ניורקית וערס פרק 19 מה קורה פה?פלאשבקים

סוואגית סלינטור 03/09/2013 1276 צפיות 5 תגובות
אהבתן?

עבר יום והגיעה הלוויה של אמה היא מתה אני לא מאמין זה לא הגיע לה פשוט לא הגיע את ההספד כתבו אליראן וליאור גם אני כתבתי משהו להגיד עם לירון ושון וגם מעיין ומאי סיפרנו להם שעה אחרי שהרופא הגיע עם הבשורה …
~פלאשבק~
"אני מצטער עשינו כל מה שביכולתינו אבל הבחורה… מתה" אמר הרופא כולנו היינו בשוק "לא זה לא יכול בבקשה תגיד לי שזה לא נכון" אמר אליראן על סף דמעות "מצטער" אמר הרופא והלך ליאור התמוטט ובכה ישר רצתי עליו וחיבקתי אותו אף אחד לא רצה לראות אותה מחוסרת חיים גם אם זאת תהיה הפעם האחרונה אף אחד לא רצה …
חייגתי למעיין "הו חיים מה קורה ? ותגיד אתה יודע איפה אמה אנחנו לא תופסות אותה " אמר מעיין נישברתי שהיא אמרה את שמה "היא מעיין אמה מתה" אמרתי שמעתי אותה נושמת בשוק ואת הטלפון נופל מידיה "הלו?" שמעתי את קולה של מאי "מאי אמה מתה" אמרתי לה "זה לא יכול להיות מה קרה ?" שאלה "נשבע לך שאני לא יודע אני וליאור הגענו לבית שמענו ירייה ואת אליראן צועק עלינו למעלה וראינו אותה אחרי שירו בה " אמרתי "מזאת אומרת ירו בה ?" אמרה מאי בלחץ "במי ירו ?" שמעתי את הקול של דניאל "באמה " היא ענתה לו שמעתי כוס מתנפצת הוא כנראה הרחיזק אותה.
~המשך פלאשבק מנקודת מבט של דניאל~
מזאת אומרת באמה?" אמרתי בלחץ למאי שהמשיכה לדבר בטלפון "כן" אמרה לי מעיין בוכה ורצה עליי חיבקתי אותה חזק ראיתי את תום וג'ייס צוחקים "מזה נשמות למה אתם בוכים" שאל תום וחיוך הוא לא חייך שהוא ישמע את התשובה השפלנו מבטים "ו חבר'ה באמת מה קרה אמר ג'ייס בכמעט רצינות לא ענינו לא היינו מסוגלים "חבר'ה מה לעזעזל קרה ?!" אמר תום מעוצבן "זאת אמה היא היא מתה" אמרתי ראו את השוק "חתיכת שקרן אתה חתיכת שקרן זה לא יכול להיות " צעק עליי תום "הם בבית החולים תל השומר אתה יכול לבדוק אמרתי לו מיד הוא עזב מה שיש לו ביד ורץ…
~המשך מנקודת מבט של תום~
רצתי תפסתי ותפסתי מונית "לבית החולים בית השומר ומהר" אמרתי לו בלחץ הוא הנהנן ונסע במהירות שילמתי לו רצתי הלכתי למזכירה "סליחה אמה מאליק נמצאת פה?" שאלתי אותה "כן בחדר הטיפול נמרץ " אמרה לי "תודה אמרתי לה ורצתי רגע טיפול נמרץ אז היא לא סוית מתה עליתי למעלה לאיפה שהיא אמרה ראיתי את אליראן ליאור שון לירון ליאור ומירון על הרצפה בוכים" בבקשה תגידו לי שאתם לא בוכים בגלל מה שאני חושב" אמרתי להם עפ דמעות בעיניים מירון הייתי בשוק אז זה נכון אמה מתה אני חייב לספר לטיילור חייגתי "הלו מיזה ?" שאל שנים לא שמעתי את הקול הזה "טילור זה אני תום" אמרתי בקול מלא כאב "אחי שנים לא שמעתי אותך מה קורה מה שלום דניאל ג'ייס ואמה ניפגשתם?" שאל "כן טיילור תקשיב אני צריך לדבר איתך" אמרתי לו " שוט גבר אמר לי את זה הוא היה שמח שמעו את זה בקולו "זאת אמה" אמרתי לו "מה איתה ?" שאל והרגשתי את החיוך יורד מיפניו "היא מתה" אמרתי לו "אתה לא רציני איתי ?" נכון נכון!!!!" צעק את הנכון "לצערי הרב כן…" אמרתי לו "מתי ההלווה שאל בקול שקט "מחר" עניתי לו גם בקול שקט והוא ניתק .
~סוף פלאשבק נקודת מבט ג'ניפר (החברה של אמה מניו יורק)
הגענ להיתלבש כולנו לבושי שחור אפור התואם שאני ואמה קנינו ביחד בהזמנה מיוחדת אין עוד כאלה לבשתי ג'ינס ארוך וגבוההאפור ככה וחולצת י קצרה רגילה עם בווטשר שחור פשוט מעליו פיזרתי את השיער שמתי אליילינר קצט אודם ורדרד בהיר על השפתיים וזהו הבנים לבשו ג'ינסים כולים או שחורים וחולצות מכופתרות טילור לבש שחורה עם נעליים שחורות ואני לבשתי את האולסטר השחורות הנמוחות והגבוהות שלי מאט לבש חולצה אפורה וג'סטין לבש חולצה כחולה כהה הגענו לבית האלמין היו שם הרבה אנשים רגע יש שם מישטרה והקבר פתוח אמה לא שם וגם לא על האלונקה המוזרה אז איפה הגופה או שהגופה לא גופה?


תגובות (5)

מה הכוונה הגופה לא שם ?!?! תמישי גחוף

03/09/2013 06:27

תמשיכיי

03/09/2013 06:44

תמשיכי!!!!!!!

03/09/2013 08:58

פאקק אץ חייבתצ עכשיו להמשיךךך!!!~ מה גופה לא שם?!?!?!?

03/09/2013 09:31

תמשכיייי

05/09/2013 02:11
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך