סוואגית סלינטור
סורי על הפרק הקצר 5 תגובות ממשיכה

ניורקית וערס פרק 22 אני לא יכול יותר!!!!

סוואגית סלינטור 07/09/2013 1363 צפיות 7 תגובות
סורי על הפרק הקצר 5 תגובות ממשיכה

זה כמעט פגע באליראן ברגע האחרון ליאור דחף ואתו וזה פגע לליאור ברגל "ליאור יא טמבל למה עשית את זה ?,תזמינו אמבולנס תזמינו אמבולנס!!!" אמר אליראן ואת המשפט האחרון אחרי רבע שעה הגיע אמבולנס בדקו אותו הוציאו לו את הכדור ואמרו שהכל יהיה בסדר חשבתי על משהו אמה עדיין במכונית התחלתי לרוץ למכונית אליראן היסתכל עליי ולא קלט לרגע עד שהבין דאמה עדיין שם ששכחנו ממנה הוא היה יותר קרוב הוא הגיע למכונית פתח את הדלת וראה איך אמה נראתה גם אני ראיתי אותו היא נראית מזעזע כל הגון שלה לפחות מה שראיתי מה שלא היה מחוסה במעיל של שון הוא היה מלא שריטות סימני אגרופים כחולים אדומים שריטות ו..וירייה ברגל "אני לא מאמין אמה מה קרה ?! שאל אליראן בלחץ ולמה את עם המעיל של שון?" שאל אותה היא עוד הייתה בשוק "חטפו אותה אנשים הם הרביצו לה והם…הם…" הוא לא יכל לגמור את המשפט "הם מה לעזאל ?!" התעצבן אליראן "הם אנסו אותה אוקיי מרוצה ?" שאל שון מעוצבן היינו בשוק אליראן הרים את אמה על הידיים והוציא אותה מהמכונית.
~נקודת מבט כללית ~
אליראן לקח על ידיו את אמה והוציא אותה מהאוטו"טיילור!!!!" צעקה אמה "אליראן הוריד אותה והיא רצה לטיילור וחיבקה אותו והוא חיבק אותה חזרה "את חייה אמה את חייה!" אמר באושר עם דמעות בעיניים "מה אתה עושה פה ?" שאלה אמה כאשר היא סוף סוף הצליחה לדבר "תום התקשר ואמר לי שת מתה אז ישר חיפשנו טיסה " אמר "אנחנו ?" שאלה אמה " כן ם ג'סטין מאט וג'ניפר פה " אמר "איפה הם?" שאלה אמה באשר "שם" אמר והצביע על חבורה "חבר'ה!" צעקה אמה ורצה עליהם היחיד ששמה היה מאט "אמה" צעק ורץ עליה היא קפצה עליו והוא סובב אותה בחיבוק באוויר "את חייה אני לא מאמין אין לך מושג כמה היתגעגעתי אמה אמרה שלום לכולם "ג'ן " צעקה אמה לג'ניפר "אמ" צעקה לה והן היתחבקו .
~נקודת מבט אמוש אהובתינו~
פתאום הרגשתי סחרחורת היתרחקתי קצט מג'ניפר ופשוט נפלתי בלי שום התאה מוקדמת…


תגובות (7)

תמשיכיייייי!!!!!!!!!!!!!!!!

07/09/2013 03:36

תמשייכיייייייייייייייי

07/09/2013 06:03

אה ותעשי פרקים יותר ארוכים :)

07/09/2013 06:06

תמשיכי!!!!!!!\

07/09/2013 10:28

תמשיכי

07/09/2013 11:47

תמשיכי!!!!!!

07/09/2013 15:02

זה לא נכנס לי לפרק האחרון .. בשתי העלות :(

09/09/2013 06:35
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך