נופלים על הרגליים -פרק 22.

author1 27/06/2019 774 צפיות תגובה אחת

״בוקר טוב״ אוליבר אמר לעבר עלמה ,והתיישב מולה בשולחן בחדר אוכל.
״ממתי אתה אוכל בחדר אוכל?״ עלמה שאלה אותו בחשדנות ,והסתכלה עליו נוגס בחביתה שלו במהירות.
בדרך כל אוליבר היה אוכל את הארוחות שלו תוך כדי שהוא מתקן חלון או מחליף מנורה.
״מהבוקר.״ אוליבר אמר לה בחיוך ,
בזמן שהוא לא הוריד את העיניים ממנה אפילו לא לשניה,
ועלמה ניסתה להסתכל על כל דבר אחר רק לא עליו.
״אתה עוקב אחרי?״ עלמה שאלה אותו בעצבים כשהיא קלטה מה הוא מנסה לעשות.
״אני צריך?״ אוליבר שאל אותה גם בעצבים והזיז את המגש שלו לצד ,כדי שיוכל להניח את ידיו על שולחן.
״לגמרי לא!״ עלמה השיבה לו בעצבים,
והזיזה גם היא את המגש והניחה את ידה על השולחן.
״מי זה הבחור שנכנס אתמול לחדר שלך בלילה?״ אוליבר שאל אותה,
ועלמה יכלה לראות את הכעס שלו דרך העיניים שלו.
״אז אתה לא עוקב אחרי מעכשיו…״ עלמה אמרה לו ,ואוליבר רק התעצבן עוד יותר.
״מי..זה..היה?״ אוליבר שאל אותה שוב בכעס והתקרב עלה.
״לא עסק שלך״ עלמה אמרה ,
ואוליבר העיף בעצבים את המגש שלו על הרצפה ,ועלמה הרגישה איך כולם בחדר אוכל מסתכלים.
״הוא..ידיד״ עלמה אמרה לו לבסוף ,כשהיא הבינה שהיא צריכה להרגיע אותו.
״למה ידיד צריך לבוא אליך לחדר בלילה״ אוליבר לא נרגע מזה.
״למה אתה מעצבן היום?״ עלמה החזירה לו בשאלה.
״איך קוראים לו?״ אוליבר התחיל לחקור אותה.
״מיכאל..״ עלמה הרגישה שאין בעיה להגיד את שם כי גם ככה אוליבר לא מכיר אותו.
״הוא לומד פה?״ אוליבר המשיך לתחקר אותה
״לא״ עלמה השיבה.
״מעולה,ככה לא תוכלי לראות אותי מפוצץ לו את הפרצוף ״ אוליבר נעמד על שני רגליו והתחיל להתקדם לכיון היציאה מחדר אוכל.
״לאן אתה הולך?״ עלמה צעקה לו ויצאה אחריו מחדר אוכל.
״עלמה אוליבר..״ המנהל עצר אותם בכניסה .
״יש פה מישהי שמחפשת אותכם..״ המנהל אמר להם ואלכס הופיעה פתאום מאחוריו.
״היי…את בטח עלמה נכון?״ אלכס אמרה לעמלה בחיוך ובחנה אותה בעינייה מכף רגל ועד ראש.
״מה את עושה פה?״ עלמה אמרה לה בכעס,הדבר האחרון שהיא צריכה זה אותה על הראש.
״אנחנו צריכים לדבר״ אלכס אמרה בחיוך לה ולאוליבר

—-
״היי אתה פה?״ דין נכנס לחדר של יונתן ואמר לעבר החלל הריק של החדר.
״אני במקלחת,שנייה יוצא.״ יונתן צעק לדין מהמקלחת מבעד ברעש של המים ,
דין החליט שהוא יחכה לו אז הוא בנתיים התיישב בכיסא שהיה בחדר.
״מה קורה?״ יונתן אמר לו כשיצא המקלחת רטוב כלו ורק מגבת מחסה את פלג גופו התחתון..
״ה…בסדר,כן בסדר״ דין גימגם כשהוא ראה אותו.
״בטוח?״ יונתן אמר לו בחיוך בזמן שהוא משתעשע מזה שדין נבוך ממנו.
״כן..״ דין אמר לו לאחר כמה דקות שהסתכל על כל טיפה וטיפה שנוזלת ממנו.
״למה אתה צוחק?״ דין שאל את יונתן כשהוא ראה שהוא נקרע ממנו מצחוק,
יונתן לא ענה לו הוא רק חזר למקלחת עם הבוקסר שלקח מהמיטה.
״שיט ,שיט ,שיט״ דין מילמל עצבים כשהוא קלט פתאום שיש לו זקפה,
ולקח במהירות את אחת הכריות שהיו על המיטה והסתיר איתה את המקום ,והתקדם במהירות לעבר היציאה מהחדר.
״לאיפה אתה הולך?״ יונתן שאל אותו פתאום שהוא כבר היה כמעט בחוץ.
״זכרתי שאני צריך לעשות משהו.״ דין אמר לו בחיוך.
״אפשר את הכרית שלי,אני ישנה אתה..״ יונתן אמר לו בחיוך.
״לא!״ דין אמר במהירות.
״כאליו,אני אבדתי את הכרית שלי ,ובשביל לזה באתי ,לקחת ממך כרית…עכשיו אם תסלח לי,יש לי דברים לעשות״ דין תירץ לו במהירות ונעלם משם.


״מה היה כל כך דחוף שאמרת לי לבוא מהר..ולמה אתה מחזיק כרית ביד?״ טיילור שאלה את דין כשהוא התקשר עלה לבוא מהר למחסן.
״בגלל זה..״ דין אמר לה וזרק את הכרית לצד.
״היי אל תדאג באבי,זה קורה לכולם ,אפילו לטובים ביותר.״ טיילור אמרה לו בציניות והתקרבה עליו.
״זה קרה בגלל יונתן.״ דין אמר לה וטיילור חשבה לרגע מה להגיד.
״טוב,אני יכולה לעזור לך.״ טיילור אמרה לו וכרחה את הידיים שלה סביב הכתפיים שלו.
״טיילור..״ דין התחיל להגיד וטיילור עצרה אותו בנשיקה.
״אתה רואה..זה לא כזה גרוע..״ טיילור אמרה לו ועוד לפני שדין הספיק להגיב היא כבר נשיקה אותו שוב
היא צדקה ,זה לא גרוע , אבל זה לא מרגיש כמו משהו שהוא רוצה.
כשדין פתח את עינייו הוא ראה את יונתן עומד בפתח הדלת מביט בהם באכזבה,
וכשהוא ראה שדין ראה אותו הוא נאנח והלך משם.
״טיילור,נראלי שכדי שתלכי״ דין אמר לה והתנתק ממנה,כשהוא ראה את יונתן הוא מבין הכל ,והוא הבין מה הוא רוצה.
״זה פעם אחרונה שאתה משחק בי!״ טיילור אמרה לו בעצבים ויצאה מהחדר.
ודין רק ניסה להבין איך החיים שלו הסתבכו כל כך מהר.


״יש לך 10 שניות להגיד בדיוק את מה שאת רוצה״ עלמה אמרה בקשיחות לעבר אלכס שנמתחה על המיטה שלה.
״אווקי,יש חדשות טובות ,ויש חדשות רעות״ אלכס אמרה לעבר אוליבר ועלמה בחיוך.
״מה תרצו לשמוע קודם?״ היא אמרה ברבים אבל לגמרי הסתכלה על אוליבר.
״טובות״ אוליבר בחר .
״אווקי בחור גדול..״ אכלס אמרה לעברו ונשכה את שפתיים שלה בחושניות ,ועלמה גילגלה עיניים בעצבים.
״החדשות הן,שאני מוכנה לעשות לכם סרטון בדיוק כמו שעשיתי למכיאל,בשביל לעזור לאח שלך,תמורת מחיר כפול כמובן..״ אלכס אמרה להם בחיוך ועלמה הרגישה שעוד שהיא היא בוטעת בה.
״עופי מכאן..״ היא אמרה לה בכעס
״היא מדברת על מיכאל שהיה אתמול בחדר שלך?״ אוליבר את עלמה וניסה להבין מה קורה פה.
״עופי מכאן עכשיו!״ עלמה צעקה לעברה ואלכס נעמדה על שני רגלייה במהירות.
״אולי תשמעי את החדשות הרעות קודם״ אלכס אמרה לה כדי להרגיע אותה.
״אני מוכנה לעשות לכם סרטון ,
כי היום הייתי אצל מיכאל בבוקר כי הוא לא מוכן לשלם לי,הוא שתה המון..הוא סיים איזה ששה בקבוקים,מסכן אבא שלו…״ אלכס אמרה בחיוף עצוב.
״אוקיי זה מספיק..עופי מכאן״ עלמה אמרה לה ופתחה את הדלת של הכניסה.
״רק שתדעי,הוא יזכיר את השם שלך מלא..״ אלכס אמרה שלה שהייתה כבר ביציאה מהחדר,ואוליבר התקרב עליה כדי לשמוע אותם.
״הוא עצבני עליך,הוא אמר שתשלמי על זה שהפרת את הבטחה שלכם ,ולא הבאת לו את מה שהוא צריך,..״ אלכס ציטטה את דבריו של מיכאל.
״הוא אמר שגם המשפחה שלך תשלם,למעשה נראלי שהוא כבר ממש בדרך לשם.״ אלכס אמרה לעבר אוליבר שנזכרה שמיכאל אמר לה שהוא הולך .
״את משקרת,הוא לא יכול לדעת איפה הם נמצאים.״ אוליבר אמר לה בעצבים ,ואלכס חייכה.
״הוא אמר בקשר לזה ,חברה שלך עזרה לו מאוד״ אלכס אמרה בקריצה לעבר עלמה ויצאה מהחדר .
״לא לא לא..״ עלמה מלמלה במהירות בזמן שהיא מחפשת את הלוח בקרה של דנה במהירות בחדר.
״את יכולה לספר לי כבר מה קורה כבר?״ אוליבר אמר כשהוא הלך אחריה אבוד.
״תקשיב,אני אספר לך הכל בדרך מבטיחה,אבל עכשיו אנחנו צריכים לנסוע דחוף ..״ עלמה אמרה לו בניסיון לא להיות בלחץ,
כשהיא הבינה שמיכאל גנב לה את הלוח בקרה,
והוא יכול לדעת איפה היא הייתה או איפה היא נמצאת בכל רגע נתון.
״עלמה,מה קרה?״ אוליבר תפס בידה של עלמה משכנע איתה לספר לו בכוח.
״המשפחה שלך…אם לא נלך עכשיו,הוא יהרוג את כולם!״
עלמה אמרה לו ,ואוליבר שחרר את ידו ממנה.


תגובות (1)

אני מתה תמשיכי!

27/06/2019 22:35
11 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך