סוואגית סלינטור
טוב צום קל נסיכות מה אתן חושבות על העונה ובואו נקווה שהפעם הצלחתי להעלות את הפרק

ניורקית וערס פרק 23 אחרון לעונה הסוף טוב לא….(העלה חמישית לעזאזל למה זה לא עובד)

סוואגית סלינטור 13/09/2013 1156 צפיות 7 תגובות
טוב צום קל נסיכות מה אתן חושבות על העונה ובואו נקווה שהפעם הצלחתי להעלות את הפרק

התעוררתי אחרי כמה זמן הייתי עדיין בבית הקברות אבל באוטו "מה קרה?" שאלתי פתאום לירון הסתובב "סתם היתעלפת איך את מרגישה ?" שאל אתי"בסדר " אמרתי "טוב עכשיו אנחנו נוסעים הביתה השאר כבר הלכו " אמר "אוקיי " היתיישבתי מקדימה ונסענו הגענו הביתה עליתי למעלה היתקלחת הורדתי מעליי את כל מה שקרה לי יצאתי לחדר היתלבשתי שמתי חולצה לבנה גזורה ומכנס ארוך טייצ נכנסתי למקלחת היתקלחתי שיצאתי ראיתי את לירון "לירון מה אתה עושה פה?" שאלתי אותו "זה מה שאני עושה פה " ארמ ונישק אותי בהתחלה הנשיקה הייתה עדינה אחר כך היא הפכה ללוהטת ונפלנו על המיטה ותנשקנו הפסקנו לפעמים כדי לנשום והמשכנו אחרי 10 דקות כן עשר דקות היסתכלנו אחד על השניייה וחייכנו "אז אנחנו ביחד?" שאל אותי חייכתי עליו ונתתי לו נשיקה חטופה וירדנו למטה מחיקים ידיים "הופה אני צריך לדעת משהו?" שאל אלריאן "כן אנחנו ביחד" אמר לירון וחייך "תקשיב לי וקשיב לי טוב גבר אתה פוגע בה אנחנו רצחים אותך זה ברור?"שאל אליראן במבט מאיים "כן ורק מי זה…אנחנו?" שאל לירון "אני"אמר מירון "ואני" אמר ליאור "איזה לחץ כולה נאחנו יוצאים ביחד אנחנו לא מיתחתנים או משהו כזה" ארמית "בינתיים" אמר לירון ומשך אותי למטה וירדתי איתו ואכלנו כולנו ביחד מאושרים….


תגובות (7)

מהמם!!!!!תמשיכי!!!!

13/09/2013 07:09

צום קל וגמר חתימה טובה המשך בבקשה

13/09/2013 07:28

תמשיכי

13/09/2013 07:35

תמשיכי!!!!!!!!!!!!!

13/09/2013 07:42

תודה אני ימשיך שיגמר כיפור

13/09/2013 07:48

מושלם תמשיכייחח

13/09/2013 08:07

ישששששש תווודה לאל נכנננס :))) מושלם הסיפור הזה ! חבל שזה נגמר :/
צווום קל

13/09/2013 08:20
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך