סוואגית סלינטור
מה שהיא לבשה בהתחלה - http://www.polyvore.com/%D7%98%D7%99%D7%A1%D7%94/set?id=93796535עם הנעליים האלה- http://www.polyvore.com/weneo_bball_shoes/thing?context_id=94287797&context_type=collection&id=75828458

ניורקית וערס 2 פרק 3 כשהלב נשבר…

סוואגית סלינטור 15/09/2013 1253 צפיות 5 תגובות
מה שהיא לבשה בהתחלה - http://www.polyvore.com/%D7%98%D7%99%D7%A1%D7%94/set?id=93796535עם הנעליים האלה- http://www.polyvore.com/weneo_bball_shoes/thing?context_id=94287797&context_type=collection&id=75828458

רצתי לחדר של אמה אפילו לא דפקתי ואז ראיתי שם נערה יפהפייה יושבת על המיטה "היי אתה מירון?"היא שאלה אותי "כן"עניתי לה "טוב אני יצא ביי" אמרה "ביי ותודה שהיית איתה" אמרתי בחיוך "בכיף הכל יהיה בסדר אמה" אמרה עם חיוך קטן ויצאה ישר הלכתי לאמה וחיבקתי אותה היא בכתה לי על הכתף בלי להפסיק "הכל בסדר יפה שלי " אמרתי בקול מרגיע וליטפתי את שיער "איך..איך..איך אתה יודע?"אמרה בין כל דמעה "אני פשוט יודע " אמרתי וחיבקתי אותה שכבתי עלהמיטה שלה והיא שכבה לידי ושמה ראש על החזה שלי וליטפתי את ראשה תוך זמן קצר נרדמנו…

"היי תתעוררו " שמעתי קול זאת הייתה מעיין "סתמי ותני לישון וחזרתי לחבק את אמה נירדמנו בכפיות חייםשלי היא מת על הילדה הזאתי לירון הזה בן זונה לא ראה את הדבר המדהים שהיה לו ופגע בו הוא פגע באמה נסיכה יפה שלי "טוב לילה טוב ישנונים" אמר מעיין ויצאה התעוררתי אחרי שעתיים ראיתי את הדעון השעה הייתה 3 אחר הצהריים ישנו מ9 יפה לנו ראיתי שאמה עדיין ישנה היא נראית כמו מלאך טוב אני לא יעיר אותה חשבתי לעצמי והלכתי לחדר להיתקלח.
~נקודת מבט אמה~
התעוררתי וראיתי שהשעה 3 וחצי ומירון כבר לא לידי אחרי השיחה עם מירון הרגשתי הרבה יותר טוב נכנסתי להתקלח ולבחור בגדים יצאתי ובחרתי מה ללבוש (קישור ברציתי להוסיף תעתיקו את זה לאיפה ששמים את הקישורים) התלבשתי פיזרתי את השיער ויצאתי מהחדר הלכתי והיסתובבתי בחצר "אמה!!!" שמעתי צעקה מקול מוכר הסתובבתי וראיתי את זה לא "ג'ייס!!!" צעקתי הוא רץ עליי חיבק אותי וסובב אותה באוויר וצחקתי "אני לא מאמין מה את עושה פה?" שאל אותי מחויך "עברתי לגור פה " אמר וחייכתי "בואי יש לנו הרבה מה להשלים אמר וגרר אותי "חברה אני בא אחר כך" צעק לחבורת בנים והלכנו.
"מה קורה אחותי איך חייך ? יש לך חבר? מישהו םגע בך? מיזה אני יכסח לו תאמאמא "הציף אותי בשאלות "אין חבר היה שתיים מאז שעזבת שניהם בגדו בי איזה כיף" אמרתי בצניות ובלחישה את החלק האחרון "יפעשלי" אמר וחיבק אותי חיבוק אוהב שהיתגעגעתי עליו כל כך היתגעגעתי לאחי "טוב תקשיב אני גוועת" אמרתי לו "את עדיין אוהבת פיצה?"שאל "ברור" אמרתי והוא חייך דיברנו אכלנו השלמנו פערים היה מזה כיף היה כבר תשע אשכרה הוא ליווה אותי לחדר וחיבק אוי ניכנסתי לחדר וראיתי את …. ה לא הגיוני מה הם עושים פה?


תגובות (5)

מהמםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם

15/09/2013 04:25

מושלםםםם תמשיכי

15/09/2013 04:31

תמשיכי!!!!!!!

15/09/2013 04:52

אניי מתהההה על הסיפור הזה תמשיכי דחוף דחוף דחוף ותעשיי מרתון בא לי מרתון

15/09/2013 05:16

מושלם

15/09/2013 06:13
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך