ניורקית וערס 2 פרק 21 תגיבוווווווו

סוואגית סלינטור 06/10/2013 1045 צפיות 3 תגובות

אחרי שלוש שעות פאקינג שלוש שעות גמרתי תבדיקות שהגעתי לחדר ראיתי את דור רדום על הספה וצחקתי והוא היתעורר "סורי הערתי אותך?"שאלתי אותו "לא נורא"אמר לי "איך את?"שאל "בסדר"עניתי לו "לילה טוה יפה שלי"אמר לי "לילה טוב" אמרתי וישר נירדמתי.
____________________________________________________________________
קמתי בבוקר ,וראיתי שדור לא לידי אבל ראיתי פתק 'אהבה שלי הלכתי לקנות לנו לאכול כי אני בטוח שתהיי רעבה דור' אוי נסיך שלי הילד הזה.
~נקודת מבט דור~
"היי גבר"אמרתי לאבי "טוב עשית מה שביקשתי?"שאל אותי "כן אני יוצא אם אמה"אמרתי לו "מצוין,אני צריך שתחקור שתדע כל פיפס עליה יהיה לנו יותר קל ככה לפגוע בה"אמר לי אבי ואני חייכתי.
~נקודת מבט אמה~
"היי אהבה שלי"אמר לי דור שהוא נכנס עם שקית של קפה קפה "היי"אמרתי לו בחיוך " הבאתי לך טוסט עם זיתים ובצל כמו שאת אוהבת סלט קצוץ ומיץ תפוזים סחוט"אמר לי יואו יודע בול מה אני אוהבת "תודה נסיך"אמרתי לו ונתתי לו פיקה "בכיף"אמר לי "תאכלי מהר כי עוד שעה אנחנו יוצאים מפה. ונקווה שלנצח חוץ מאולי מחלקת יולדות בעתיד"אמר לי וצחקתי.
~נקודת מבט אבי (ההוא ממקודם)~
"עשיתי מה שביקשת בוס"Tמרתי לבוס "מצוין אחרי שהוא יהרוג אותה ויביא לנו את כל המידע הנחוץ נהרוג אותו"אמר הבוס "אבל למה הנערה הזאת כל כך חשובה היא כולה נערה בת 17"אמרתי לו "היא חשובה,אתה תבין בעתיד"אמר לי "אבל רמז מי היא בכלל?"שאלתי אותו מנסה לדלות מידע כמה שיותר "היא חשובה וזהו!!"צעק אולי ואני יצאתי מפוחד ובידיעה שאני חייב לברר מי זאת הנערה הזאת.
~נקודת מבט אמה~
כבר ערב סוף סוף שוחררי מבית החולים כל היום דור היה איתי הוא פשוט נסיך אין נסיך אולי סוף סוף מצאתי חבר נורמלי טוב לא משנה אז ככה אני עכשיו בפנימייה עשו לי מסיבת ברוכה השבה כולם זה הרגשה טובה אבל אני עדיין לא מדבר עם מעיין ומירון כי אני עדיין פגועה מהם אבל לא יודעת אני רוצה לסלוח להם אבל קול בתוכי אומר לי אסור לך אסור לך לסלוח להם הם יאכזבו אותך עוד פעם פשוט אסור. אז החלטתי להקשיב לקול הזה עוד כמה זמן נראה אם זה ימשיך להרגיש ככה אם לא אני אסלח להם כי במקום כל שהו הם חסרים לי אפילו מאוד אני חייבת לחשוב על זה יותק לעומק פשוט חייבת להיתייעץ עם מישהו יש לי רעיון שון כן אני אדבר איתו. חייגתי אליו "הלו"שמעתי אותו מתנשף "אני מפריעה לך בזיון?"שאלתי אותו "כן… אבל את יכולה להפריע לי בכל מצב גם ככה הזיון הזה לא משהו חכי"אמר לי "היי תחזרי מחר אני עסוק"שמעתי אותו אומר "טוב חתיך"שמעתי קול של טוב של זונה ואני מניחה שהיא הלכה "דברי איתי מה קורה?"שאל אותי "אני צריכה עצה,אז ככה גיליתי שמירון ומעיין ידעו שלירון בוגד בי מההתחלה ולא אמרו לי כלום אני לא מדברת איתם עכשיו"אמרתי והמשכתי "אני מרגישה שאני רוצה לסלוח להם אבל קולי בתוכי אומר לי שאסור לי כי הם הולכים לאכזב אותי עוד פעם ואני מפחדת שאם זה נכון אני לא יעמוד בזה אבל הם חסרים לי.מה אני אמורה לעשות?"שאלתי אותו "אוקיי לדעתי קחי עוד זמן לחשוב על זה להירגע על תהיי פזיזה אם את ל סגורה עם ההחלטה שלך אז על תעשי אותה,על תיקחי תצעד הזה כי יש מצב שתיתחרטי ואת לא תיסלחי לעצמך על זה"אמר לי יש משהו במה שהוא אומר "יש משהו בזה,ממש תודה שון"אמרתי לו "בכיף אהבה שלי כל דבר שאת צריכה תיתקשרי מתי שבאלך"אמר לי "תודה אוהבת אותך ביי"Tמרתי לו "ביי"הוא אמר וניתקנו את השיחה אני צריכה עוד לחשוב על זה,גמרתי עם המחשבה הזאתי ונירדמתי במהירות.


תגובות (3)

תמשיכיי

06/10/2013 07:15

מושלם תמשייכיי

06/10/2013 08:22

המשךךךךך

07/10/2013 07:40
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך