סוואגית סלינטור
4 תגובות ממשיכה

ניורקית וערס?? – פרק 3

סוואגית סלינטור 22/08/2013 2124 צפיות 8 תגובות
4 תגובות ממשיכה

"היי" אמרנו שלושתינו ביחד וצחקנו.
"טוב אני יראה לך את החדר שלך אני יוצאת עם חבר שלי בשמונה זאת אומרת עוד …. שעתיים אז את תישארי עם ליאור אליראן חבר של אליראן וגם עם מירון ,אתה ישן פה נכון ?" שאלה אריאה(שיניתי מדניאל) "כן " ענה לה מירון וחייך אליי חייכתי חזרה. "טוב בואי" אמרה אריאה ועליתי אחריה עם המזוודה אני מהאנשים שעושים הכל בעצמם לא צריכים טובות של אנשים , מה אם אני יסתמך על טובות של אנשים איך אני יסתדר בחיים ?
ככה אני חושבת עלינו למעלה ואריאה הלכה לכוון חדר גדול בקצה המסדרון . נכנסתי אחריה לחדר. "זה החדר שלך אני מקווה שאהבת האנה שלחה לי תמונה של החדר שלך אז הבנתי את הסגנון שלך. "זה ממש יפה ,תודה " אמרתי חייכתי חיבקתי אותה .
"אוקיי תארגני את הדברים שלך בארון ואז תרדי למטה שתוכלי לספר לי קצט על עצמך " אמרה אריאה "אוקיי אבל זה בסדר שקודם אני אתקלח ?" שאלתי "ברור " אמרה אריאה החדר היה מזה יפה הייתה מיטה לבנה שמנת עם כריות יפות היה בצד ארון לבן גדל עם מראה הייתה שידת איפור שולחן מעליו מחשב מול המיטה הייתה טלוויזיה ליד המיטה היה גיטרה רגילה (אני מנגנת והיה אמבטיה ושירותים היה גם שטיח גדול שמנת על הרצפה .
סידרתי את הבגדים בארון וניכנסתי להיתקלח כנראה האנה ואריאה ממש תיאמו כי היה את הסבון שאני משתמשת בו ואת המרכך והשמפו שלי הם הכי טובים לשיער שלי וגם הם טובים צבע שלי כי זה צבע מיוחד שפעם בשנה צריך לחדש מעניין עם יש את זה גם בישראל גמרתי להתקלח ויצאתי לחדר ובחרתי בגדים לבשתי שורט גבוהה שחור וחולצה על הצד עם גב פתוח בצבע אדום אספתי את השיער לקוקו גבוהה וירדתי למטה ראיתי את ליאור ומירון במטבח מירון חייך אליי חייכתי אליו בקטנה והלכתי לבלון ראיתי את אריאה שותה קפה . "שלום מתוק בואי שבי רוצה גם קפה ?" שאלה אריאה "לא תודה כבר שתיתי היום " אמרתי אני שותה עד שני קפה ביום בדרך כלל בערב ובבוקר ולפעמים אחר הצהריים . הלכתי והתיישבתי בכורסא מול אריאה.
"ספרי לי על עצמך " אמרה לי והתחלתי לספר לה.


תגובות (8)

תמשיכיי :)

Rock & Roll

22/08/2013 12:57

קראתי עכשיו את שלושת הפרקים וההקדמה(כול הכבוד לי)
ואת כותבת יפה הסיפור מושלם תמשיכיייי!
♥♥♥לין

22/08/2013 13:03

תמשיכיי את הסיפור המהממםם הזהההההההההההה

22/08/2013 13:06

תמשיכייייי

22/08/2013 13:09

תמשיכיי

22/08/2013 13:14

תגובה שישית – 6

22/08/2013 13:19

אני ממש אוהבת את הסיפור הזהההה <3

22/08/2013 13:39

וואו אני ממש שמחה שאתן אוהבות אני ממשיכה

22/08/2013 13:45
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך