סוואגית סלינטור
איך ? ושלוש תגובות ממשיכה

ניורקית וערס?? – פרק 2

סוואגית סלינטור 22/08/2013 1771 צפיות 7 תגובות
איך ? ושלוש תגובות ממשיכה

המטוס המריא ונירדמתי לקח 12 שעות אבל בסופו של דבר מהגעתי נהג מונית אמור לקחת אותי מדה התעופה הבנתי , קניתי לי בקבוק מים ויצאתי לכון היציאה יצאתי ונהג מונית שאל אותי "את אמה מאליק ?" "כן זאת אני, אתה אמור לקת אותי ?" אמרתי "כן" הוא ענה וחייך הוא הוביל אותי למונית הוא שם את המזוודה שלי במונית זאת הייתה מזוודת שאמורה להספיק לשבועיים שאר הדברים שלי יגיעו במהלך השבועיים האלה.
הנסיעה לא ארכה הרבה זמן ככה חצי שעה ככה בסוף הגענו הבית היה ענק זאת הייתה וילה עם בריכה 4 קומות וג'קוזי בחוץ היו 2 מכוניות בכניסה לבית ג'יפ שחור ומכונית צהובה עם גג ניפתח מזה יפה .
"וואו" מילמלתי , "שמחה שהתלהבת " שמעי קול ופתאום ראיתי את דניאל דודה שלי אני חושבת כבר מלא זמן שלא ראיתי אותה מאז שאמא מתה…
" אוו הי " אמרתי וחייכיתי , " איך גדלת "אמרה וחיברתי אותי חזק ניראה לי עמדתי להיחנק חחחחח.
"בואי " היא אמרה ונכנסנו לבית הבית היה עוד יותר יפה מבפנים שנכנסתי ראיתי שני בנים בבריכה שותים בירה וצוחקים .
" ליאור בוא תגיד שלום לבת דודה שלך " אמרה , אוקי אז זה ליאו פאק יש לי בן דוד חתיך בטח מי זה שאיתו זה חבר שלו , צלצול פלאפון קטע את מחשבותיי היסתכלתי והופיע נסיך שלי (ככה אני קוראת לטיילור) "אני שנייה חוזרת" אמרתי "רגע מי זה זאת האנה ?" דניאל שאלה .
"לא זה ידיד טוב שלי אני חייבת לענות שלא יחפור לי " אמרתי והלכתי אחורה .
"הלו""אמרתי "נסיכה שלי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!" צעק טיילור וצחקתי "מה קורה יפה שלי?" שאלתי "הכל טוב איך היית הטיסה ? הגעת כבר הביתה ?" שאל "בסדר וכן " עניתי לו וגיחכתי . "טוב אני לא יחפור יפה שלי דברי איתי בערב סבבה ?" שאל "אוקיי נסיך שלי ,ביי" אמרתי הוא אמר לי ביי וניתקתי את השיחה.
"אוקיי אמה תכירי את ליאור ותכירי את מירון החבר הכי טוב שלו " אמרה האנה "היי " אמרנו שלותינו ביחד וצחקנו.


תגובות (7)

מושלם

22/08/2013 08:19

תמשיכיייי

22/08/2013 08:59

מדהים!
מצפה להמשך

Rock & Roll

22/08/2013 09:06

תמשיכייייי

22/08/2013 11:12

תמשיכיי מהררר זה מהמםםם אבל איך היא מדברת איתם עיברית??

22/08/2013 11:42

נעה שרגא הורן היא בעיקרון נולדה בארץ אבא שלי היה חצי יהיודי חצי ארגנטינאי ואמא שלה הייתה מרוקאית שלמה אז כאלו היא יודעת ואני ממשיכה

22/08/2013 12:23

שלה

22/08/2013 12:24
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך