סוואגית סלינטור
7 תגובות ממשיכה

ניורקית וערס?? – פרק 7

סוואגית סלינטור 23/08/2013 1751 צפיות 5 תגובות
7 תגובות ממשיכה

נכנסתי לבית שלו וראיתי את הבנים שותים בירה הם ראו אותי והם היו בשוק הם רצו ויבקו אותי .
"אני לא מאמין אמה מה את עושה פה ?" שאל דניאל בהתרגשות .
"עברתי לגור עם שני בני דודים לשי ודודה שלי" אמרתי וחייכתי אין אני חלה על הנסיכים האלה גם טילור חבר שלהם .
"אוקקי אני גם מתרגש אבל די עם הריגשי בואי לגינה רוצה בירה ?" שאל ג'ייס .
"ברור " אמרתי וצחקנו ויצאנו לבחוץ התיישבנו דניאל הביא לי בירה והתחלנו לדבר .
"יואו אני לא מאמין שלא נפגשנו מאז שהיינו בני 11 ותראי אותך עכשיו איזה כוסית את " אמר תום.
"נכון" אמרו דניאל וג'ייס "תודה וגם לא חסר תראו איזה חתיכים נהייתם " אמרתי וחייכתי .
"תגידי מי בני דודים שלך ?" שאל ג'ייס "ליאור ואליראן אמסלם מכיר ?" שאלתי .
"ברור שמכירים ליאור ומירון חברים שלנו אנחנו חבורה " אמר תום
"אה ואנחנו הולכים לבית של ילד רוצה לבוא ?" שאל תום "כן ליאור אמר לי על ה משהו יש גם י"א נכון ? " שאלתי "כן" אמר לי דניאל "טוב כדאי שנצא עם לא יגמרו את כל השתייה , זה רחוב ליד בואי " אמר דניאל "רגע " אמרתי והם הסתכלו אליי מבט בולבל "חיבוק" אמרתי והם חיבק אותי אין בתדעדעתי למושלמים האלה כמה זמן לא ראיתי אותם הם היו חסרים לי אני צריכה למצוא גם חברות אבל כאלה שעשים בעיות שיתאימו לי.
הבנים גמרו להתארגם ויצאנו לכוון הבית הלכתי באמצע כי הם הכריחו אותי.
"אז מה אמה איך ישראל בינתיים " שאל ג'ייס "סבבה שונה רצח מניו יורק" אמרתי "נכון ככה גםמ אנחנו הרגשנו אבל מתרגלים " אמר תום וחייך לר לנו רבע שעה אבל הגענו הבית היה ענק הייתה ווילה מזה כל הבצפר שלי טחונים ?
שנכנסתי ראיתי את ליאור ומירון מתקדמים אלינו .
"אז מה אמה זה החבר הטוב שלך מישראל שלושה בנים ?" שאל ליאור וכולנו צחקנו .
"לא אלה שלושת החברים הטובים שלי בישראל בעיקרון שיתי לתום הפתעה אבל דניאל וג'ייס היו אצלו תאשים אותם " אמרתי "אומיגד מה שלום טיילור " שאל אותי תום "מצוין יש לו חברה גם לג'סטין ומאט וג'ניפר יוצאים ביחד ואני לבד" אמרתי והם צחקו " הכי חשוב שתיזהרי מסטציונרים " אמר מירון "על תדאג אני יודעת מצוין מי סטציונר .
"אוקיי אבל על תגידי שלא הזהרנו אותך" אמר מירון וחייך .


תגובות (5)

תגובה 1
(-:

23/08/2013 03:59

מהממממממממם תמשיכי!!!! פרקים ארוכים יותר!

23/08/2013 04:12

מושלם

23/08/2013 05:15

תמשיכייייייייי!!!!!!!!!

23/08/2013 05:45

אוקיי אין לי כוח לחכות כי אני ממש רוצה לעשות ופשוט מיהרתי בגלל זה הפרק הקצר עכשיו אני ברגוע שלי אני יעשה עוד 3 פרקים כי מחר אני לא יעשה

23/08/2013 06:06
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך