סוואגית סלינטור
5 תגובות ממשיכה

ניורקית וערס?? – פרק 10

סוואגית סלינטור 25/08/2013 1623 צפיות 4 תגובות
5 תגובות ממשיכה

~נקודת מבט ל תום~
"מה אתה חושב ?" היא ענתה 'שבאת לפה ביבילי כדי להגיד לי שאת אוהבת אותי ותמיד אהבת ' מה שרציתי אבל יצא לי "מצטער…" אמרתי "על מה ?" היא אמרה לי ברוגע בכזאת שלוות … "על נישקתי אותך " אמרתי "אבל עם נישקת אותי בטח הייתה לך סיבה טובה ? או שאני טועה?" היא שאלה "לא הייתה לי … אני לא רוצה כרגע לדבר עם אף אחד וכדאי שאני יחזור הביתה כי כבר מאוחר בואי אני ילווה אותך" אמרתי לה וקמתי היא לא ענתה פשוט הינהנה עם הראש וחייכה חיוך קטן.
~נקודת מבט של אמה~
הינהנתי וחייכתי חיוך קטן ומאולץ למה הוא לא מדבר איתי הוא מנשק אותי לא אומר כלום ושאני רוצה לדבר איתו הוא מתחמק ? מה עובר עליו זה לא תום שאני מכירה תום עוד אחד מהדברים שמשותפים לי ולתום זה ששנינו שונאים! אנשים שמתחמקים וזה מה שהוא עושה מה קורה לו …
הייתה בינינו שתיקה מביכה כל הדרך "ביי" הוא אמר לי והלך "ביי" אמרתי בשקט וסובבתי את המפתח הבנים לא היו בסלון הם היו … בבריכה עם הבגדים ?! לירון ושון בחוץ מתפוצצים מצחוק…
"אוקיי מישהו מוכן להסביר לי מה קורה פה לעזאזל? " שאלתי והם הפסיק לצחוק והפנו מבטים אליי
שראיתי איך ליאור אליראן ומירון ניראים התאפקתי לא להתפוצץ מצחוק שון קלט אותי ועשה לי מבט של 'תיצחקי גם אנחנו ניקרעים' אז אני ושון הסתכלנו אחד על השני והתחלנו להתפוצץ מצחוק ואז לירון הצטרף אלינו ושאר הבנים .
"מצחיק אותך אה?" אמר אליראן "מאוד" עניתי "אין בעיה ליאור חושב מה שאני חושב " שאל את ליאור לא הבנתי הסתכלתי עליהם במבט מבולבל , ליאור ואליראן יצאו מהבריכה הם היו כולם בלי חולצה אחלה מחזה …. (לא הבני דודים החברים בחורה אחת 3 בנים בלי חולצה…) אליראן התקדם אליי והרים אותי כמו מגבת … "מה אתה חושב שאתה עוה צעקתי נתתי לו מכות על הגב מה שבכלל לא הזיז לו. הוא תפס אותי מהכתפיים סלש ידיים ליאור מהרגליים הם נידנדו אותי ואמרו "1…2…3 ו…" הם זרקו אתי בריכה וכולם כולל אני התפוצצו מצחוק "סתומים!!!!!!" צעקתי אליהם כאשר אני עוד צוחקת "תגידי מה את אוכלת נוצה שוקלת יותר ממך " אמר אליראן "זה דבר שבטח אתה לא מכיר אבל קוראים לו פחצה המבורגר וסלט " אמרתי והם היו בשוק "טוב מה צאו מהשוק" אמרתי " איך את אוכלת המבורגרים פיצות ונשארת רזה" שאל ליאור "וסלט כי אני עושה ספורט " אמרתי.
"אוקיי היי מירון אולי תאמץ את זה" אמר לירון "סמוך עליי שהוא לא צריך" אמרתי ומירון היסתכל אליי וחייך חייכתי גם "ליאור קלט את המבטים "אוקיי חבר'ה עם אתם רוצם לפלרטט רק לא פה" אמר ליאור וכולנו צחקנו "טוב עליתי להיתקלח "אולי מירון יתקלח איתך" אמר שון וקרץ אליי "אני יוותר אמרתי ועליתי.


תגובות (4)

תמשיכייייייייי!!!!!!!!!

25/08/2013 06:30

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח אוייר תמשיכי

25/08/2013 06:30

מהמםםם תמשיכיייי <3

25/08/2013 06:38

מהממצמם תמשיכי!!!!!!

25/08/2013 07:26
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך