סוואגית סלינטור
סורי שרק עכשיו העלתי פרק פשוט ישנתי אצל סבתא שלי והייתה לה בעיה באינטרנט ואז חזרתי הביתה ועשו לי מסיבת הפתעה כי שבוע שעבר היה לי יומהולדת אז 3 תגובות ממשיכה

ניורקית וערס?? – פרק 9

סוואגית סלינטור 24/08/2013 1675 צפיות 6 תגובות
סורי שרק עכשיו העלתי פרק פשוט ישנתי אצל סבתא שלי והייתה לה בעיה באינטרנט ואז חזרתי הביתה ועשו לי מסיבת הפתעה כי שבוע שעבר היה לי יומהולדת אז 3 תגובות ממשיכה

הסתובבתי וראיתי את אמה…
~נקודת מבט של אמה ~
לא יכולתי להירדם המחשבות הציפו אותי כמו מה זה אומר שתום אוהב אותו והוא אמר הרבה זמן הוא תאפק אז זה לא דבר חדש ? המחשבות האלו הציפו אותי החלטתי ללכת לחפש אותו אבל איפה הוא לא נראה לי הוא חזר הביתה… אז איפה הוא יכול להיות?
הים! ,הים!! המקום שאנחנו תמיד הלכים אליו שאנחנו רוצים לחשוב ולהיות לבד זה הם הוא בטח שם… הים לא רחות הוא 10 דקות נסיעה וחצי שעה ברגל טוב כדאי שאני יקום מהמיטה עם אני רוצה להשיג אותו…
יצאתי מהמיטה שמתי תסוטשר שלי (של הפוטבול…) כובע שחור עם פונפון גופייה שחורה פשוטה וטייץ פשוט פיזרתי את השיער קחתי אייפון כסף וירדתי למטה ראיתי את הבנים (ליאור אליראן ומירון ) מעניין איפה לירון? בטח אם איזה זונה… למה זה צובט לי בראש טוב די אמה את צריכה לחשוב על תום לא על אליראן .
ראיתי אותם צוחקים עם בירות וודוקות הם שיכורים יופי ככה פחות חקירות והם עישנו אוקיי מסריח פה אני חוזרת אני דוחפת אותם למקלחת.
"ביי יצאתי " אמרתי יצאתי נעלתי את הדלת והלכתי במהירות לכוון הים הלכתי כבר רבע שעה הגעתי לרחוב שלא הייתה בו שום נפש חיה . פתאום ראיתי שני בחורים בסביבות גיל ה- 17 לא הכרתי עד שהתכרבתי קלטתי שהם מהבצפר שלי פאר אמלה רק שהם לא יהיו שיכורים המשכתי ללכת כאלו כלום פתאום הם עצרו אותי.
"הופה לאן כוסית כמוך הולכת" אמר לי אמר לי אחד מהם החלטתי להיתעלם ולהמשיך ללכת באתי ללכת וא השני תפס אותי "שואלים אותך משהו תעני " אמר לי השני כבר התחלתי לפחד…
"לא עניינכם טוב" אמרתי בביטחון והמשכתי ללכת הם תפסו אותי אחד מהם שיחרר והשני קירב אותו אליו ושם את ידו על ישבני ניסיתי לדחוף אותו אך ללא הצלחה… "תעזוב אותי" אמרתי "ואם לא בא לי" וא אמר והחבר שלו צחק. פתאום הוא נפל וגם החבר שלו ואז ראיתי את לירון ועוד מישהו בט חבר שלו. "ת…תודה" אמר בקול רועד מתאפק לא לבכות " את נורמלית איזה בחורה מסתובבת בשעה כזאתי לבד ?!!!" שאל לירון בנדמה לי או שזה היה כעס? השפלתי מבט "את בסדר ?" שאל אותי לירון "הינהנתי עם ראשי "עכשיו את מוכנה להסבר ל לאן את הולכת" הוא שאל אותי "עזוב סיפור ארוך ומסובך שאני בקושי הבנתי" אמרתי וגיכחתי "טוב עם לא בא לך לספר לי סבבה רק פעם הבאה תיזהרי … איזה קטע אנחנו בדרך אלייךאומייגד איזה מפגר אני לא הכרתי בינכים תכירי זה שון חבר שלי של אח שלך ושל תום דניאל וג'ייס" אמר "היי אני אמה" אמרתי וחייכתי אוקיי פאק הוא חתיך ברמות הוא גבוהה יש לו שיער פרוע לא ספורת של ערסים אבל הוא נראה כמו ערס השיער שלו בלונדיני עיינים כחולות ירוקות וואו הוא רירי וגבוהה ומתלבש מושלם…
הוא נתן לי נשיקה בלחי וחיבוק דיברנו עוד קצט והמשכתי לכוון הים שם ראיתי את תום יושב על החוף הוא הסתובב וראה אותי ….
"מה את עושה פה ?" שאל אותי 'באתי בשבילךם כגי שתסביר לי מה עובר אלייך תום אנחנו חברים הכי טובים למה רק עכשיו ניזכרת לספר לי ' מה שרציתי להגד אבל מה שיצא לי זה "מה אתה חושב ?"


תגובות (6)

מהממממם תמשיכי!!!!!!

24/08/2013 13:57

מהמםם תמשיכייי<3

24/08/2013 15:14

תנקיו עוד תגובה ממשיכה

24/08/2013 15:43

תמשיכי :*
או וראיתי שרשמת שאת ררוצה לקרוא סיפור,את יכולה לנסות את שלי הרבה אמרו שהוא מעניין:)

24/08/2013 16:45

נופר אני לפני שבוע התחלתי לקרוא את שלך אבל אני לא כזה זוכרת באיזה פרק אני אבל התחלתי שאני גימור אני יבדוק הוא באמת מעניין

25/08/2013 03:07

והתכוונתי ושל בן דוד שלך

25/08/2013 05:49
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך