סוואגית סלינטור
5 תגובות ממשיכה הפרק מוקדש לבאתי לכתוב :)) שחפרה ל שאני ימשיך אז המשכתי ותגיבו בהתחלה היו לי 10 תגובות ועכשיו בקושי 5 יש...מי אתם חושבים שנפל או נפלה מי ירה מה קורה פה אנשנושים ?הכל תדעו בפרק הבא חחחחחחחחחחחחחחח

ניורקית וערס פרק 21 האמת ,אני חושבת… מוקדש ל___

סוואגית סלינטור 06/09/2013 1117 צפיות 5 תגובות
5 תגובות ממשיכה הפרק מוקדש לבאתי לכתוב :)) שחפרה ל שאני ימשיך אז המשכתי ותגיבו בהתחלה היו לי 10 תגובות ועכשיו בקושי 5 יש...מי אתם חושבים שנפל או נפלה מי ירה מה קורה פה אנשנושים ?הכל תדעו בפרק הבא חחחחחחחחחחחחחחח

~סוף פלאשבק נקודת מבט שון~
אני פה כבר יומים אני חייב לברוח רגע יש לי סכין בכיס הוצאתי את הסכין חתכתי את החבלים הורדתי את המימחטה יכולתיט לנשו ראיתי את מי שאמור לשמור עליי ישן אז לקחתי לו את הרובה מכיס שיהיה לי ליתר ביטחון הלכתי במהלך המסדרון שמעתי רעשים מאיזה חדר וראיתי את…
~נקודת מבט…אמה?~
היתעוררתי בחדר ההספדים בבית העלמין ? ה אני עושה פה שכבתי על מיטה עם שמלה לבנה ארוכה מה קורה קמתי פתאום ראיתי מישהו מפחיד הוא היה מוכר לי אבל לא ידעתי מי זה ?
נזכרתי זה.. באתי להגיד מיזה וליצרוח אך הוא סתם לי את הפה והרדים אותי קמתי והייתי קשורה בחדר והיתי עם חזייה ותחתונים הם חושבים שאני ישנה עשיתי את עצמי עדיין ישנה "וואו אחי זאתי יש לה גוף זה היה האונס הכי כפיי היתנקמתי בה סוף סוף" אמר אחד הבחורים אז רגע הוא גן אנס אותי? אני לא מאמינה שהפעם השנייה לשי הייתה מאונס אני יודעת שזה נשמע מוזר אבל פשוט מי שהיה החבר שלי שכבתי איתו ואין רגע שאני לא מצטערת על זה …
ירדה לי דימעה הם קלטו את זה "בוקר טוב ליפהפייה הנירדמת" אמר אחד מהם פתאום ראיתי בקצ של החדר את … זה לא יכל להיות רגע כן! זה שון!!!
~נקודת מבט שון~
ראיתי אותה שם זאת הייתה אמה היא ניראתה מזעזע היו לה מכות הצלפות שריטות לאורך כל הגוף ואוו יא ווראדי היא הייתה עם חזייה ותחתונים איזה גוף אבל ראו עליה שהיא בכתה חשבתי על תוכנית זרקתי אבן לכיוון הצד השני הם יצאו ניכנסתי במהירות ושיחררתי את אמה "שון אין לך מושג כמה אני שמחה לראות אותך " אמרה אמה מנסה לחייך "גם אני כולם חשבו שאת מתה" אמרתי לה "מה קרה?" שאלה " אני יסביר לך אחר כך בינתיים" אמרתי והורדתי את המעיל שלי והבאתי לה וסגרתי אותו הוא היה ענק עליה אבל למי אכפת "הוא היה עם מעיל כי ירד גשם בחוף היה קור איימים ) לקחתי אותה על הידיים שלי כי ראיתי שלא היו לה כוחות לקחתי את אחת המכוניות והגענו לבית העלמין.
~נקודת מבט לירון~
אין הסיפור הזה פשוט הזוי גילינו שמי שבא ואמר שהוא שון זה לא הוא והייתה לו מסכה רגע אני לא מאמין זה שון ולידו זאת אמה היא נראית נורא "תראו אלה שון ואמה" צעקתי והצבעתי לכוון המכונית כולם הסתובבו וראו אותם אליראן וליארו רצו לכוון המכונית וראו שמה את אמה אבל פתאום שמענו בום בום בום בום… וראיתי את אמה בשוק ושמה ידיים על ה… שלה אני לא מאמין זה כל כך לא קרה הוא\היא נפל\ה על הרצפה כאלו כלום …


תגובות (5)

תמשיכיייייייייייי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

06/09/2013 07:26

תמשיכי

06/09/2013 10:35

תמשייכייי

06/09/2013 15:28

מהמממממם תמשיכי!!!!!!!!

06/09/2013 15:59

תמשייכיי

07/09/2013 01:06
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך