ניורקית וערס?? – פרק 11 (לא היה לי כוח לחכות לתגובה חמישית)

סוואגית סלינטור 25/08/2013 1476 צפיות 6 תגובות

עליתי למעלה ונכנסתי להיתקלח לשטוף את כל מה שעבר עיי היום שני הבחורים העובדה שתום התחמק ממני הנשיקה …
גמרתי להיתקלח ושמתי מכנס קצר לא יותר מידי כחול וחולצה גזורה של איזה מסיבה אספתי תשיער לקוקו גבוהה ונישכבתי על המיטה והיתכרבלתי בשמיכה זהו מחר היום הראשון מקווה שיהיה טוןב חשבתי לעצמי ותוך לא זמן ארוך נירדמתי.
~נקודת מבט של ליאור~
מירון ישן אצלי "יש לי רעיון " אמר מירון עם חיוך זדוני "יש לי תחושה אני אוהב את ה איזה רעיון " שאלתי גם בחיוך זדוני אבל נחמד "בת דודה שלך עוד ישנה נכון ?" שאל עכשיו לא הבנתי "כן למה ?" שאלתי "אז בוא נעיר אותה " אמר והיסתכלתי עליו כלא מבין "לירון ושון ישנו אצל אח של ואמא שלך בעבודה נכון ?" שאל כן עניתי "אוקיי בוא הלכנו לבנים הם היו ערים ודיברו "חבר'ה יש לי רעיון קורע" אמר מירון "דבר" אמר לירון "אז ככה אני לירון ושון נעיר את בדרל יצירתית את אמה" אמר וחייך "אוקיי ומה אני וליאור עושים ?" שאל אליראן "אתם מכינים לכולנו ארוחת בוקר " אמר "רציני שמישהו יעזור לנו " אמר ליאור "יש לי רעיון אני יעזור לכם אבל ככה התוכנים שון אתה פותח את החלון ולירון אתה פותח את הטלוויזיה בשיא הווליום על MTV וקופץ על אמה " אמר וכולם הינהנו לאישור היא כל כך תהרוג אותנו אני מכיר אותה אבל ניתן לו להינות מהספק.
~נקודת מבט לירון~
אני ושון הלכנו לכוון החדר של אמה עשינו שהטלוויזיה תהיה על מסך כחול הגברתי הכי גבוהה והשתקתי החזרתי את הטלוויזיה למצבה הרגיל לקחתי את הלט העברת לMTV עמדתי מלפני המיטה של אמה וון ליד החלונות "שלוש ארבע ו…" אמר והדלקתי את הטלוויזיה הוא פתח את התיריסים אני קפצתי ת אמה והיא צרחה "מאדר פאקר!!!!!" התפוצצנו מצחוק "סתומים הערתם אותי " אמרה "זאת הייתה הכוונה אה ולהגנתינו זה היה רעיון של מירון" אמר שון "תודיעו לו שהוא הולך למות אמרה וגיכחתי והיא נכנסה למקלחת .
ירדנו למטה וואו סחטיק היו פנקיקים חביתות סלט גבינות לחם קרקרים השקיעו .
"השקעתם נשמות" אמר שון והתישב ובא לאכול עצרתי אותו "חכה לאמה " דיברנו סיפרנו להם איך הם הגיבו "תקיב הלך אליך מירון " אמר אליראן "נכון אמה מלכה בדברים האלה " אמר ליאור "לא רק בזה אני מלכה נשמע קול מכוון זאת הייתה עלמה היא לבשה חולצת בצפר אפורה ג'ינס גבוה עם שלוש כפתורים בצבע שחו משופשף עם קרעים הסווטשר שלה כובע סוואג כחול עם תמונה של הסימן הזה (שאין לי מושג איך קוראים לו אל יש הרבה כובעים כאלה) עפ שני פסים בעובי בינונים למעלה ולמטה בצבע תכלת שצמוד אליהם משני הצדדים פס כסוף כם נכלי אולסטר שחורות.
היא הייתה יפהפייה מה קורה לי איל הבחורה האתי משגעת אותי שהערנו אותה היתאפקתי לא לנשק אותה היא כל כך יפה אני לא מאמין ש… שהתאהבתי.


תגובות (6)

יפה תמשיכייי

25/08/2013 09:53

תמשיכיי

25/08/2013 09:54

תמשיכייייייייי!!!!!!!!!

25/08/2013 10:03

תמשיכי

25/08/2013 10:07

מושלם

25/08/2013 10:10

אוקיי אני ממשיכה

25/08/2013 10:17
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך