סוואגית סלינטור
כתבתי את הפרק הזה עם דמעות נשבעת לכם כמו שאמרתי אני יעשה עונה שנייה לה תופים תופים בתוך תוכך את עוד אוהבת וגם לזה יהי עונה שלישית אבל יש עוד זמן אני אוהבת אתכן בנות ממש הפרק הזה מוקדש לשתי קוראות מדהימות שלי שאין פרק שהן לא הגיבו ישר:-Meshicohen -orz16והוא גם מוקדש לשנינוש שגרמה לי לרצות לעשות עונה חדשה כי כנראה שזאתי לא הייתה משהו זהו אני מבקשת ומצפה לנאומים מרגשים.LOVE YOU

ניורקית וערס 3 פרק 13 אחרון לעונה

סוואגית סלינטור 22/11/2013 1260 צפיות 4 תגובות
כתבתי את הפרק הזה עם דמעות נשבעת לכם כמו שאמרתי אני יעשה עונה שנייה לה תופים תופים בתוך תוכך את עוד אוהבת וגם לזה יהי עונה שלישית אבל יש עוד זמן אני אוהבת אתכן בנות ממש הפרק הזה מוקדש לשתי קוראות מדהימות שלי שאין פרק שהן לא הגיבו ישר:-Meshicohen -orz16והוא גם מוקדש לשנינוש שגרמה לי לרצות לעשות עונה חדשה כי כנראה שזאתי לא הייתה משהו זהו אני מבקשת ומצפה לנאומים מרגשים.LOVE YOU

משי אלירז הוא בחור שאמה שכבה איתו אחרי שהיא הישתכרה במועדון והיא עברה לגור אצלו הוא ידיד ממש טוב שלה כמו מין אח.
והיא הגיעה לבית של האנה מההשכרה ופליז תשמעו תשיר

תשמעו תשיר הזה-

Breathe Me – Sia (lyrics) ועם הוא גמר אז תריצו אותו שוב פעם מההתחלה.

זה היה מירון עניתי לו "הלו"עניתי "אני אוהב אותך תמיד אהבתי ואני מצטער אמה כל כך מצתער" אמר וניתק הייתי בשוק פחדתי היתקשרתי ישר ללירון "הלו"ענה לי "לירון,בבקשה תגיד לי שאתה יודע איפה מירון??"שאלתי אותו בלחץ "כן הוא הלך לים למזח. למה קרה משהו?"שאל "לא.תודה.ביי"אמרתי וניתקתי מהר הלכתי למקלחת החלפתי בגדים לטייצ שחור פשוט סווטשרד בייסבול ומתחתיו גופיה שחורה פשוטה את השיער השארתי פזור לקחתי את הכובע האפור כחול שלי ורצתי החוצה לא לקחתי מונית כי המזח ממש קרוב רצתי לשם ראיתי את מירון היה לילה היה בערך 3 בלילה ראיתי אותו הוא עמד ממש קרוב כאילו..כאילו רצה לקפוץ ובאמת זה מה שהוא עשה "מירון!"צעקתי עליו הוא היסתובב במהירות והיסתכל עליי "מה את עושה פה?"שאל בקול שקט עם הראש מושפל "מה אני עושה כאן זה לא משנה. מירון מה רצית לעשות?"שאלתי בקול כאוב עם טיפת אכזה שמוסתרת "רציתי… רציתי להיתאבד"אמר ירד מהמעקה והיתקרב עליי ממש "אני אוהב אותך אמה. לא בתור ידיד אח או אפילו בנדוד אני אוהב אותך בתור מישהו שרוצה להיות איתך כל יום ויום. אני רוצה לקום בבוקר עם חיוך כי אני יודע שאת שלי,שאת איתי, שאת אוהבת אותי לקום כל יום בידיעה שהבנאדם שאני אוהב איתי ותמיד יהיה. שהבחורה שאני אוהב תתחתן איתי. תהיה אם ילדיי ובחיים לא תשכח אותי לא משנה מה."אמר ודמעות מלאו את עינייי והוא המשיך "אני לא אוהב אותך אמה"אמר והשפלתי את מבטי "אני מ-אוהב בך"אמר והדגיש את המאוהב "אז… למה מירון למה רציתי לעשות את זה?"שאלתי אותה שדמעות בוגדניות יוצאות בעינייי והוא מסתכל עליהן.
"כי את שונאת אותי אמה את אפילו לא אוהבת אותי שלא לדבר על מאוהבת את אוהבת את אלירז טוב לך איתו ואני לא רוצה לעמוד בדרכך לאושר אני אוהב אותך וכל מה שחשוב לי זה שתמיד תהיי מאושרת."אמר והמשיך "אמה עברה עלייך תקופה קשה ביותר קשה זה לא מילה עד שסוף סוף את מאושרת מי אני שיהרוס לך את זה"אמר "מירון, אתה הבנאדם האחרון שיזיק לאושר שלי אני אוהבת אותך ותמיד אהבתי ירון זה … כן אהבתי אותו אני לא יכולה להגיד שלו וכן אני לא יכולה להגיד שהוא לא פגע בי. אבל גם אתה פגעת בי מירון"אמרתי וסוף סוף היה לי האומץ להסתכל עליו לתוך עיניו היפות "מירון בגלל זה כל כך הקשתי איתך כי אהבתי אותך העדפתי לשנוא אותך מאשר לאהוב . תמיד חשבתי שאתה אוהב אותי כידידה כמו אחות אז לא רציתי לפתח תיקוות שוו. תמיד הייתי בשבילי אהבה בילתי אפשרית טוב… לפחות תמיד חשבתי כך אני עדיין אוהבת אותך מירון"אמרתי לו הוא היסתכל עליי לכמה שניות שרר שקט אבל אז הרגשתי את שפתיו של מירון על שפתיי בנשיקה נעימה לא גדולה נשיקה קטנה מלאת רגשות . הרגשתי את הבטן שלי מתמלת הרגשה נעימה של פרפרים הרגשתי איך אני נהיהת מאושר מרגע לרגע… עד שהנשיקה נעצרה מירון היסתכל עליי בחיוך קטן שמיד ירד לו הוא ליטף את פניי "אני אוהב אותך אבל אני לא יכול אני יסב לך רק סבל אני מצטער אמה" אמר והלך אחורה הוא עלה על המעקה היסתכל למטה ואז עליי "בבקשה מירון… בבקשה לא"אני אמרתי לו שמיליוני דמעות קטנטנות זולגות מעיניי "אני מצטער אמה. תזכרי תמיד אני אוהב אותך"אמר וקפץ הרגשתי איך כל מה שהיה לי היתמוטט הרגשתי איך חותכים לי חצי מהלב …
החלטתי לשים לזה סוף לשים סוף לחיי לא לפני שאני אכתוב משהו חיפשתי בכיסיי את האולר . פיסת נייר ועט או עיפרון מצאתי את שלושתם עט שחור מצאתי לקחתי את הדף והתחלתי לכתוב. :
'היי כולם למי שקורא את המכתב הזה אני לא יכתוב משהו ארוך רק רציתי להגיד כמה דברים. דבר ראשון וגדול אני מצטערת על מה שעשיתי אבל אני לא יכולה יותר כל האנשים שחושובים לי עוזבים אותי קודם כל דבר ראשון אבא, ואז אמא. שאני מתגעגעת עליהם וכנראה שאפגוש אותם שוב אלירן ומאור שני אלה הם חלק חשוב בחיים שלי אני אוהבת אותם ברמות מטורפות והם חשובים לי כל כך…
והם עזבו אותי השאירו אותי לבד אין לכם מושג כמה זה כואב ועם כל הכאב הזה עכשיו מירון. אם מצאתם אותי קודם אז תסתכלו למטה מתחת למזח מירון נמצא שם על האבנים אני מקווה אולי תספיקו להציל אותו או לפחות לקבור אותו לידי כן וליד אלירן ומאור… כואב לי לחשוב על זה שכל האנשים שאני חשובה להם והם לי עוזבים אותי ואני יודעת שהם לא יחזרו גם אלה שבחיים איכזבו אותי טוב רובם בואו נתחיל שון אתה היית הידיד הכי טוב שלי תמיד תמכת בי בכל מצב ואתה בגדת בי זה מרגיש כאלו תקעו לי כין בגב וסיבבו אותו עוד פעם ועוד פעם… לירון אתה בגדת בי אבל זה לא השכיח ממני את הרגשות עלייך וגם אף פעם זה לא ישכיח מאי מעיין אתן החברות הכי טובות שלי אבל איכזבתם אותי כל כך איכזבתן… מאט טיילור וג'ייס אתם השלישייה שלי אף פעם לא איכזבתם אותי גפ ג'ניפר לא פשוט כל הגעוגעים אכזבות והגעגועים האחרים שאף פעם לא יגמרו אז החלטתי להכריח אותם להגמר גם אם זה בדרך הכי קשה אני מצטער ולגבי השלישיה השמות הם אסף השם השני שלו יהיה אלירן השם של השני יהיה נתנאל והשם השני מירון ולבת יקראו ליאן והם השני שלה יהיה בבקשה מאור והשלישי של אמא שלי זאת הבקה האחרונה שלי ועוד אחת אלירז… תשמור עליהם בבקשה אני אוהבת אתכם.
אמה' החזקתי חזק את המכתב בידי וביד השנייה את האולר קירבתי אותו אט אט לחזה "אני אוהבת אתכם"לחשתי ודקרתי את עצמי לא לפניי ששמעתי את קולו של אלירז וקולו של מירון הצועקים שלוש מילים פשוטות אבל בעלות כל כך הרבה משמעות 'אנחנו אוהבים אותך…'

Be my friend
Hold me, wrap me up
Unfold me
I am small
and needy
Warm me up
And breathe me …


תגובות (4)

יואווו לאאאא!! !
הספר מושלם!!!!! מחכה להמשיך :)

22/11/2013 06:30

יש עוד עונה אבל מי אלה השלישיה ?

22/11/2013 06:30

יאוו נכון איזה מפגרת איך שכחתי מי זה אלירזזזז
יאו אני לא מאמינה שהרגת לי את מירון

22/11/2013 06:39

אני לא מאמינה יואו את חייבת לעשות עוד עונה! O:

24/11/2013 22:28
10 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך