ניורקית וערס?? – פרק 8

סוואגית סלינטור 23/08/2013 1727 צפיות 7 תגובות
איך ?

"אבל על תגידי שלא הזהרנו אותך " אמר מירון וחייך .
"אל תדאג " אמרתי וגיכחתי חייכנו .
"יאללה בואו לשתות למה בא לי בירה " אמר תום "אמה את שותה ?" שאל אותי מירון "כן" עניתי באתי איתם הוא הביא לי בירה והתיישבנו . צחקנו דיברנו היה כבר 1 היינו צריכים לחזור בצפר ליאור נשאר עוד גם אליראן מירון ולירון אז תום היחיד שלא נשאר ליווה אותי הביתה …
"אני מזה שמח שחזרת נוכל להתראות יותר "אמר תום וחייך "גם אני ממש שמחה אתה יודע איך התגעגעתי אליכם ואליך… במיוחד על תגיד להם " הוא צחקק "אני חייב לעשות משהו שהיתאפקתי לעשות כל הערב שלא סיפרתי לך עליו " הוא אמר לי לא הבנתי "אוקיי תגיד " אמרתי לו ופתאום הוא דחף אותי על הדלת ונישק אותי.. נשיקה וואו אני לא ידעתי לא ידעתי מה לעשות לא נישקתי חזרה אבל גם לא דחפתי אותו הוא גמר לנשק אותי ודפק ריצה וכבר לא ראיתי אותו .
הייתי בשוק לא ידעתי מה לעשות פתחתי את הדלת החלפתי למה שלבשתי קודם ושכבתי במיטה לא יכלתי להירדם חשבתי כל הזמן על הנשיקה פתאום נפתחה לי הדלת זה היה אליראן.
"היי לא מצליחה להירדם קרה משהו?" הוא שאל אותי מה לעשות לספר לא אני עוד לא מוכנה "לא כלום סתם מחשבות " אמרתי "אוקיי אני ליאור מירון ולירון רואים משחקי הרעב רוצה לראות איתנו ?" שאל "לא תודה אני ינסה להירדם " אמרתי וחייכתי "טוב לילה טוב נסיכה " אמר ונשק לראשי "אה ואמא שלי תחזור מחר בערב היא ישנה אצל חבר שלה וישר אחר כך היא תלך לעבודה " אמר וחייך "סבבה לילה טוב "חייכתי הוא חייך צא וסגר את הדלת .
~נקודת מבט תום~
"גם אני היתגעגעתי אליכם אליך… במיוחד אל תגיד להם " אמרה וחייכה וצחקקתי וואו החיוך הזה מה קורה לי שאני רואה אותו יש לי חברה אבל שאני רואה אותה יש לי פרפרים בבבטן אני מרגיש שאני רוצה להיות רק איתה שבאלי לחבק אותה ולעולם לא לשחרר היא חייבת לדעת מה אני מרגיש כלפיה אני יראה מה אני יעשה אני אאלתר .
"אני חייב לעשות משהו היתאפקתי לעשות כל הערב שלא סיפרת לך עליו " אמרתי לה היא הסתכלה אליי במבט מבולבל ואז אמרה "אוקיי תגיד " אז דחפתי אותה בפתאומיות על הקיר ופשוט נישקתי את זה כל כך הישתוקקתי לזה וואו זה היה … פשוט מדהים היא לא הגיבה לא נישקה אבל גם לא דחפה אותי לאחר כמה דקות גמרתי לנשק אותה לא ידעתי מה לעשות א פשוט דפקתי ריצה לא יודע לאן פשוט דפקתי ריצה רצתי במשל חצי שעה עד שהגעתי לים זה המקום שתמיד מרגיע את שנינו ישבתי על החוף מול הים ולא זזתי השעה כבר 2 אני לא רוצה לזוז פתאום שמעתי קול מאחוריי היסתובבתי וראיתי את אמה…


תגובות (7)

מושלם

23/08/2013 06:46

מהמם תמשיכייייייייי!!!!!!!!!

23/08/2013 07:02

תמשיכי

23/08/2013 07:19

מהממממממם תמשיכי!!!!!!!!!!!

23/08/2013 08:17

מהמםםם תמשיכייי

23/08/2013 09:41

תמשיכי

23/08/2013 16:09

תמשייכייייייייייייייייי דחוףףףףףףףףףףף

24/08/2013 03:31
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך