סוואגית סלינטור
רציתי לגמור במתח בהצלחה לכון בשנה החדשה ומה דעתכן היא חיה או מתה ?

ניורקית וערס?? – פרק 17

סוואגית סלינטור 27/08/2013 1502 צפיות 11 תגובות
רציתי לגמור במתח בהצלחה לכון בשנה החדשה ומה דעתכן היא חיה או מתה ?

הדרל הייתה שקטה תוך 7 דקות ככה הגענו "טוב אז זה היה כיף …"אמרתי בבישנות "כן איזה בצפר את?" שאל אותי"אני בצפר מגן " אמר "מגניב אני בבצפר רבין" אמרתי לו "טוב אז יש לך את המספר שלי ולך את שלי אז… נדבר" אמר "ביי " אמרתי ונתתי לו נשיקה בלחי גם הוא לי והתחבקנו נכנסתי הביתה הוא היה ריק פתאום שמעתי ניפוץ זכוכים מלמעלה הלכתי לחדר שלי פתאום אני רואה מישהו מלא דם שוכב על הריצפה מחוסר הכרה אומייגד היתקרבתי לא זיהיתי אותו "שלום" אמר לי פתאום ותפס אותי רק שתפס אותי הבנתי שזה לא דם אמיתי ומהארון השירותים יצאו שני אנשים ולשניהם היה או או אקדח …. "מי אתם" שאלתי בלחץ "סתמי ילדונת " אמר "לא באלי לסתום אתה פורץ לבית שלי ומציב לי תנאים ?! " פתאום הוא הוציא אקדח כיוון לי על הראש ואמר "תקשיבי לי ותקשיבי לי טיוב ילדה כדאי שתיסתמי ותיסתמי ומהר עם לא אני אשתיק אותך זה ברור לך?!!!!!" אמר לי עכשיו באמת התחלתי לפחד פתאום שמעתי דלת נפתחת "אמה אמה!!! " קרא הקול זה היה אליראן "אליראן הצילו בוא לחדר שלי בבקשה הצילו" צעקתי "אמרתי לך לשתוק לא חתיכת כלבה !!!!!!!" צעק עליי האיש "אמה !!!!!!!" צעק אליראן ושמעתי רגליים מתחילות לרוץ לא רק של אליראן מי איתו? חשבתי הם פרצו את הדלת אלה היו אליראן לירון שון מאור ודור (חברים שלהם) "אומייגד אמה" אמר אליראן בשוק שהוא ראה את האיש מכוון לי אקדח לראש "אם בא לך לעזור לי" אמרתי ואליראן בא לכיווני "תקשיב חתיכת אידיוט צעדאחד ואני יורה בבחורה זה ברור ?!" שאל האיש ואליראן רק הנהנן "מי אתה בכלל?" שאל אותו לירון "אל תדאגו אין לי קשר עליכם זה שוד לא יותר מזה " אמר האיש "בשוד אתה לא מעמיד פני פצוע " אמרתי "תסתמי ילדה אני יעשה מה שבאלי ולך לא תהיה שום זכות להגיד לי משהו על זה זה ברור ?" פתאום נשמעו קולות משטרה "תצאו למעל על הידיים למעלה ואץ אחד לא יפגע " אמר השוטר "אתם כל כך לא קראתם למשטרה " אמר הפושע במבט עצבני "אנחנו כל כך כן " אמר שון "אקיי אין בעיה אתם רוצים לשחק משחק מלוכלכך בבקשה" אמר אף אחד לא הבין למה הוא מתכוון פתאום הוא ירה לי שתי יריות בחזה ופשוט נפלתי והכול נהיה שחור …


תגובות (11)

באור שחיה !!!
זה סיפור באתר של ילדים לא סיפור מהחיים

27/08/2013 06:19

חיה או מתה ? :0 מה עושים ???
חחח תמשיכי , ועל בטוח היא חיה… ?

27/08/2013 06:20

חייה זה סתם מתיחה

27/08/2013 06:24

אהבתי את הסיפור וברור שהיא מתה אבל אני חושבת שאמה קצת פרוצה כאילו כל אחד שמתחיל איתה היא זורמת ולסיפור קוראים ניורקית וערס יש פה לפחות 10 ערסים עם לא שמת לב אבל בגדול סיפור מגניב מקווה שלא פגעתי ותמשיכי :)

27/08/2013 06:25

שהיא לא מתה *****

27/08/2013 06:25

אככעעאאאכעכאאכעעככא… במשך דחוףףףףףףףףף!!!!!!!!!!!!

27/08/2013 06:44

ברור שלא

27/08/2013 11:42

תמשיכייי

27/08/2013 13:05

תמשיכיייייייייייייי

29/08/2013 08:50

תמשיכי כבר!!!!!

29/08/2013 10:25

נו נו נו נו תמשכי

31/08/2013 04:47
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך