סוואגית סלינטור
5 תגובות ממשיכה

ניורקית וערס?? – פרק 4

סוואגית סלינטור 22/08/2013 1802 צפיות 6 תגובות
5 תגובות ממשיכה

"אוקיי אז ככה יש לי חבורה כזאתי אנחנו 3 בנים ושתי בנות אחד הבנים אני מכירה אותו מגיל אפס אנחנו חברים הכי טובים קוראים לו טיילור" איתו דיברת מקודם ?" קטעה אותי אריאה "כן אז ככה יש לי עוד שני ידידים טובים קוראים להם מאט וג'סטין ולחברה האחרת שלי ג'ניפר ." אמרתי "הם חתיכים והיא יפה ?" שאלה אותי אריאה וצחקנו "כן הם חתיכים ברמות והיא ממש יפה אני חולה עליהם שאלי אותי מה שבא לך " אמרתי "אוקיי יש חבר ?" שאלה אותי אריאה מיד ירד לי החיוך מהפרצוף וירדה לי דמעה מהעין כי אהבתי אותו מאוד הוא היה האהבה הראשונה וירדה לי דמעה מהעיין מיד ניקיתי אותה "לא אבל היה… " אמרתי אריאה ראתה את העצבות בעיניי "אני מבינה שזה לא הלך טוב את רוצה לספר לי?" שאלה "בגדול הוא בגד בי יש סיפור גדול מאחוריי זה…" אמרתי "אוקיי אבל תדעי שאני תמיד פה בשבילך " אמרה וחייכה .
"אוקיי די עם הנושאים העצובים , מה עוד בא לך לשאול אותי "אמרתי לאריאה והיא חייכה . "אוקיי… מה את אוהבת לעשות את שותה מעשנת ?" שאלה "אני אוהבת לנגן בגיטרה ובתופים אני חולה על מסיבות חייבת לצאת שלוש פעמים בשבוע לפחות עם לא אני מתעצבנת ברמות ולא כדאי לעצבן אותי" צחקתי והמשכתי ואמרתי :" ואני שותה חופשי אבל לא מעשנת מה עוד בא לך לשאול?" אמרתי "זהו בעיקרון ושתדעי שאני תמיד פה בשבילך ו… ושאני מצטערת " אמרה לא הבנתי "על מה את מצטערת ?"שאלתי וחייכתי חיוך קטן "על זה שמאז שאמא שלך נפטרה לא ביקרתי ולא התענייתי לא באתי להזכרות של אבא לשך בגלל שלא יכולתי אבא שלך ואני הינוח ברים טובים מגיל אפס אני הכרתי אותו לאמא שלך. וההזכרות של אמא שלך זה קשה לי כמו שזה קשה לי לבוא להזכרות של אבא שלך…"זה צבט לי בלב רק עכשיו קלטתי ששני ההורים שלי מתים החזקתי את הדמעות בעיניי הבטחתי לעצמי אני לא אבכה יותר הדמעות לא ישנו כלום אני ישאר חזקה אני מבטיחה.
"זה בסדר אני מבינה אתך"אמרתי "אוי איך גדלת פעם אחרונה שראיתי אותך היית בת 11 ועכשיו …" אמרה "תראי איזה כוסית את עכשיו "אמרה וגיחה חייכתי צילצל הפלפון שלה "אוקיי , בסדר אני יוצאת ,בי" "טוב אני צריכה לצאת אם את צריכה משהו תבקשי מהבנים הם עוד מעט יחזרו " אמרה וחייכה היא ליבקה אותי חזק ויצאה.


תגובות (6)

מהמם !!!
תמשיכי

22/08/2013 14:07

מושלם תמשיכיייי!
♥♥♥לין

22/08/2013 14:08

תמשיכי

22/08/2013 15:04

זה שיפור אדיררררר מהפרקים הקודמים שהיו טובים !!

22/08/2013 15:07

תמשיכי!

22/08/2013 15:12

יא מושלם אני מתה על הסיפור הזהההההההההה

22/08/2013 15:48
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך