סוואגית סלינטור
אתם יודעות מי

ניורקית וערס 2 פרק 17 ,18

סוואגית סלינטור 25/09/2013 1103 צפיות 5 תגובות
אתם יודעות מי

אמרתי והלכתי. הלכתי לכניסה וראיתי את דור עם האופנוע שלו "זה בטוח עכשיו נכון?"שאלתי אותה הוא גיחך "כן"אמר "קחי"הוא אמר והביא לי את הכסדה פירקתי את הקוקו והפכתי אותו לקוקו נמוך ושמתי את הקסדה ונסענו.
___________________________________________________________________
פרק 17:
אחרי כמה דקות הגענו לים ירדת מהאופנוע דור גם ירד ושם את הקסדות שלנו עם האופנוע היתיישבתי על החוף , ודור היתיישב לידי שמתי את הראש שלי על הכתף שלו והוא ליטף את פניי "בא לך לספר לי מה קרה?"שאל אותי אחרי כמה דקות של שקט "היה לי חבר קראו לו לירון וחוץ ממעיין הייתה לי עוד חברה הכי טובה מאי אני ולירון יצאנו הרבה זמן ביחד ואחרי כמה זמן גיליתי שהא בוגד בי עם מאי. הוא שבר לי את הלב והיום גיליתי שהחבר והחברה הכי טובים שלי שני האנשים שהכי סמחתי עליהם בעולם ידעו על זה ולא אמרו לי כלום"אמרתי לו "יפה שלי בואי"אמר וחיבק אותי והרשתי לעצמי להיתפרק עליו הוא החבר שלי אני צריכה למוך עליו למורך שעכשיו אני כבר לא בטוחה על מי לסמוך ועל מי לא…
נישארנו בים הרבה זמן מחובקים ולא אמרנו כלום "כמה שלא באלי להרו את הרע הזה מאוחר אנחנו צריכים לחזור"אמר לי "צודק"אמרתי לו הוא קם והושיט לי יד להיעזר בה ונערתי בה קמתי והלכנו לאופנוע היתיישבנו ונסענו.
הגענו אחרי כמה זמן ירדתי מהאופנוע ונישקתי את דור"אם את צריכה משהו לא משנה מתי תיתקשרי אליי אפילו אם אני בקצה השני של העולם א ני לוקח מטוס אלייך אוקיי?"שאל אותי בחיוך המתוק שלו "אוקיי"ארמתי וחיבקתי אותו.
ניכנסתי לפנימייה והלכתי לכיוון החדר שניכנסתי ראיתי את מעיין ולורן בחדר היתעלמתי ממעיין ואמרתי שלום ללורן "איפה היית?,שאלה אותי לורן "אם דור"עניתי לה "אני נכנסת להיתקלח"אמרתי לה וניכנסתי למקלחת היתקלחתי לבשתי פיג'מה ועשיתי צמה ניכנסתי למיטה ונירדמתי אחרי כמה שניות כנראה הייתי זקוקה לשינה.
קמתי בבוקר מהשעון המעורר שלי ראיתי שבדיוק גם הבנות התחילו להיתעורר ניכנסתי לאמבטיה שטפתי פנים וציחצחתי שיניים .
לבשתי חולצה שחורה עטלף שכתוב עליה בלבן I LOVE YOU שמתי שורט ג'ינס גבוהה שחור עם קרעים משופשף שמתי איילינר אודם ורוד והייתי מוכנה יצאתי וראיתי את הבנות מוכנות סידרתי את השיער ואספתי אות לקוקו גבוהה לקחתי תיק שלי ויצאתי לחדר אוכל.
פרק 18:
שהגעתי לחדר אוכל ראיתי את ג'ייס וטיילור יושבים לקחתי אוכל והיתיישבתי איתי "איפה היית אתמו חיפשתי אותך"אמר לי ג'ייס "עם דור"אמרתי לו "מיזה דור?,שאל "חבר שלי"עניתי ממשיכה להיסתכל על האוכל שלי נילחמת עם העגבניייה שתיתקע לי במזלג "אה איך היה?"שאל אולי "כיף"עניתי לו .
המשכנו לאכול אחרי כמה דקות הגיע לורן ואחרי עוד כמה דקות הגיעו מירון ומעיין ברגע שהם היתיישבו קמתי שמתי החזרתי את המגש והלכתי לכיתה.
~נקוד מבט מירון;
ברגע שהיתיישבנו היא קמה זה כואב לי כי באמת אני אותה והאי חשובה לי ובחיים לא רציתי שהיא תיפגע אבל זה המצב היא שונאת אותי אני לא מאמין.
גמרתי לאכול וקמתי הלכתי לשיעור אבל לא היתרכתי כל הזמן חשבתי על אמה על כמה שאני אוהב אותה ועל המשפט שהיא אמרה לי אתמול 'החבר שלי' ממתי יש לה חבר ואיך לא ידעתי מזה האו חבר שלה לפני שהיא ילתה את זה היא כבר לא סומכת עליי אני חייב לגרום לה ליסלוח לי אני לא יכול לחיות אם ההרגש הזאת שהיא שונאת אותי.
נגמר הלימודים והלכתי לחדר חשבתי על הכל על מה שקרה על מה אני עושה כדי לגרום לאמה ליסלוח לי החלטתי להיתקר לאליראן הוא יוכל לעזור לי
"הלו"שמעתי את הקול שלו אחרי כמה צילצולים
"היי"אמרתי לו מבואס "היי יגבר מה קרה?"שאל אותי
"חרא"עניתי לו ושמעתי קולות "מי איתך?"שאלתי אותו "החבר'ה למה חרא נשמה?"שאל אותי "זאת אמה"אמרתי לו "מה עם אמה קרה לה משהו?"שאל בלחץ ומיד כולם הישתתקו למשמע המשפט הזה "היא ושנאת אותי אליראן … שים אותי על רמקול אולי גם החבר'ה יכולו לעזור לי"אמרתי לו ושמעתי אתו לוחץ על רמקל "אה גבר שוט"אמר לי ליאור"היא גילתה שאני ומעיין ידענו שלירון בוגד בה אז היא עכשיו לא מדברת איתנו היא צעקה אלינו והיא שונאת אותנו זה קשה לי כי אני אוהב אותה ולא כחבר הכי טוב אלא אהבה של מאוהב וגם גיליתי שיש לה חבר מה לעזאזל אני עושה?"שאלתי שמעתי קולות של שוק "לאמה יש חבר?"שמעתי את הקול של תום (זוכרים?) "כן קוראים לו דור"אמרתי עצבני רק למשמע השם הזה "תקשיב אין משהו שאתה יכול לעשות תן למן לרפא את זה אבל אני ידבר איתה"ארמ אליראן "תודה אחי"אמרתי לו "טוב אני לא יפריע לכם ביי"אמרתי "ביי"אמרו לי כולם וניתקתי.
~נקודת מבט אמה~
הטלפון שלי צילצל זה היה דור "הלו"עניתי "מה קורה יפה?"שאל אותי "בסדר"עניתי לו "זה הבסדר הכי לא בסדר שמעתי"הוא אמר לי ואני ציחקקתי צחוק ממורמר "מה עדיין מבואסת?"שאל אותי"מה אתה חושב? "שאלתי אותו "אבל הרבה יותר טוב מאתמול בזכותך"הוספתי וידעתי שהוא מחייך "אני יודעת שאתה מחייך"אמרתי לו והוא צחק "טוב אני צריך ללכת עם את צריכה משהו תקשרי אווקיי?"שאל אותי "אוקיי"אמרתי וניתקתי לו עברה שנייה וצילצל לי עוד פעם הטלפון זה היה…


תגובות (5)

אליראן החתיךךךךך

25/09/2013 05:54

תמשיכייעייייי

25/09/2013 06:40

תמשיכייייי

25/09/2013 06:59

תמשיכי

27/09/2013 06:43

מושלם תמשייכיי!

27/09/2013 14:48
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך