סוואגית סלינטור
מה שהיא לבשה שהיא חזרה מדור - http://www.polyvore.com/untitled_618/set?id=9625091(הסווטשר קצת גדול עליה)

ניורקית וערס 2 פרק 8 בחור חדש?

מה שהיא לבשה שהיא חזרה מדור - http://www.polyvore.com/untitled_618/set?id=9625091(הסווטשר קצת גדול עליה)

היתעוררת מאוחר היסתכלתי בשעון בפלפון וראיתי ששתים בצהרים שיט 17 שיחות שלא נענו 9 הודעות הם בטח דואגית לי הלכתי לשירתים שטפתי פנים ירדתי למטה וראיתי את דור "סתם שאלה איך הגענו למצב שאני אצלך?"שאלתי אותו שהוא ראה טלוויזיה "בוקר טב ליפהפייה הנירדמת וכי היית קצט שיכורה ולא ידעתי איפה הפנימיה שלך אז הבאתי אותך עליי מצטער " אמר "לא זה בסדר תודה" אמרתי "אפשר תפלפון שלך שנייה?"הוספתי "כן קחי"אמר לקחתי ושמתי תמספר שלי אמה מאליק "כך עכשיו יש לך את המיספר מקווה שתתיתקשר" אמתי ונתתי לו נשיקה בקצה של הפה ואז הוא קירב אותי אליו והתחלנו להיתנשק בפראיות שהוא מעליי מנשק אותי בצוואר ואז ביד "עכשיו את יכולה ללכת"אמר וחייך "אוקיי ביי" אמרתי מסמיקה מקווה שהוא לא ראה "אה ואמה…"אמר והיסתובבתי "יפה לך אדום"אמר וקרץ לי אוקיי עכשיו עוד יותר הסמקתי חזרתי לפנימייה הלכתי לשני החדרים של הבנים בשניהם כולם ישנים גם הבנות היתקלחתי והחלפתי בגדים.
לבשתי את זה -http://www.polyvore.com/untitled_618/set?id=96250919
סירקתי את השיער והשארתי אותו פזור והסוטשר קצת גדול עליה יצאתי מהחדר והבנות היו ערות ודיברו "היתכוונתי למה אמרתי אתמול"אמרה מעיין וגיחכתי "אתם עשיתם את … את….אממממ" אמרה "היא מנסה לשאול אם אמ… נו…"אמרו והיתפוצצתי מצחוק "לא לא שכבנו פשוט הוא לא ידע איפה הפנימייה והייתי גם קצת שיכורה והא לקח אותי אליו ונתן לי ולצה שלו ששמתי בשירותים וזהו לא קרה יותר מזה והוא גם ממש חמוד"אמרתי ויצא לי חיוך קטן "הופה אמה טוב תגידי לבנים הם דואגים"אמרה מעיין ויצאתי מהחדר הבנים ראו טלוויזיה (יש להם מקום עם ספות טלוויזיות מחשבים שולחן סנוקר הוקי אוויר ווי פלייסטישן מיני בר…) "היי חבר'ה" אמרתי והיתיישתי בין אסי לג'ייס "תגידי לי את רצינית איפה היית?"שאל אותי מירון בכעס "סתם אצל מישהו…"אמרתי בשקט "מזה?!!"שאל ג'ייס "לא קרה כלום תיגעו הוא פשוט לא ידע אפה הפנימייה שלי והייתי שיכורה אז הוא לקח אותי אליו הוא ננתן לי חולצה שלו כדי לישום איתה וזהו לא קרה יותר מיזה עניתי לכם על הכל אז לא לחפור ואני רעבה למישהו בא פיצה?"שאלתי "לי"אמרו כולם ביחד "מצוין אני רוצה עם תוספת גבינה בבקשה תזמינו גם למעיין וללורן ותביו את זה לחדר שלנו אה ותביאו גם בקבוק קולה גדול תודה"אמרתי ויצאתי והם עוד היו בשוק זה היה קורע.


תגובות (1)

מושלםםם. תמשיכייי

16/09/2013 14:49
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך