סוואגית סלינטור
היי בגלל שמשעמם לי אז אני עושה עוד פרק רציתי ללחכו ליותר תגובות

ניורקית וערס?? – פרק 16

סוואגית סלינטור 26/08/2013 1488 צפיות 6 תגובות
היי בגלל שמשעמם לי אז אני עושה עוד פרק רציתי ללחכו ליותר תגובות

יצאתי מהאוטו נכינסתמי הביתה הבנים עדיין היו פה רק שהפעם הפעם הם היו בסלון וראו סרט.
"מה עשיתם כל כך הרבה זמן?" שאל אותי איראן בזמן שעליי מדרגות "מה אפשר לעשות בים ? א ומצטער אבא לא נימרחתי דווקא תפסתי צבע " אמרתי והוא גיחך "התחילו איתך?" שאל "מה אתה חושב " אמרתי ועליי למעלה היתקלחתי ושי גופיה וטייצ ארוך והשארתי את השיער פזור.
ירדתי למטה אף אחד לא היה שם היה פתק 'יצאנו כולנו למסיבה ברחוב*** אם א רוצה את יכולה לבוא ואם לא וא צריכה משהו את יכולה להיקשר אליראן' פתאום הייה לי הודעה היי זה רוי, רוי הוא ילד שהכרתי באינטרנט הוא בן 17 בלודיני עיניים ירוקות גבוה עם קוביות אין לי מושג עם זה נכון כי אף פעם לא נגשנו אבל הוא ממש חמוד הוא היחידי שאני מדבר איתו באמת והיי הוא אמר לי שהוא מישאל ומתל אביב אולי נוכל להיפגש …
'היי' הוא שלח לי 'היי נחש מה' כתבתי 'מה?' הוא שאל אוי 'עברתי לישראל לתל אביב ' אמרתי לו 'באמ רוצה להיפגש עכשיו בים ' שאל אותי 'ברור ניפגש עוד חצי שעה השארתי פתק לאלירן שיצאי למקרה שהוא יחזור לפניי.
ביינתים אצל הבנים
"חבר'ה בואו נעשה משהו " אמר לירון "נשמע טוב " אמר מאור (אחד הבנים שהיו שם) "סבבה בואו נלך למסיבה של אסף" אמ רליאור "סבבה" או כולם "חכו אמה מיתקלחת איך נודיע לה?" שאל ליאור |"צודק אני יכתוב לה פתק "ואליראן כב לה והשאיר לה "יאללה יצאנו .
ביניים אצל אמה
הלכתי חצי שעה הפעם הדרך הלכה חקה ואז ראיתי יל גבוהה שיער בלונדיני ועיניים ירוקות עם קוביות אוקיי אז הוא לא שיקר "רוי?" שאתי הוא יסובב אליי וקם "אומייגד אמה א יותר יה משתיאר את עצמך " אמר לי וחייך " גם אתה הרבה יותר חיך ציפיתי למישהו סבבה לא לאיזה דוגמן" אמרי והתחבקנו "אני לא מאמין שאני פוגש אותך " אמר "גם אני לא אנחנו מיתכתבים שלוש שנים ורק עכשיו ניפגשנו |" אמרתי "זה כיף " אמר "מה כיף?"שאלתי אותו "לשבת ככה על החוף ופשוט להיסתכל על הים."אמר.
ישבנ8ו שמה מלא כמה עשו ודיברנו וצחקנו "רגע מה השעה?" שאלתי "לא מאוחר נראה לי חכי אני יבדק עכשיו… אומייגד!!!!!! עכשיו 2 בבוקר בטח דואגים לי" אמר בלחץ וקם ועזר לי לקום "דודה שלי ובני דודים שלי יהרגו אותי" אמרתי "רוצה טרמפ " אמר לי ועלה על אופנוע "אוקיי מגניב רק על גרום למותי בבקשה " אמרתי והוא צחק "פשוט תחבקי אותי חזק" אמר וזרק עליי קסדה שמתי אותה עליתי וחיבקתי אותו "מוכנה?" שאל אותי "כן" עניתי ונסענו.


תגובות (6)

תמשיכייייייייי!!!!!!!!!

26/08/2013 22:26

יא מושלם אני מתה על הסיפור הזהההההההההה

27/08/2013 04:16

את כותבת מושלם

27/08/2013 04:38

חחחח תמשיכי !!

27/08/2013 05:15

תמשיכי

27/08/2013 05:16

תמשיכי

27/08/2013 05:33
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך