו והתגברו.
״היי..סורי על זה ,פשוט לא ענית לי לטלפון ופחדתי שקרה ..״
אולייבר עמד בפתח הדלת והתחיל להגיד משהו כשעלמה פתחה לו ,
ונעצר כשראה לפתע שהיא עומדת בתחתונים וחזייה ,
״משהו״ הוא סיים את המשפט לבסוף כשהכריח את עצמו להתרכז.
כשעלמה קלטה כשהיא לבושה ככה,
היא רצה מהר לקחת מהארון חולצה לבנה
והיא לבשה אותה.
״אני בסדר,פשוט עבר עלי לילה ארוך…״ עלמה אמרה לו ובזמן שהיא מסדרת את החולצה.
״בקשר לזה,״ אוליבר התחיל ולהגיד וניחש שעבר עלה לילה קשה ,בגלל כל מה שהיא יודע עליו עכשיו.
״אני באתי להתנצל,על כך הדרך שזה שקרה ,וזה היה בזמן הלא נכון ,הייתי צריך לספר לך הרבה לפני,״ אוליבר אמר לעלמה בזמן שהוא בוחן את תגובתה
״כן באמת היית צריך..״עלמה מילמלה לעברו.
״אני יכול להכנס?״ אוליבר שאל אותה,
שהרגיש לפתע לא בנוח שהוא עומד בפתח של החדר.
ועלמה עצרה לחשוב לרגע ,אם מיכאל לא היה בסיפור סביר להניח שהיא הייתה בועטת אותו ממנה,
ובחיים לא הייתה נותנת לו להכנס לחדר שלה,
היא מפחדת להודות בזה אבל זה המצב הוא מתה מפחד ממנו,
ומפחדת פתאום שהתחרפן לה בחדר ויהרוג אותה או משהו כזה.
״כן בטח..״ היא אמרה לבסוף ,
מיכאל אמר לעלמה שהדרך היחידה שהיא תוכל להשיג את הגביע זה להתקרב לאוליבר,
הוא צריך לסמוך עליה ,ולהרגיש בטוח לידה כדי שהוא בכלל יספר לה על הגביע.
אוליבר עשה סיבוב בחדר וקלט שהכרית שלה ספוגה בדמעות.
״אני לא מאמין שגרמתי לעיניים היפות האלו לבכות..״ אוליבר אמר לעלמה בעצב והניח את שני ידיו את הלחיים שלה,ומלטף אותם בעדינות.
״אוליבר אתה לא יכול פשוט לבוא לפה להניח את הידיים שלך,ולחשוב הכל נגמר, ונמשיך כרגיל..״עלמה אמרה לו בעצב והורידה את הידיים שלה ממנו ,
למרות שהיא אהבה שהוא נגע בה.
״אוקי,את צודקת..איך אני יכול לתקן את כל המצב הזה?״ אוליבר אמר לה והתיישב על המיטה מולה.
״אני רוצה להכיר אותך,לדעת מי אתה באמת..״ עלמה התחילה להגיד ואוליבר עצר אותה,״דייט למשל..?״ וניסה את מזלו בפעם המי יודע כמה.
״קח אותי למשפחה שלך..״ עלמה אמרה לו לבסוף.
״מה?..אין מצב!״ אוליבר אמר לה במהירות כשהוא שמע את ההעצה .
״למה לא?״
״כי ככה זה בלהקות,לא מכניסים בנות ואנשים בכללי מבחוץ ,את צריכה להבין שהם פרטיים ,הם מונתקים מהעולם בחוץ״ אוליבר אמר לה והתחיל להתהלך בחדר בדאגה.
״זה בסהכ אני..״ היא לחשה לו לפתע ואוליבר הפסיק להתהלך בחדר.
״אוקיי ..בסדר״ הוא אמר לה לבסוף כשהוא ראה שהוא מתחיל להאכזב אותה עוד פעם.
״אבל אני חייב להגיד לך מראש,זה לא הולך להיות קל..״ אוליבר אמר לה והתחיל לחשוב על כמה תירוצים והסברים כבר למרקוס.
״אני לא מפחדת״ עלמה שקרה.
״אנחנו ביחד בזה״ שקרה שוב.


תגובות (1)

תמשיכי

20/06/2019 18:37
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך