סוואגית סלינטור
אני מנסה לעשות כמה שיותר פרקים עד 12 כמה דעתכן אני יצליח יהיה לי כוח\השראה ?

ניורקית וערס 2 פרק 7

סוואגית סלינטור 16/09/2013 1070 צפיות 3 תגובות
אני מנסה לעשות כמה שיותר פרקים עד 12 כמה דעתכן אני יצליח יהיה לי כוח\השראה ?

~נקודת מבט כללית הבנים שעתיים אחרי זה~
"בואו נעשה משהו "אמר אמר בראל "כן משעמם טיחות" אמר אלירז "בואו קריוקי"אמר ג'ונתן"בכיף" "אבל מזה קריוקי בלי בחורות"אמר מירון "צודק האח" אמר אסי והביא כיף למירון "אני אלך לקרוא לבנות ונשאיר ללורן מעיין ואמה פתק בחדר לשהן יחזרו סבבה?"שאל ג'ונתן "אם זה תלוי באמה הם יחזרו בחמש בבוקר אם זה תלוי במעיין בשלוש" אמר מירון "ומה אם לורן?"שאל טיילור "היא תחזור בער בשתיים נראה לי" אמר בראל "סבבה עדיין אני עוד כמה דקות חוזר" אמר ג'ונתן וקם שהוא חזר הוא בא אם בחורות ועוד כמה בנים והתחלנו תקריוקי "שלחתי גם הודעה ללורן"אמר אלירז "סבבה"אמרו כל הבנים ביחד.
~נקודת מבט לורן~
השעה שתיים אני והבנות כבר איבדנו אחת את השנייה קיבלתי הודעה מאליראן 'אם אתן רוצות אנחנו עושים קריוקי במגורים של הבנים תבואו יש שמה מלא ילדים' כתב יאללה נחמד 2 עכשיו זה מלפני שעה הם לא גמרו בטוח הלכתי לחפש את הבנות ומצאתי את מעיין רוקדת עם איזה אחד לא צמוד דווקא "ביי מאמי" אמרה לו והביאה לו דף הוא היסתכל וקרץ לה "מה קורה?"שאלה "הבנים עושים קריוקי זורם?"שאלתי "זורם רק בואי נימצא את אמה"אמרה מעיין "סבבה היסתובבנו עד שמצאנו אותה רוקת צמוד עם איזה אחד שלפני זה ראיתי אותם מיתנשקים "לא נפריע להם"אמרתי "רק אני צריכה להגיד לה משהו" אמרה מעיין היא לחשה לה משהו אמה גיחכה "הלכנו" שאלתי "כן"היא ענתה "מה אמרת לה?" שאלתי "אחר כך אני יגיד לך" אמרה לי לקחנו מונית ונסענו.
~נקודת מבט אמה~
היתנשקתי עם מישהו שרקדתי איתו כל הערב אחר כך חזרנו לרקוד רקדנו צמוד ידו הית על מוטני וזזתי איתו לפי הקצב של השיר זה היה כיף הוא ממש חמוד לפני זה דיברנו קוראים לו דור הוא בן 17 בגיל שלי והוא גם מפנימייה אבל אחרת פנימייה לעבריינים צעירים שבסופש שאלתי אותו למה הוא שם הוא אמר שהוא וחברים שלו היו שיכורים רצח אז הם פוצצו מכונית ושבסופש ההורים שלו בחול אז מחר הוא עושה מסיבה והוא בבית
רקדנו מלא וואז ראיתי את מעיין ולורן הן כניראה הולכות אבל לא רציתי מעיין באה ולחשה לי "אמה עשי טובה תיגמרי תערב במיטה שלך טוב לפחות תישתדלי"אמרה וקרצה לי אז גיחכתי והיא ולורן הלכו המשכנו לרקוד עד 4 בבוקר ולא יודעת איך היה מצב שנסענו לבית שלו לא עשינו כלום כן הוא גם לא ניסה הדבר היחידי שקרה זה שהוא הביא לי חולצה שלו הלכתי לשירותים שמתי אותה הוא גם הוריד חולצה והחליף מכנס ונידמנו ואני נירדמצתי בתוך חיבוקו נישבעת לכם שאין לי מושג איך זה קרה אבל כיבית תטלפון כדי שנוכל לישון היה כבר 4 וחצי ונירדמנו .


תגובות (3)

מושלםםם תמשיכיי

16/09/2013 14:28

תמשיכי ונקווה שתספיקי הרבה פרקים אבל ממש הרבה עד 12

16/09/2013 14:31

מושלם

16/09/2013 14:54
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך