סוואגית סלינטור
אחרי שלא המשכתי כמה ימים את הפרק פרק ארוך

ניורקית וערס 2 פרק 19 התאונה

סוואגית סלינטור 28/09/2013 1153 צפיות 4 תגובות
אחרי שלא המשכתי כמה ימים את הפרק פרק ארוך

~נקודת מבט אמה~
הטלפון שלי צילצל זה היה דור "הלו"עניתי "מה קורה יפה?"שאל אותי "בסדר"עניתי לו "זה הבסדר הכי לא בסדר שמעתי"הוא אמר לי ואני ציחקקתי צחוק ממורמר "מה עדיין מבואסת?"שאל אותי"מה אתה חושב? "שאלתי אותו "אבל הרבה יותר טוב מאתמול בזכותך"הוספתי וידעתי שהוא מחייך "אני יודעת שאתה מחייך"אמרתי לו והוא צחק "טוב אני צריך ללכת עם את צריכה משהו תקשרי אווקיי?"שאל אותי "אוקיי"אמרתי וניתקתי לו עברה שנייה וצילצל לי עוד פעם הטלפון זה היה…
____________________________________________________________________
"הלו"ענייתי "יפהשלי"שמעתי את הקול של אליראן איך היתגעגעתי אליו "היתגעגעתי אליך"אמרתי לו "תגידי את יכולה להיפגש איתי?"שאל "כן ברור"עניתי לו "אז אני יבוא לאסוף אותך עוד שעתיים ככה תתארגני?"שאל אותי "סבבה ביי"אמרתי לו "ביי"אמר וניתקתי ניכנסתי להיתקלח מקלחת ארוכה ונעימה של 45 בערך יצאתי עם מגבת לגופי וחיפשתי מה ללבוש בסוף לבשתי את זה -http://www.polyvore.com/stuff_im_getting/set?id=89987618 (בלי הכובע) אספתי את השיער לקוקו גבוהה שמתי אייינר אודם אדום קצת בושם ואני מוכנה הלכתי לשער ולא ראיתי את אליראן 'איפה אתה?' שלחתי לו 'הלכתי לראות את ג'ייס' שלח לי טוב אז אני אלך למאונות של הבנים הלכתי וראיתי את אליראן "נסיך שלי"אמרתי ורצתי אליו "מושלמת שלי"צעק וחיבק אותי "היתגעגעתי אליך"אמרתי לו שהוא מזיק בי במותנים שלי "גמאני תקשיבי דיברתי אם מירון ויש שכולם שמעו רת השם שלך הם היתתקו ורצו לשמוע"אמר לי "על אמת?"שאלתי "כן אפילו תום היה בשוק שיש לך חבר"אמר לי אאוץ "אמ אאוצ' (?)"אאמרתי "לא בכוונה ראה פשוט בגלל מה שקרה אם לירון על תביני את זה לא נכון שמחים שהיתגברת עליו והמשכת הלאה"אמר לי "אם לומר את האמת כמה שזה מוזר אני שמחה שהוא בגד בי כי אם לא לא היתי יודעת על מי אני אמורה לסמוך ולא הייתי מכירה את דור שהוא … שהוא פשוט מדהים"אמרתי בחיוך "אני שמח"אמר לי וצילצל לי הטלפון 'אהבה שלי' "מדברים על החמור"אמרתי ועניתי "חייםשלי"עניתי "מה קורה אהבה שלי?"שאל "הכל טוב מה איתך?"שאלתי "בסדר ואת באמת השמעת הרבה יותר טוב "אמר "גם כי כיף לי לדבר איתך וגם כי אני יוצאת עם אליראן בנדוד שלי"אמרתי לו"טוב אני לא יפריע לך ותהיני"אמר "תודה נסיך שלי אוהבת אותך"אמרתי לו"גם אני אוהב אותך"אמר וניתקנו "איזה אהבה"אמר אליראן וצחקתי "אתה לא רצית שניצא היום?"שאלתי אותו "יואו צודקת והזמנתי לנו מקום אנחנו צריכים לצאת"אמר בלחץ "פשששששש איזה השקעה אלי"(כמו השם)אמרתי לו "יאללה ביי נשמות"אמר והלכנו לאוטו ונסענו.
אחרי כמה זמן הגענו למסעדה זאת היתתה המסדה האהובה עליי היא ליד הים "יש המסעדה האהובה עליי"אמרתי לו|"אני יודע"אמר "אליראן אמסלם"אמר למארחת "כנסו"היא אמרה לנו וחייכה אל אליראן חיוך פלרטטני "היא נדלקה אליך"לחשתי לו והוא גיחך "מין הסתם"הוא אמר שהיתיישבנו וצחקתי "מה את רוצה להזמין?"שאל אותי "המבורגר"אמרתי לו "אוקיי אני גם רוצה מה את רוצה לשתות ?"שאל "קולה" אמרתי ובדיוק הגיע המלצר חתיך הוא חייך אלי חיוך פלרטטני לא מפריע לי יש לי את דור אהבה שלי "מה תרצו להזמין?"שאל "שני המבורגרים קולה ופיוזטי"אמר אליראן למלצר "אוקיי"אמר ולקח את התפריטים שלנו "אם תקשיבי רציתי לדבר איתך"אמר לי "שנייה פשוט שכחתי את האייפון באוטו אפשר תמפתחות שאני יביא אותו?"שאלתי "כן ברור קחי"הוא אמר והביא לי את המפתחות של הוטו הגעתי לכביש היסתכלתי לשני הצדדים וחציתי לקחתי תאייפון והוא צילצל זה היה דור לא גמרנו לדבר מקודם "הלו"עניתי והלכתי "היי תקשיבי רציתי לשאול אותך אם באלך מחר ללכת לסרט?"שאל אותי "כן סבבה"אמרתי והמשכתי ללכת לכוון המסעדה "ומצטער שאני כל הזמן מתקשר פשוט עוד מעט יש לי ת'ופה של מיבחנים ואני לא יוכל לדבר איתך בכלל "אמר לי "זה בסדר נלך מחר ב__"לא הצלחתי לגמור את המשפט כי מכונית התנגשה בי איבדתי תחושה בכל הגוף ונפלתי שמעתי צעקות אבל לא יכולתי לזהות כי הכל נהיה שחור ובלי קול…


תגובות (4)

מושלםםםם תמשיכייייי

28/09/2013 10:05

יא מושלם אני מתה על הסיפור הזהההההההההה

28/09/2013 10:32

תמשיכי

28/09/2013 11:07

מושלם תמשייכיי

29/09/2013 03:27
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך