סוואגית סלינטור
היי אני יודעת שזה דומה לסיפור ש-Love10026 התחילה ולא המשיכה אבל בגלל היא התחילה ולא המשיכה אני כותבת כי הסיפור עניין אותי אם ה מפריע לך תודיעי לי ואני לא יכתוב .

ניורקית וערס?? – קדמה (לכו קודם לרציתי להוסיף)

סוואגית סלינטור 21/08/2013 2216 צפיות 7 תגובות
היי אני יודעת שזה דומה לסיפור ש-Love10026 התחילה ולא המשיכה אבל בגלל היא התחילה ולא המשיכה אני כותבת כי הסיפור עניין אותי אם ה מפריע לך תודיעי לי ואני לא יכתוב .

היי קוראים לי אמה מאליק (מה שעלה לי אגב חולה על בעלי זאיין מליק) בת 16 מניו יורק שיער בלונדיני חלק ארוך עם קצוות צבועות בכחולות ופוני על הצד ויש לי עיניים כחולות אפורות גובה ממוצע לא רזה אבל לא שמנה מלאה במקומות הנכונים אהבהת חיי כובעי סוואג מור אני יודעת אני עצובה כי אני עוברת מניו יורק לישראל ללעיר תל אביב עד עכשיו גרתי עם חברה טובה של אמא שלי כי אבא שלי מת חודש אחרי שנולדתי ואמא שלי מתה שהיתי בת אחד עשרה חברה של אמא שלי החליטה שאני צריכה להכיר את המשפחה שלי א אני עוברת לגור עם דודה שלי ושני בני דודים שלי ליאור ואליראן ליאור בגיל שלי ואליראן גדול ממני בשנה זאת אומרת הוא בן 17 נחמד …
סבבה אז ככה אהבה אין הייתה יצאנו שנה הזבל בגד בי כל הזמן הזה עם בחורה שלא ידעה שיש לו חברה דווקא נהינו חברות אני והבחורה ובכות ה כל הבנות מתרחקות מהסטציונר המסריח הזה .
אז כהה שותה כן חופשי אוהבת לבלות אני מגנט לצרות לא מעשנת לא ניסית זה נראה מגעיל ברמות . יש לי חבורה כזאתי אני חברה שלי ועוד 3 ידים טובים שלי.
מאט – בלונדיני עיניים ירוקות בהירות גבוהה עם קוביות
ג'סטין-שיער שחור קצט פרוע עיינים כחולות כהוות קוביות גבוהה.
טיילור-שיער שטני ועיינים כחולות בהירות גבוהה עם קוביות .חולה על הנסיך הזה הוא החבר הכי טוב שלי.
ג'ניפר-שיער שחור פחם עד הכתפיים קצוות צבועות באדום בוער עיינים ירוקות גבוהה ודי רזה.
אנחנו ה-חבורה של הבצפר אנחנו המקובלים אני לא מאמינה שאני צריכה לעזוב ואני לא יראה אתם יותר .
ליאור אמסלם – בן 16 מתל אביב שיער שחור עם התפורת על הצד של הערסים עיניים חומות לא סטציונר שותה מעשן חופשי חולה על מזרחית חולה על מירון אטיאס .
אליראן אמסלם- בן 17 מתל אביב שיער חום עם התספורת של הערסים עיינים ירוקות סטציונר לא אכפת מה ההיא שבגדה בי זה לא כזה הפריע לה הבן אדם שאני הכי אוהב זה לירון שדה נשמה .
מירון אטיאס-בן 16 תל אביב בלונדיני עיינים חומות תספורת על הצד של הערסים לא סטיוצנר שותה ומעשן המטרה של החיים לא ;) ליאור אמסלם כפרה עליו.
לירון שדה-בן 17 מתל אביב שיער חום בהיר תספורת של הערסים עיניים חומות בהירות גבוהה קביוות קיצר הורס ביטחון עצמי בשמיים וטוב שכך צרות זה שמי השני סטציונר מעשן שותה ה העניין בחיים. טוב ככה חשבתי…


תגובות (7)

נשמע מעניין .. ואם את רוצה לדעת , יש הרבה סיפורים כאלה עוד מלפני שנה או שנתיים .

21/08/2013 15:47

יא מושלם אני מתה על הסיפור הזהההההההההה

21/08/2013 15:48

תמשיכייי

21/08/2013 16:11

נשמע טוב תמשיכייי

22/08/2013 00:23

יפההה,תמשיכיי

22/08/2013 01:27

מהמםםם תמשיכייי

22/08/2013 02:08

אני שמחה שאהבתן אני כותבת פרק 1

22/08/2013 06:05
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך