סוואגית סלינטור
זה מה שהיא לבשה בבוקר רק את הבגדים לא מישקפיים תיק נעליים- http://www.polyvore.com/shiny_happy_girl/set?id=95082205&lid=2924159עם הנעליים אתמול .נ.ב אני מתחילה סיפור חדש ושאני יעשה חמש פרקים לפחות בסיפור אני יעשה מרתון

ניורקית וערס 2 פרק 4 אחי התגעגעתי עליך

סוואגית סלינטור 15/09/2013 1223 צפיות 5 תגובות
זה מה שהיא לבשה בבוקר רק את הבגדים לא מישקפיים תיק נעליים- http://www.polyvore.com/shiny_happy_girl/set?id=95082205&lid=2924159עם הנעליים אתמול .נ.ב אני מתחילה סיפור חדש ושאני יעשה חמש פרקים לפחות בסיפור אני יעשה מרתון

הם ישבו על המיטה כאלו כלום לירון ודיימון האקס שלי זה שבגד בי בבחורה השניה זוכרים (זה בהקדמה )
~סטופ~
דיימיון שיער בלונדיני פרוע זיפים קצט גבוהה שרירים עיינים ירוקות
~המשך~
"מה אתם עושים פה?" שאלתי בשקט "אמה אני מצטער" אמרו ביחד "עופו מפה שניכם ועכשיו" הרמתי קצט תקול ללחישה קצט יותר חזקה והשפלתי את ראשי "עכשיו!!" אמרתי להם בקול כעוס והם יצאו שכבתי על המיטה וירדו לי דמעות מעייני שני הבחורים שבגדו בי שהרסו לי את החיים מי שאומר שאהבה זה דבר יפה הוא טועה זהו אני לא הולכת להיתאהב יותר בחיים… חשבתי לעצמי ונירדמתי…
התעוררתי בבוקר הרגשתי יותר טוב עשיתי מקלחת מהירה ויצאתי לבשתי את זה (קישור ברציתי להוסיף) עשיתי ביביליס בקצוות של השיער והשארתי אותו פזור רימל איילינר ובושם לקחתי תתיק שלי שמתי בו את הדברים שצריך להיום דפיקה קטעה את מחשבותיי "מי זה?" שאלתי "מירון" ענה "כנס חייםשלי" אמרתי והוא נכנס חתיך "מוכנה?" הוא שאל אותי "כן איזה כיתה אנחנו?" שאלתי אותו "אה את ואני ביחד בכיתה עם השותפים שלי ושל טיילור וטיילור מעיין ולורן לא באותה כיתבה איתנו" אמר קצט היתבאסת אבל לא נורא העיקר שהוא איתי "העיקר שאתה איתי אז איזה כיתה אנחנו ? וכדאי שנצא לפני שנאחר" אמרתי לו ויצאנו "יא4" אמר לי והלכנו עד שהגענו פתחו את הדלת והכיתה הייתה מלאה בנערים בינהים זיהיתי את ג'ייס אבל הוא היה עם חברים אז לא רציתי להפריע לו…
לאחר כמה דקות נכנס גם טיילור ודיברנו אחר כך נכנסה המורה וקראה לנו לעמוד לידה.
"אתם התלמידים החדשים שלי?"שאלה בהכי חוסר התענינות שיש "כן" עניתי לה "מה שמכם?" שאלה "אני מירון זה טיילור וזאת אמה" אמר מירון וחייך "אוקיי תלמידים תכירו את אמה מירון וטיילור מירון ואמה הגיעו עלינו מנתניה וטיילור מניו יורק אתם מעוניינים לספר משהו על עצמכם?" שאלה אותנו המורה טיילור ומירון שתקו "לא" אמרתי "אוקיי אמה תיתביישבי ליד… אסי ,אסי תרים את ידך" אמרה והרים את ידו ילד חתיך רצח הוא חייך אליי וחייכתי חזרה והלכתי והתיישבתי לידו "מירון תיתיישב ליד ג'ונתן וטיילור ליד אלירז" היא הצביעה על כל אחד מהם הם הלכו והתיישבו אסי העביר לי פתק תחתי אותו 'היי' הוא כתב לי 'היי' כתבתי לו 'חדשה אה?'כתב 'כן' עניתי 'את מכירה מישהו חוץ מחברים שלך שבא איתם?' שאל 'כן אח שלי' כתבתי לו 'מיזה ?' שאל אותי 'ג'ונתן מאליק מכיר?' כתבתי לו 'ברור חבר הכי טוב שלי ' כתב המורה ראתה אותה וצעקה עלינו והעיפה אותנו החוצה .


תגובות (5)

מושלםםם תמשיכיי

15/09/2013 06:49

תמשיכי!!!!

15/09/2013 06:51

מושלם תמשיכי ותעשי מרתון
ושכחתי, מה מירון בשביל אמה?!

15/09/2013 06:54

ידיד הכי טוב

15/09/2013 07:00

מולם

15/09/2013 07:17
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך