סוואגית סלינטור
איך הפרק ? ותגיבו לפרק הראשון היו לי 7 תגובות תוך שתי דקות עכשיו חצי שעה עד שיש חמש מה אתן כבר לא אוהבות ?

ניורקית וערס 2 פרק 5 בחור חדש? ;)

סוואגית סלינטור 15/09/2013 1144 צפיות 9 תגובות
איך הפרק ? ותגיבו לפרק הראשון היו לי 7 תגובות תוך שתי דקות עכשיו חצי שעה עד שיש חמש מה אתן כבר לא אוהבות ?

שכבנו על הדשא אחד ליד השני ולא אמרנו מילה פשוט כלום מדי פעם הגנבתי עליו מבטים וראיתי שהוא בוהה בי שהוא קלט אותי הוא חייך וחייכתי חזרה והמשכנו להיסתכל על השמיים.
~נקודת מבט אסי~
הסתכלתי עליה ליתר דיוק בהיתי בה לא יכולתי להוריד מימנה את העיניים היא ראתה אותי מסתכל חייכתי והיא חייכה חזרה יאוורדי איזה חיוך…
היה צלצול "צריכים ללכת יש ארוחת צהריים" קמתי והושטתי לה יד והיא נעזרה בידי כדי לקום היינו קרובים אפילו קרובים מאוד… אחרי דקה בערך היא התרחקה במהירות וגם אני היא אחות של חבר לא מתעסקים עם אחות של חבר "יאללה הבטן שלי תכף תבלע את עצמה" אמרה בחיוך ולקחה לי את היד וגררה אותי אחריה עד שבשלב מסוים התחלתי ללכת לבדי והתחלנו לצחוק מזה נכנסנו לקפטריה שנינו צוחקים ומחייכים מוזר לראות אותי צוחק עם בחורה אבל וואלה? פעם ראשונה שפגשתי בחורה שלא כל מה שהיה לי בראש זה להשכיב אותה.
הלכנו לשם וכל אחד בחר מה לאכול האוכל ממסעדה לקחתי המבורגר ענק מדיום וול בלי כל הירוקות האלו ושמתי טונה קטשופ כמו שאני אוהב ולקחתי רולה אמה לקחה גם קולה רק זירו ופיצה אישית .
"או סוף סוף בחורה שלא ואכלת כמו ציפור" אמרתי גומר את השתיקה שיש בנינו שהיא דווקא לא הכי מביכה היא דווקא נעימה…
"תודה אני חושבת…" אמרה עם מבט מוזר והתחלנו לצחוק הלכנו ביחד בקפיטריה והמשכו לדבר סיפרתי לה על עצמי שאין לי אבא ושהוא בכלא היא סיפרה שגם לה אין אבא "למה?"שאלתי והיא השפילה מבט בדיוק הגענו לפנייה שמפרידה ביננו "טוב ביי" אמרה והלכה "ביי" אמרתי והלכתי לכוון השני שהגעתי ראיתי את מירון טיילור אלירז בראל וג'יי (ככה אני קורא לג'ונתן) "מה קורה אחיםשלי?"אמרתי והתיישבתי והם בשלהם מסתכלים עליי המהטים שיכולים להרוג אותי "טוב נו מה נהייה?" שאלתי "ישלך משהו עם או ל אחותי ?"שאל ג'יי פתאום זה נכון אבל אני לא יודע איך הוא יגיב ואני מפחד שזה יהיה רע "למה אתה שואל?"שאלתי "סתם הוא ענה והמשכנו לאכול.
~נקודת מבט אמוש~
הלכתי לבנות "מה קורה ביצ'זס?"שאלתי והתיישבתי "הכל טוב " ענתה לורן "אה מעיין הכרת מישהו חתיך כמו שרצית?" שאלתי וקרצתי לה ולורן גיחחה "אני לא אבל דווקא מישהי אחרת כן…" אמרה ושתיהן הסתכלו עליי "אין לי מושג אין לה מה אתן מדברות" אמרתי והרמתי את ידיי כמתגוננת "כן בטחחחחחחחחח" אמרו והמשכנו לאכול.


תגובות (9)

ואאייי אני מאוהבת בסיפור שלך בבקשה תמשיכי

15/09/2013 15:59

את יכולה להזכיר לי מה מירון בשביל אמה?!

15/09/2013 16:05

עזבי רק עכשיו ראיתי שענית לי בתגובות בפרק הקודם תודה

15/09/2013 16:06

מהמממםם ! ♥

15/09/2013 16:07

תמשיכיייייי יא מושלם אני מתה על הסיפור הזהההההההההה

15/09/2013 16:20

ישלי כמה דברים להגיד…
1. יש לך מלא שגיאות כתיב
2. כל פעם שמישהו מדבר תרדי שורה
3.תאריכי קצת את הפרקים
4. לא להכפיל אותיות וסימנים .,.
הא אמממ ותמשיכי ❤

15/09/2013 23:50

מושלםםם תמשיכי

16/09/2013 00:22

אוהבת סיפרים זה בגלל שאני כותבת מהר אז יש לי שגיאות כתיב זה נוח לי לכתוב ככה אני ישתדל ליזכור נאי יאריך את הפרקים אין בעיה ולדעתי זה כאלו עוזר להבים את איך שהדמיות אומרות את זה
ותמשיכי את הסיפור שלך בבקשה!!!!!!!

16/09/2013 02:52

מהממממממם תמשיכי!!!!!

16/09/2013 03:19
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך