סוואגית סלינטור
איזה מתח אה ניסתבר שמירון אוהב את אמה 4 תגובות ממשיכה (אני ישתדל כמה שיותר מהר)

ניורקית וערס?? – פרק 15

סוואגית סלינטור 23/09/2013 1081 צפיות 4 תגובות
איזה מתח אה ניסתבר שמירון אוהב את אמה 4 תגובות ממשיכה (אני ישתדל כמה שיותר מהר)

כתוב בה 'עכשיו תדעי על מי לסמוך'זה היה ממספר חסוי עם סרטון היסתכלתי על הסרטון אלה היו מירון ומעיין :
"תקשיב מה אנחנו עושים?"שאלה מעיין את מירון לגבי מה
"אנחנו לא יכולים לספר לה אם היא תדע שמירון ומעיין מיזדיינים זה ישבור לה את הלב . אמה הידידה הכי טובה שלי אני לא יכול לעשות לה את זה"הוא אמר רציתי לבכות "אני לא מאמינה "מילימלתי והם שמעו את זה "אתה צודק לא נספר ל"אמרה מעיין ופה ניגמר הסרטו ירדו לי דמעות מהעיניים .
____________________________________________________________________
"חייםשלי מה קרה?"שאל אותי מירון "אני לא מאמינה מהרבה אנשים הייתי מצפה שישקרו לי, אבל לא ממך לא מהידיד הכי טוב שלי לא מהבן אדם שהכי סמחתי אליו בעטלם"אמרתי לו והוא ל הבין "מה קרה אמה?"שאלה מעיין "ולגבייך אותו הדבר ועל תשחקו אותי תמימים זה מה שקרה"אמרתי הבאתי להם את הפלפון ורצתי לחדר.
ניכנסתי לחדר ונפלתי על המיטה ובכיתי מירון ומעיין היו שני האנשים היחידים בעולם שיכולתי לסמוך עליהם ועכשיו אין לי על מי לסמוך במקרה שלי המשט הזה נכון 'עם חברים כאלה מי צריך אוייבים?'
~נקודת מבט של מעיין~
"מה זה?"שאלתי את מירון "פאק שיט שיט לא אנחנו כאלה מפגרים"אמר "מה קרה??"שאלתי בלחץ ולקחתי מנו את הפלפון וראיתי את הסרטון "שיט לא זה לא קרה"אמרתי ורצתי לחדר שלנו פתחתי את החדר וראיתי את אמה על המיטה בוכה "אמה תקשיבי"אמרתי ובאתי לגעת בה "על תיגעי בי!!"צעקה "אני בטחתי בכם יותר מכל אחד אחר ואתם איכזבתם אותי … ובמיוחד את את ידעת כמה אני אוהבת אותו . וכמה זה הוא שבר לי את הלב"אמרה את המשט האחרון בשקט "תרחקי ממני, אני לא רוצה אלייך קשר יותר בחיים מבחינתי אנחנו שתי זרות ובחיים לא היינו חברות"אמרה לי וקמה למיטה רציתי לבכות אכזבתי את החברה הכי טובה שלי היא סמכה עליי הכי אחרי איך שמאי איכזבה אותה אני עשיתי את אותו הדבר אני לא מאמינה אני כזאת חרא אני בחיים לא יסלח לעצמי.
~נקודת מבט מירון~
רציתי לקבור את עצמי באותו רגע "אני לא מאמין"אמר ג'ייס "אני פשוט לא מאמין ששיקרת ככה לאחותי אתה פשוט זבל"אמר לי "לא גמרתי איתך אכבל אחותי צריכה אותי עכשיו"אמר והלך אני לא מאמין היא בחיים לא תיסלח לי אני בחים לא יסלח לעצמי הבחורה שאני אוהב שונאת אותי.


תגובות (4)

מושלםםםם

23/09/2013 16:48

מהמםםם

23/09/2013 17:13

תמשיכיייי

24/09/2013 00:05

תמשיכיייייייי

24/09/2013 00:36
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך