ניורקית וערס?? – פרק 12

סוואגית סלינטור 25/08/2013 1696 צפיות 6 תגובות

~נקודת מבט של אמה~
ירדתי למטה הם הסתכלו עליי כאלו בחנו אותי ולירון בהה בי וואי מה קרה לי לא הגיוני זה לא יכול להיות ש.. שאני מתאהבת לא אחרי מה שקרה עם ג'ייסון אני לא יכוןלה יט=חוץ מזה הוא סטציונר הוא בטוח יפגע בי אני צריכה למצוא מישהו אחר מה עם מירון … לאאאאאאאאאא שון כן שון נשמע סבבה הוא חמוד מצחיק יש לו חיוך וכבש הוא מגנט לצרות כמוני חתיך מה עוד צריך.
"טוב מה נתקע לכם המבט?" שאלתי והבים ניערו את ראשם ואני גיכחתי וירדתי למטה לא חיכיתי להם איו ושמתי פנקיקים בצלחת שמתי שוקולד נוטלה שהיה על השולחן הכנתצי לי נס התיישבתי ואכלתי והבנים היו עדיין תקועים "שמעתם על הביטוי מי שאוכל לבד מת לבד…" אמרתי לקח להם כמה שניות בסוף ה קמו לשלוחן יישבו איתי "מירון אליראן וליאור צדק הלך עליך אף אחד לא מעיר אותי" אמרתי ווהמשכתי להיסתכל על הצלחת "אחי שתדע שהיית חבר טוב " אמר ליאור כולנו צחקנו .
מדי פעם הגנבתי מבטים ל-שון (כן ל-שון נא לא להיות מופתעים) פעם אחת הוא קלט אותי וחייך אליי וחייכתי חזרה "אמה אני יכול לשאול אותך משהו אחר כך ?" שאל שון וכל המבטים הופנו אליי "בטח " אמרתי וחייכתי כלנו המשכנו לכול בשקט מעבן "טוב נו מה ? מזה השקט המעצבן הזה ?" אלתי וליאור גיחך "מה אתה מגחך אני רצינית מאוד" הוא לא אמר כלום נאנחתי וחזרתי לצלחת גמרנו לאכול פינינו ניקינו כמובן לא אני במן שהם ניקו שון התיישב לידי "היי" אמרתי לו וחייכתי "היי" אמר לי "אמ תקשיבי רציתי לשאול עזבי לא משנה חכי לי בסוף היום " אמר "אוקיי " הלכנו עזרנו לנקות והלכנו לבצפר הבנים דיברו לבד ואני דיברתי עם מירון הוא ממש חמוד די התעלמנו בקיום כולם הוא ממש חמוד וונהינו ידידים טובים שהגענו לבצפר היתקדמתי לכוון מזכירות הוא לא היה שונה במיוחד מהבצפר הקודם שלי כולם בעיקר הבנים נעצו בי מבטים מבטים של וואי תראו תכוסית הזאתי ובנות מבטים של אני יהרוג אותך עם תתיתקרבי לחבר שלי כלבה…
איזה בצפר של נחדים הלכתי למזכירות היא נתנה לי תמערכת ומפתח ללוקר שלי "נו אז איזה כיתה את ?" שאל מירון היחידי שבא איתי והחזיר לבנים בעיקר של ' שלא תחשבו על זה אפילו אם לא זה הסוף שלכם' ולבנות ' על תדאגו היא לא כלבה כמוכן' חולה עליו "אמ י5 "אמרתי באסה את לא איתנו בכיתה אבל עם יש בעיה עם מישהו תגידי לי ברור ?" שאל אין אני חולה עליו "ברור אמרתי מחויכת . והיתקדמתי לבניין עם מירון "מירון אחי יש משהו קשור לנבחרת" אמר איזה ילד חתיך שהיסתכל עליי וקרץ לי "אני בא ושלא תעז לחשוב על זאת בת דודה של אליראן וליאור , ביי נסיכה בהצלחה" אמר וחיבק אותי. אותי היתקדמתי לבניין ופתאום נכנסתי לכיתה "וואי אני מצטער " אמר הבחור שאפילו לא היסתכלתי בפרצופו "זה בסדר זאת אשמתי היסתכלתי עליו הוא היה כל כך חתיך שיער שחור עם התספורת של הערסים עיינים כחולות בהירות ברמות גבוהה וקוביות ממה שראיתי מבעד לחולצתו. הוא לבש חולצת בצפר כחולה ומכנס ג'ינס .
"היי את חדשה נכון ?" שאל אותי "כן קוראים לי אמה" אמרתי "או היי אני דין " אמר וחייך אליי וואי יש לו חיוך מושלם "איזה כיתה את ?" שאל אותי "י5" אמרתי "אה זאת הכיתה לי בואי .


תגובות (6)

תמשיכי :)

25/08/2013 10:47

המשך

25/08/2013 11:00

תמשיכיי

25/08/2013 11:02

מושלםםם

25/08/2013 11:43

תמשיכיייי

25/08/2013 11:51

מושלם תמשיכי

25/08/2013 11:57
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך