ניורקית וערס פרק 15

סוואגית סלינטור 25/08/2013 1481 צפיות 4 תגובות

והוא נישק אותי ונישקתי חזרה הנשיקה הייתה עוצמתי הוא היה מעליי ואני מתחתיו הנשיקה התמשכה 2 דקות מדי פעם עצרנו כדי לנשום המשכנו להתנשק פתאום הדלת נפתחה זה היה לירון.
"אמ אתה צריך משהו" שאלתי "לא רק אליראן ביקש שאני יגיד לך שאנחנו בבית עם עוד 3 חברים גם ליאור ומירון אתנו " אמר "אוקי רק עשה טובה פעם הבאה תדפוק יכולתי להתלבש " אמרתי "כן מצטער טוב ביי" אמר ויצא "אומייגד זה לא היה אמור לקרות בבקשה שזה לא יצא מפה יש לי חברה כבר שנה " אמר "כן ברור " אמרתי וחייכתי "טוב תהיי מוכנה עוד חצי שעה אני בא" אמר ויצא.
התלבשתי שמתי בגד ים סטרפלס ומעליו חלק עליון ורוד מרקר ותחתון ורוד מרקר מעליו שמתי שמלה קצרה שבבטן נהיית קצת יותר רחבה בצבע כחול שמתי את כל הדברים בתיק שמתי כובע קש שמרחקה הוא עגול מאחורה ומקדימה ישר ליאם שלחמ לי הודעה לצאת אז סגרתי את הדלת וירדתי.
"הופה לאן את הולכת ?" שאל אותי אליראן וכל המבטים הופנו עליי "לים" עניתי "עם מי?" שאל אותי "אליראן מזה כל החקירות האלה?" שאלתי "סתם אני מתעניין תיזהרי לא להישרף ותשימי קרם הגנה " אמר "טוב אבא " אמרתי ויצאתי ליאם היה בחוץ יש לו מכונית שחורה עם גג נפתח יצאנו לדרך כל הדרך שמענו מוזיקה על פול ווליום עד שהגענו לים היו שם מלא חתיכים "יאללה בוא " אמרתי ודחפתי אותו המים תפסנו מקום בשמש ואיפה שהחתיכים הוא הוריד חולצה ושכב ליידי אני הורדתי את השמלה והכובע ושכבתי "לא יודע מה אתך אבל אני נכנס " אמר "אני יכנס עוד מעט " אמרתי וחייכתי "ומצטער על מה שקרה היום " אמר "זה פסדר " אמרתי והוא רץ למים פתאום קיבלתי כדור בראש "אומייגד אני מצטער פשוט לי לא יודע לכוון וחבל לפגוע בראש כזה יפה" יש לו חיוך כזה יפה "אתה רומז שאני יפה ?" שאלתי אותו "אני לא רומז אני אומר אם הבחור שאת אתו פה הוא לא החבר שלך אז אולי נוכל לצאת אם את רוצה?" שאל אותי "כן למה לא זה יהיה נחמד ואגב קוראים לי אמה לך?" שאלתי בזמן ששמתי את בקבוק המים על הראש שלי "דור " אמר וחייך "אוקי תביא לי את הטלפון שלך " אמרתי לו הוא הביא לי וביקש את שלי נתתי לו הכנסנו את המספרים אחד של השני דיברנו עוד קצת הוא חזר לחברים שלו ואני נכנסתי לים לליאם צחקנו דיברנו אכלנו היה הכי כיף חזרתי הביתה בשמונה בערב "טוב אז היה ממש כיף אנחנו צריכים לעשות את זה שוב" אמר ליאם "כן אתה צודק טוב ביי " אמרתי ונשקתי לו בלחי "ביי" אמר ונכנסתי הביתה.


תגובות (4)

תמשיכייי!
♥♥♥לין

26/08/2013 03:07

תמשיכייייייייי!!!!!!!!!

26/08/2013 07:23

תמשיכיי

26/08/2013 12:25

תמשיכי!!!!

26/08/2013 14:06
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך