סוואגית סלינטור
היי אז העונה השנייה של ניורקית וערס הגיעה לסימוה ובמתח אני יעלה עוד כמה זמן את העונה החדשה פשוט יש לי מלא רעיונות אפילו לעונה רביעית אז על תדאגו זה הולך להיות ארוךאני ימשיך את שאר הסיפורים שלי בינתיים וזהו מה אתן חושבות?

ניורקית וערס 2 פרק 22 פרק אחרון לעונה (עשיתי עונה קצרה)

סוואגית סלינטור 08/10/2013 1596 צפיות 6 תגובות
היי אז העונה השנייה של ניורקית וערס הגיעה לסימוה ובמתח אני יעלה עוד כמה זמן את העונה החדשה פשוט יש לי מלא רעיונות אפילו לעונה רביעית אז על תדאגו זה הולך להיות ארוךאני ימשיך את שאר הסיפורים שלי בינתיים וזהו מה אתן חושבות?

"יש משהו בזה,ממש תודה שון"אמרתי לו "בכיף אהבה שלי כל דבר שאת צריכה תיתקשרי מתי שבאלך"אמר לי "תודה אוהבת אותך ביי"אמרתי לו "ביי"הוא אמר וניתקנו את השיחה אני צריכה עוד לחשוב על זה,גמרתי עם המחשבה הזאתי ונירדמתי במהירות.
___________________________________________________________________
פרק 22:
קמתי בבוקר עוד עם מחשבות על אתמול על מה שקורה לי אם מירון ומעיין …
שטפתי פני ולבשתי חולצת עטלף עם גב פתוח אפורה ארוכה עם כיס נייטים ושורט ג'ינס גבוהה משופשף אפור שלוש כפתורים עשיתי קוקו גבוהה שמתי אודם אדום חלש איילינר ואני מוכנה,יצאתי מהחדר ובדרך פגשתי את אסי "היי כפרות"אמר לי וחיבק אותי "איך את?"שאל "סבבה"אמרתי לו "מה איתך?"שאלתי אותו "סבבה"אמר לי המשכנו לדבר עד שהגענו לחדר אוכל היתיישבנו שנינו בשולחן אכלנו צחקנו היה כיף אחר כך הלכתי לשיעור. (אני עושה דברים בקצרה כדי שלא תמותו משעמום)
***
אחרי יום לימודים שלם ומשעמם דור בא לקחת אותי לים "אני ניכנס לים אהבה שלי"אמר לי ניכנסשמעתי צליל של הודעה אז לחצתי על השמע (הודעה קולית) "דור אתה צריך להשיג עוד מידע ולהרוג את אמה תוך 48 שעות" זה מה שהיה בהודעה הייתי בשוק שלחתי אותה עצמי שמת תבגדים זרקת את הפלפון של דור על החוף והלכתי.
~נקודת מבט דור~
יצאתי ולא ראיתי את אמה את אמה אבל ראיתי את הטלפון שלי זרוק על החוףפ הוא היה על הודעות קוליות שיט הודעה מאבי, שמעתי אותה לא הלכה כל התוכנית רצתי חיפשתי אותה מצאתי אותה היתקדמתי עליה ותפסתי אותה מאחורה וסתמתי לה את הפה.
~נקודת מבט אמה~
רצתי וחיפשתי מישהו לטרמפ פתאום הרגשתי מישהו תופס אותי מאחורה וסותם לי את הפה ניסיתי להישתחרר אבל לא הצלחתי סובבתי קצת את הראש וראיתי את דור יה לו סכין בכיס הוא דחף אותי לסימטה והוציא רובה מהר לקחתי תסכין שלו ודקרתי אותו קרוב לצלעות הא היתקפל מכאבים ואני ברחתי כבר היה מאוחר בלילה רצתי ברחובות שאין שמה נפש חיה וקלטתי שדור אחרי הגברתי מהירות לא ידעתי לאן לרוץ המשכתי לרוץ עד ש…
~נקודת מבט דור~
דחפץי אותו לסמטה ותפסתי אותה הוצאתי את האקדח אני לא יכול לעשות את זה אני באמת אוהב אותה אבל…לא אני חייב באתי לירות אבל היא דקרה אותי ליד הצלעות היתקפלתי מכאבים פתאום בא הבוס הבוס הגדול עם אבי ועוד חיילים "תטפלו בו המרדף לא נגמר"אמר הבוס "שלום גור אני ג'ון מאליק ,אבא של אמה וג'ונתן מאליק"אמר לי והייתי בשוק למה שהוא ירצה להרוג את הבת שלו זה לא הגיוני פשוט לא הגיוני,הם טיפלו בי בדיקרה והלכו לצד השני "כל אחד יבוא מצד אחר וניתפוס אותה"אמר ג'ון הינהנו ורצנו קלטתי את אמה הגברתי מהירות היא קלטה אותי והגבירה מהירות גם היא ראיתי שמשמאל באים 2 חיילים כמוני ל ג'ון ומימין אותו הדבר ומיקדימה באו ג'ון ואבי והם אני לא מאמין זה פשוט לא הגיוני…


תגובות (6)

תמשיכייייייייייי

08/10/2013 07:01

תמשיכייי

08/10/2013 07:39

מושלם

08/10/2013 10:09

מהמם!

08/10/2013 10:19

מושלם תמשיכי במהירות

11/10/2013 02:26

מהמם מושלם מדהים תמשיכי דחוף!!!!!

26/10/2013 11:07
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך