סוואגית סלינטור
שנה טובה נסיכות סורי על הפרק הקצר ותגיבו פרק קודם הגיבו רק 4 ואני לא רגילה אז פליזוש!!!!! :)

ניורקית וערס פרק 20 הגופה ?…

שנה טובה נסיכות סורי על הפרק הקצר ותגיבו פרק קודם הגיבו רק 4 ואני לא רגילה אז פליזוש!!!!! :)

~נקודת מבט אליראן~
אני לא מאמין עבר יום והיום הלוויה אני לובש שחור אף פעם לא אהבתי תצבע הזה שחור נסעתי עם ליאור לבית העלמין (בית קברות) רציתי לראות תגופה קודם הלכתי למיטה ששם היא הייתה מחוסרת חיים הגעתי עליה הורדתי תבד והיא לא היייתה שם הייתה שם מישהי ארהת לא היא מי שהייתה מתחת לבד הייתה מחוסה בדם דם טרי כאלו היא מתה לפני כמה דקות זה לא הגיוני "מאור אמה לא פה !!!!" צעקתי מיד מאור בא עליי וראה תגופה שהיא לא של אמה "יש פה מצלמות בוא נסתכל" אמר מאור סיפרנו לבעל הבית הוא היה בשוק הסתכלנו במצלמות וראינו את אמה קמה ומישהו סותם לה את הפה לפני שהיא צורחת ולוקח אותה רגע אז היא… היא לא מתה ?
היינו בשוק התקשרנו למשטרה הם הגיעו ראו את הסרט והיו בשוק "אתם בטוחים שהיא מתה?" שאל השוטר "כן הרופא אמר… אבל שון היה מופתע הוא ניסה לומר לנו משהו " אמר מאור והמשיך "אליראן תקשר אליו עכשיו" אמר מאור היתקשרתי סיפרתי לו הוא בא לפה כולם הגיעו וסיפרו להם שמסתבר שהגופה אל באמת גופה …
~נקודת מבט תום~
סיפרו לנו מה קרה אז היא חייה היא לא מתה מרחוק ראיתי את אני לא מאמין טיילור "חבר'ה זה טיילור!!" אמרתי לבנים הם הסתכלו וטיילור קלט אותנו רצנו אליו "אחים שלי מה קורה?" שאל אותנו טיילור "ולמה אתם כל כך מאושרים?" הוסיף "כי אמה לא מתה" אמר ג'ייס בהתרגשות "מזאת אומרת לא מתה?!" אמרה הבחורה שהייתה איתם "חבר'ה לא מיתבדחים על זה " אמר טיילור "נשבע לך בוא אני יסביר לך…" אמרתי וסיפרתי לו הכל "וואו אז זה אומר ש… שאמה חיה" אמר ג'סטין שמח
~פלאשבק של שון (לא קשור למה שקרה עכשיו)~
הלכתי לקנו לישתות פתאום ראיתי את הרופא מדבר עם שני בחורים מפחידים "אוקיי אמרתי להם שהבחורה מתה עכשיו אני רוצה את הכסף שלי" אמר הרופא לבחורים "הנה ושזה לא יצא מפה ברור?!" אמר אחד הבחורים "ברור " אמר הרופא "אני לא מאמין מילימלתי "הם תפסו אותי וחטפו אותי נירדמתי שהיתעוררתי הייתה עם משהו על הפרצוף והורידו לי אותו "זהו הנה העתקה ואז ראיתי מישהו אם הפנים שלי והוא הלך "אתה הולך להיות פה כמה זמן" אמר לי מישהו רציתי לדבר אבל לא שמעו אותי "על תתאמץ שמנו לך ממחטה על הפה ככה לא תוכל לדבר" אמר אחד הפושעים והלך מה הולך פה?


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך