סוואגית סלינטור
טוב נסיכות נגמר יום כיפור ארוך חתיכת מכה לתחילת עונה אה ? טוב גמר חתימה טובה וכל הכבוד למי שצמה ולא נישברה :)

ניורקית וערס 2 פרק 1 מקום חדש התחלה חדשה (עשיתי הקדמה)

סוואגית סלינטור 14/09/2013 1551 צפיות 7 תגובות
טוב נסיכות נגמר יום כיפור ארוך חתיכת מכה לתחילת עונה אה ? טוב גמר חתימה טובה וכל הכבוד למי שצמה ולא נישברה :)

היי זוכרים אותי? כן את אני אמה מאליק אז אתם כן זוכרים אותי ,נחמד בואו אני יספר לכן מה עבר עליי עד עכשיו שבוע אחרון של החופש הגדול שבוע אחרון לפני י"א השנה לפני האחרונה השנה שהכל יכול לקרות…
אז ככה נתחיל בזוגיות אתם בטח שואלים מה אם לירון אז לא אנחנו לא ביחד הוא בגד בי עם מאי באתי לבית שלו לעשות לו הפתעה ותפסתי אותו מזדיין איתה … אין ביננו קשר יותר גם מעיין לא חברה שלה יותר אליראן עדיין חבר שלו כי הוא לא יודע מה קרה ואני גם לא הולכת לספר לו אני יודעת מה יקרה אם אני אספר לו הוא יכסח אותו מכות והם לא יהיו חברים יותר אבל חבל להרוס חברות שכזאת …
אני ותום לא מדברים הוא המשיך להיתחמק ממני פעם אחרי פעם מחדש אז הבנתי תרמז והיתרחקתי מבחינתי הוא לא קיים אני לא מבינה למה בכלל ניסיתי לדבר איתו ? למה שהוא עשה אין מחילה הוא שיחק בי והוא יודע כמה עבר עליי אני אפילו לא בטוחה שהוא יודע מה קרה עם לירון או שאני עוזבת… אה כן שכחתי לספר לכם, אני עוברת לפנימייה עם מעיין טיילור ומירון הבנים נישארים פה וטיילור בא מח"ול זאת פנימייה איפה שהו ליד אשדוד או ירושלים נראה לי איזה כיף אה ? ואני יפגוש את אח שלי , כן יש לי אח תאום שקוראים לו ג'ונתן אבל אני קוראת לו ג'ייס איך היתגעגעתי אליו לא נפגשנו מאז גיל 13 כי היינו פורצים למקומות עושים בעיות ושתי הסיבות ששלחו אותו לפנימייה הן 1.לרחיק אותו ממני 2.כי שרפנו תבצפר .
זה היה קורע אין לי מושג איך הוא נראה הוא לא יודע שאני באה אני עושה לא הפתעה אני מתרגשת ברמות מעניין איך הוא יגיב מה איתו …
~הפרק~
נגמר השבוע האחרון וואי איך אני היתגעגע לנתניה חשבתי והיסתכלתי על החדר שלי בפעם האחרונה "ביי" אמרתי ויצאתי שירדתי למטה ראיתי את מירון מחכה בכניסה לדלת ואת אליראן ליאור לירון ושון אני ושון היתקרבנו ונהיהנו ידים טובים רק הוא ומעיין יודעים מה קרה עם לירון "אני יתגעגע אליכם " אמרתי וחיבקתי את אליראן וליאור מאריאה ניפרדתי אתמול היא הייתה חייבת לנסוע למאימי משהו בעבודה " גם אנחנו " אמרו וחיבקו אותי חזרה ניפרדתי גם משון ואז הגעתי ללירון חיבקתי אותו "אני מצטער " אמר שנייה לפני שהיתנתקנו השפלתי מבט "ביי חבר'ה" אמרתי וחיבקתי אותם חיבוק אחרון אני ומירון יצאנו החוצה וראינו את מעיין יושבת במאחורי האוטו של אמא שלה ואת טיילור לידה רצתי אליו וחיבקתי אותו מירון נכנס קדימה ונסענו זה לקח בערך שעה שעתיים אבל הנה הגענו "וואו"… מלמנו זה היה ענק הלכנו למזכירות ביחד הביאו לנו את החדרים שלנו אני ומעיין ביחד בחדר איזה כיף אם עוד ילדה בשם לורן אבל טיילור ומירון לא באותו חדר כל אחד עם שני בנים אבל לא יודעת מי אלה זה מה שהם שלחו בוואצפ הלכנו לחדר ונכנסנו מעיין ישר הלכה לחפש תשותפה שלנו אמרו לנו איפה היא ושהיא מחכה לנו ואני התחלתי לפרוק שגמרתי מצאת מכתב 'לאמה' היה כתוב עליו ופתחתי אותו 'אמה רק רציתי שתדעי משהו לגבי מה שקרה עם מאי זה ככה כבר הרבה זמן כמה שאהבה שלי כלפייך גדולה היא עוד יותר גדולה כלפי מאי.
לא היינו בטוחים לגבי מה שאנחנו מרגישים אז עשינו את זה, הבנו שיש משהו אבל לא ידעתי מה לעשות אם להיות איתך או אם מאי לא ידעתי אז החלטתי לעשות את מה שעשיתי.
רק שעזבת הבנתי מה אני מרגיש הבנתי שאני אוהב את מאי לא אותך מצטער רק רציתי שתדעי שיש שני אנשים שחשבת שהם קרובים עלייך אבל הם ידעו על זה … אני מקווה שתגלי מי הם ותדעי מי האנשים שאת באמת חשובה להם ותימסרי למירון שאני מצטער כי הוא אוהב את מאי והוא יודע על זה גיליתי לו את זה ביום שעזבתם … רק רציתי שתדעי שאת האהבה האשונה שלי ותמיד תהיי בלבי את נימצאת שמה ואני ממשיך לאהוב אותך , מצטער לירון' רציתי לבכות אז זה מה שעשיתי זרקתי את המיכתב ובכיתי פשוט בכיתי…


תגובות (7)

מושלםםם תמשיכיי

14/09/2013 11:22

אנייי שונאת את לירון איזה זבל …….. המשך דחוף

14/09/2013 11:33

אנייי שונאת את לירון איזה זבל …….. המשך דחוף

14/09/2013 11:33

מהממממממממם תמשיכי!!!!!!!!

14/09/2013 11:37

תמשיכיי מהרר

14/09/2013 11:37

מושוולם תמשיכיי !! שבוע טוב

14/09/2013 12:18

איכ' איזה מגעיל. תמשיכי!!!!! קוראת חדשה ;)

14/09/2013 12:52
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך