סוואגית סלינטור
סורי על הפרק הקצר אני מהפלפון 4 תגובות ממשיכה

ניורקית וערס?? פרק 12

סוואגית סלינטור 19/11/2013 1045 צפיות 2 תגובות
סורי על הפרק הקצר אני מהפלפון 4 תגובות ממשיכה

ירדתי למטה,אלירז חייך עליי ויצאנו נקווה שהכל ילך חלק…

________________________________`________________________________________________________________________
הגענו לישראל היתגעגעתי למקום הזה שום דבר לא הישתנה אותם אנשים אותם מקומות הכל כרגיל מעניין מה עם מאי ולירון…
הגענו סוף סוף הביתה למקום המוכר הזה להרגשה באמת של בית. דפקנו בדלת דודה שלי פתחה את הדלת וחיבקה אותי חיבוק חזק ואוהב בזווית עין אחת ראיתי את אלירז מחייך ובעין השנייה את מירון מעיף מבט עליי ועל אלירז ומסתכל עליי במבט ש… שלא הצלחתי לפאנח עם זה מבט מאוכז, מתגעגע, מצטער. או עצוב באמת שלא ידעתי אבל מה שכן ידעתי זה שכאב לי לראות אותו ובלי טיפת רצון לחבק אותו או. להזדקק לחיבוק שלו כמו פעם פשוט כלום ואין לכם מושג כמה זה כואב במיוחד שהוא מרגיש אותו דבר .
"אמה ,אמה " שמעתי את אלירז קורא לי "מה?" שאלתי אותו "הכל בסדר?" שאל אותי והינהנתי .
***עבר שבוע כל השבוע היינו בישראל כל יום מחדש ראיתי את מירון הוא אפילו לא ניסה לדבר איתי בקושי את המבט הכי קטן הצלחתי להשיג ממנו והכי כואב זה…. שלא מפריע לי כאלו כן קצת אבל זה לא חסר לי כמו שחשבתי שזה יחסר. גם לא הבית אני מרגישה הרבה יותר שייכת אצל אלירז אני מרגישה יותר טוב ומוגנת שם .
הגענו הביתה אחרי הנסיעה הטיסה הארוכה סוף סוף הגענו.
ישר ניזרקתי על המיטה והראש שלי היתמלא במחשבות על כל מה שהרגשתי כל הזמן הזה על הבית על החברים על המוות של הבנים על פשוט הכל. החלטתי ללכת לישון.
קמתי מצלצול פלפון והייתי בשוק ממה שהיה כתוב יל הצג זה היה… הוא


תגובות (2)

תמשיכי ((:

19/11/2013 09:29

שכחתי מי זה אלירז

20/11/2013 07:05
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך