סוואגית סלינטור
מצטערת על הפרק הקודם והקצר פשוט שלחתי את זה בטעות ורציתי לשמור את זה כטיוטה ני יעשה עכשיו עוד פרק כי אני יוצאת.

ניורקית וערס ?? פרק 6

סוואגית סלינטור 23/08/2013 1785 צפיות 2 תגובות
מצטערת על הפרק הקודם והקצר פשוט שלחתי את זה בטעות ורציתי לשמור את זה כטיוטה ני יעשה עכשיו עוד פרק כי אני יוצאת.

"היי" אמרתי לו וחייכתי בקטנה "היי" הוא אמר לי וחייך אליי בחזרה .
~נקודת מבט של לירון~
ליאור סובב את המפתח ואז ראיתי איזה מישהי וואו היא יפה במרות על הספר רואה טלוויוזיה .
"מה שלום הבת דודה הכי יפה " אמר והם התחבקו אז היא בת דודה שלו … פוווו רגע מה אני חושב ממתי מישהי תעשה לי משהו אני מלך הסטציונרים לא זה לא הגיוני מה החיך שלה עושה לי לא די לירון "וואו שנים לא ראיתי אותך תביאי חיבוק" אמר אליראן וגם הם התחבקו .
הם הציגו בינינו לא כזה הקשבתי התרכזתי ביופי שלה "היי" היא אמרה לי אני לא ממאין אוקיי מה עוב עליי?! "היי" אמרתי לה חזרה וחייכנו .
"אוו תקשיבי אני ומירון הולכים לבית של איזה ילד ויש שמה גם בנות לא רק זונות עם את רוצה לבא איתנו ?" שאל ליאור את אמה גם אני הולך לזה בבקשה שהיא תגיד כן "גם אני ולירון הולכים לזה " אמר אליראן "אולי אני יבוא אחר כך פשוט יש לי חבר טוב מישראל הוא לומד בבית ספר שלנו והוא בן 16 אז אולי הוא הולך אז אני יבוא איתו " יואו מיזה אני יזיין אותו אם הוא יגע בה מה אני אומר ממתי אני לירון הסטציונר הראשי אומר ממתי אני שם על מישהי .
~המשך מנקודת מבט של אמה~
תום הוא החבר הטוב שלי אנחנו מכירים מגיל אפס גם אבל הוא עבר לישראל אז המשכנו להתכתב בוואצפ בפייסבוק בסקייפ הכל אז סוף סוףמ אנחנו ניפגשים אני יודעת את הכתובת שלו אז אני עושה לא הפתעה הבנים יצאו לפני חצי שעה כדאי שגם אני יצא שמתי ג'ינס ארוך גבוהה עם קרעים שלושה כפתורים בצבע תכלת אפור , גופייה נופלת לבנה עם קשקושים בצבע אפור וסווטשרד כמו של השחקני פוטבול בסרטים מגפי אולסטר שחורות כובע תמר פשוט אפור אייפון מפתח ויצאתי.
הלכתי לכוון הבית שלום דפקתי בדלת שמעתי עוד 2 בנים אומייגד אני מכירה אותם הכרנו שהיינו בגן חובה וגם הם עברו לישראל אתו הוא פתח לי את הדלת הוא היה בשוק התאפקתי לו להתפוץ מצחוק .
"כדור הארץ לתום , אתה לא מחבק אותי " הוא התעשת חיבק אותי וסובב אותי באוויר ." מה את עושה פה ?" הוא שאל "עברתי לגור עם דודים שלי " אמרתי "וואו גם דניאל וג'ייס כאן " הוא אמר "על אמת וואי די בא לי לראות אותם " אמרתי אני לא מאמינה 5 שנים לא ראיתי את המושלמים האלה גם איתם אי מתכתבת אבל פחות . כפי שהבנתם אני יותר מסתדרת עם בנים, רוב הבנות שונאות אותי בגלל איך שאני נראית מקווה שפה זה שונה שיאהבו אותי בכות מי שאני ולא ישנאו אותי בגלל איך שאני נראית.


תגובות (2)

יא מושלם אני מתה על הסיפור הזהההההההההה

23/08/2013 03:34

תודה

23/08/2013 06:03
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך