סוואגית סלינטור
מקווה שאהבתן 3 תגובות ממשיכה

ניורקית וערס?? – פרק 1

סוואגית סלינטור 22/08/2013 2517 צפיות 5 תגובות
מקווה שאהבתן 3 תגובות ממשיכה

וואו אני לא מאמינה שאני היום טסה עוזבת את כולם …
איך אני יסתדרר בלעידהם טוב זהו היום האחרון שלי בבצפר כדאי שאני יתחיל להיתארגן.
"אמה , אמה תתעוררי " אמרה האנה (חברה של אמא שלי) והדליקה על MTV פתחה את הווילונות וליטפה את פניי איזה כיף יש את השיר האהוב עליי THE BEST SONG EVOR (נראה לי ככה כותבים את זה) של וואן דירקשן חולה עליהם התעוררת וחיבקתי את האנה וניכנסתי להתקלח .
שיצאתי היה השיר START DANS של סלינה גומז הזמרת האהובה עליי מזה השירים האהובים אליי היום גיחכתי לעצמי וחייכתי .
לבשתי שורט גבוהה לבן עם חולצה נופלת עם גב פתוח בצבע שחור עם קישקושים שרשרת עם השם שלי מהב באנגלית צמידים העבים האלה מגומי פיזרתי את השיער שמתי כובע אדום שכתוב עליו לבן OBEY ונעלי אולסטר גבוהות שחורות .
שמתי בושם לקחתי שקית שוקו ויצאתי לכוון הבית ספר.
שנכנסתי לבצפר ישר ג'ניפר קפצה עליי.
ג'ניפר"אני לא מאמינה שאת עוזבת היום איך אני יבתדר בלעדייך החבורה שלנו לא תשאר כמו שהיא " אמרה וראיתי דמעות שמאיימות לצאת.
אני"היי נוכל להמשיך לשמור על קשר ואתם תצליחו להיות אות חבורה שתמיד היינו " אמרתי וחייכתי עליה חיוך קטן למרות שידעתי שגם אני לא יסתדר בלעדיהם.
שנכנסנו לבצפר ראינו את הבנים את מאט ג'סטין וטיילור.
טיילור"אני לא מאמינה שאת עוברת מאז שנולדנו לא נפרדנו אחד מהשנייה" גיכחתי וגם טיילור הלימודים עברו מהר אחר כך הלכנו לים נהיננו ניפרדתי מכולם וגמרתי לאגן את המזוודה ונכנסתי להתקלח יצאתי ולבשתי שורט גבוהה כחול ככה עם גופיה נופלת שכתוב עליה ניו יורק בלבן וגופייה כחולה בהירה וכפכפי ויאנס שחורים שמתי תשרשרת שלי צמידים כובע צמר אפור כזה רגיל בושם כסף וירדתי .
נסענו לשדה התעופה עשיתי את כל העניינים קניתי לי דוריטוס וקולה למטוס נפרדתי מהאנה .
האנה"תשמרי על עצמך מתוק ושמרי על קשר " אמרה וחיבקה אותי חזק. היו לי ולה דמעות בעיניים.
"מבטיחה " אמרתי לה ועליתי למטוס התיישבתי במקום והמטוס המריא…


תגובות (5)

תמשיכיי

22/08/2013 07:23

נשמע מעניין מצפה להמשך :)

Rock & Roll

22/08/2013 07:31

כשמישהוא מדבר על תכתבי מי אומר, לדוגמא כך:
"אני לא מאמינה שאת עוזבת היום איך אני יבתדר בלעדייך החבורה שלנו לא תשאר כמו שהיא "
אל תכתבי גניפר"……

אני"היי נוכל להמשיך לשמור על קשר ואתם תצליחו להיות אות חבורה שתמיד היינו "
ואל תכתבי "אני…"
חחחחח בסך הכול סיפור נחמד^
תמשיכי:)

22/08/2013 07:42

תמשייכייכ

22/08/2013 08:09

וואו מושלם!!!!!

12/06/2014 14:23
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך