סוואגית סלינטור
שנינוש כן הוא לא היה איתה :( והיא לא מדברת אם מירון היא כועסת עליו .אריאה- דודה של אמה ואמא של ליאור ואלירן.האנה- החברה הכי טובה של אמא של אמה לפני היא גרה איתה.זה מה שהיא לבשה בבוקר-http://www.polyvore.com/cgi/set?id=99456592 ופליז תסתכלו בקישורים שאני שמה.אביאל אביתר בן 17 עוד מעט 18 שיער שטני מארניס עיניים כחולות אפורות עגיל בגבה ובפטמה קעקוע של השם של אחותי על הכתף חולה עליה קוראים לה שני מגונן עליה כמה שצריך ויותר ערס סטציונר שותה משן חולה על החיים.אלינור אביתר בת 16 וחצי שיער שטני עיניים אפורות ירוקות דבש רזה לא גבוהה גוף פצצה חולה על מסיבות ואדרנלין בכללי חולה על אח שלי הגדול .ותקשיבו ממש השקעתי בפרק הארוך הזה אז תגיבו.והפרק הבא מוכן רק מחכה לתגובות.

ניורקית וערס?? 3 פרק 3 תגיבו!!!!!!!!!!!!!!!!!

סוואגית סלינטור 02/11/2013 1216 צפיות 6 תגובות
שנינוש כן הוא לא היה איתה :( והיא לא מדברת אם מירון היא כועסת עליו .אריאה- דודה של אמה ואמא של ליאור ואלירן.האנה- החברה הכי טובה של אמא של אמה לפני היא גרה איתה.זה מה שהיא לבשה בבוקר-http://www.polyvore.com/cgi/set?id=99456592 ופליז תסתכלו בקישורים שאני שמה.אביאל אביתר בן 17 עוד מעט 18 שיער שטני מארניס עיניים כחולות אפורות עגיל בגבה ובפטמה קעקוע של השם של אחותי על הכתף חולה עליה קוראים לה שני מגונן עליה כמה שצריך ויותר ערס סטציונר שותה משן חולה על החיים.אלינור אביתר בת 16 וחצי שיער שטני עיניים אפורות ירוקות דבש רזה לא גבוהה גוף פצצה חולה על מסיבות ואדרנלין בכללי חולה על אח שלי הגדול .ותקשיבו ממש השקעתי בפרק הארוך הזה אז תגיבו.והפרק הבא מוכן רק מחכה לתגובות.

"אוקיי דבר ראשון תודה לכולכם אני כל כך שמחה שאתם נימצאים בחיים שלי אבל החלטתי לעבור"אמרתי להם "מזאת אומרת?"שאל ליאור והחיוך נימחק מפרצופו "אני עוברת ל- LA יש שם בצפר יהודי עם ילדים יהודים ערסים אמריקאים פלצנים הכל והחלטתי לעבור לשם."אמרתי להם וכולם היו בשוק שוק מוחלט…
___________________________________________________________________
"מה…מה זאת אומרת עוזבת?"שאל אותי אלירן "עוזבת, קשה לי פה אין לי כבר אף אחד לסמוך עליו"אמרתי להם "יש לך אותנו"אמר טיילור "כן אבל טיילור חוץ ממך ומאסי חברים אין לי. אתם המשפחה שלי ואני יודעת שאני תמיד יוכל לסמוך עליכם אבל זה לא אותו הדבר זאת ההחלטה שלי אני מצטערת אבל אם תכבדו אותה או לא זה החלטה שלכם אבל לעזוב זה החלטה שלי מחר אני עוזבת "אמרתי להם וראיתי שאין להם מה לומר "תודה על המסיבה"אמרתי וחיבקתי אותם "לילה טוב"הוספתי ועליתי לשינה ארוכה שינה אחרונה בבית הזה…
~נקודת מבט ג'ונתן~
"היא עוזבת אני לא מאמין. סוף סוף חשבתי שנוכל להיתאחד להיות כמו כל אח ואחות רגילים אבל היא עוזבת אבל היא צודקת זאת לא החלטה שלנו, זו החלטה שלה היא עברה כל כך הרבה אולי באמת זה לטובה ."אמרתי להם "היא תכיר אנשים חדשים ואולי תצליח לשכוח קצת את העבר שלה"אמרתי להם "צודק"אמר אסי "אני עולה עליה"אמרתי להם הם הינהנו ועליתי.
הגעתי לחדר שלה היא כבר נירדמה היא נראית כמו מלאך כמה שהיתגעגעתי עליה אבל אנחנו עוד ניפגש בעתיד אני יודע את זה ליטפתי את פניה בעדינות נשקתי לראשה ויצאתי.
~נקודת מבט אמה~
הרגשתי אותו מלטף אותי לא רציתי להיתעורר אז ככה לאלה שתוהים לאן אני עוברת אני עוברת לפנימייה חדשה, כן חדשה דיברתי אם האנה ואריאה (מי שלא זוכרת ברציתי להוסיף) והם סידרו לי אותה זה לא בצפר זה רק פנימייה הייתה אפשרות של מקום שהוא גם בצפר לילדים שלא ישנים שם אבל לא רציתי. שמתי שעון מעורר לחמש בבוקר כן הטיסה מוקדם היא בשמונה שעה להיתארגן מספיק נירדמתי אם מחשבות על מה יקרה לי שם…
***
קמתי מהשעון המעורר היתמתחתי וקמתי לצחצח שיניים. ציחצחתי שניים שטפתי פנים יצאתי ולבשתי את זה-http://www.polyvore.com/cgi/set?id=99456592
סידרתי את השיער הייתי מוכנה כתבתי לליאור , אסי וטיילור מכתב כתבתי לג'ייס אחד לאלירן אחד ול…למירון אחד נקווה שזה יגיע אליו חשוב לי שהוא ידע את זה "ביי חדר"אמרתי לעצמימ ויצאתי מהחדר הבנים ישנו שמתי את המכתבים על השולחן אוכל והלכתי לדלת "ביי בית"אמרתי ויצאתי המונית חיכתה לי בחוץ ניכנסתי עליה מקווה שהכל יהיה טוב.
אחרי שעה הגעתי לשדה תעופה עשיתי את כל האירגונים של הטיסה עליתי עליה היתיישבתי במקום שלי ואחרי כמה דקות שמתי קול "כן שני עליתי על הטיסה ניפגש בפנימייה, אמרו לך שאת קרצייה אחות קטנה? ,ביי חיים"אמר הבחור והתיישב לידי "היי"אמר לי בחיוך "היי"עניתי לו בחיוך "מה את טסה לבד?" שאל אותי "בדיוק כמוך"עניתי לו בהתחכמות "מתחכמת אה?"שאל וקרץ לי ואני גיחכתי "כע"אמרתי לו"אני טס לבד כי אני בפנימייה ב-LA ואחותי שם ואני באתי לבקר חבר ישן מה התרוץ שלך?"שאל אותי "אני עוברת לפנימייה ב-LA לבד"אמרתי לו "איזה פנימייה?" שאל אותי "פנימיית ברונפוד"אמרתי לו "איזה קטע זאת הפנימייה שלי"אמר לי בחיוך "רציני איך היא?" שאלתי אותה "בעיקרון המורות חראות,המנהל חרא אבל יש כוסיות זונות"אמר לי "אהההההההה הבנתי אז אתה מהערסים"אמרתי לו "לא אני יהיה אמריקאי פלצני"אמר לי חייכתי וצחקתי "יש לך חיוך יפה"אמר לי ואני הסמקתי "יפה לך עגבנייה"אמר וצחק ואני נתתי לו מכה חלשה בכתף "אבל ברצינו לא כזה נורא שם"אמר לי "נקווה שיהי טוב"אמרתי לו "כן דרך אגב אני אביאל כחלון"אמר לי "אוו היי אני אמה מאליק"אמרתי לו ולחצנו ידיים ותוך שנייה היתפוצצנו מצחוק.
דיברנו ודיברנו עד ששמעו מהכריזה "נא לחגור חגורות ולהרים מגשים אנו עומדים לינחות"אמרה הדיילת המשכנו לדבר וכאשר נחתנו ירדנו מהמטוס והמשכנו לדבר "אז אמה למה עברת לפנימיה?"שאל אותי "סתם הרגשתי שאני צריכה להתנתק "אמרתי לו "מה איתך?"הוספתי "ההוריפ שלי ושל אחותי נטשו אותנו שנולדנו סבתא שלנו גידלה אותנו אבל שהייתי בן 13 היא מתה אז שלחו אותנו לפה, לפחות לך יש הורים"אמר לי והרכנתי ראש "לא אין לי"אמרתי לו "אוי מצטער , אז ממי בעצם רצית להתנתק?"שאל אותי "אני בעיקרון גרה אם דודה שלי ובני דודים שלי החברים שלי חוץ מידיד וחבר הכי טובים כל החברים שלי אכזבו אותי אז הרגשתי שאני צריכה להתנתק מכולם ללכת לבד ולהכיר אנשים חדשים"אמרתי לו "מה חברים שלך עשו?"שא אותי "עזוב לא באלי לפתוח את זה"אמרתי לו "טוב עם את צריכה משהו רק תגידי . רוצה לנסוע ביחד?"שאל אותי "כן בטח"אמרתי לו צרנו מונית שבדיוק שמה משפחה עלינו עליה ונסענו לפנימייה .
אחרי שעה בערך הגענו לפנימייה היא הייתה ענקים "וואו"אמרתי ופתאום משום מקום קפצה מישהי על אביאל היא נראתה ממש דומה לו רק שלה יש עיניים ירוקות אפורות ולא כחולות ירוקות "היי יפה שלי תכירי זאת אמה היא חדשה בפנימייה , אמה תכירי זאת אלינור אחותי הקטנה"אמר לי "היי"אמרת ילה וחייכתי "היוש"אמרה לי "מתתי על החולצה" אמרה לי "וואי תודה"אמרתי לה "אהבתי תנעליים"אמרתי לה "תודה"אמרה לי "טוב תהינו" אמר אביאל והלך "אז בת כמה את?"שאלה אותי "אתמול היה לי 17"אמרתי לה "וואי באמת לי יש עוד חודש"אמרה לי "נו לא עוד הרבה זמן"אמרתי לה "את יודעת באיזו כיתה את?"שאלה אותי "כן רגע"אמרתי לה הוצאתי דף שפיקססו לי "אהה י"א6 "אמרתי לה "אומייגד את בכיתה שלי, איזה חדר את?"שאלה אותי "A56"אמרתי לה "אוקיי אנחנו נהיה בסט כי אנחנו באותה כיתה ובאותו חדר עם עוד חברה טובה שלי אנחנו נהיה השלישייה הכי שווה בעולם"אמרה לי ומשכה אותי לחדר כנראה…
אחרי כמה דקות הגענו לחדר שכתוב עליו A56 היא פתחה את הגל וראיתי חדר גדול דווקא אם שלוש מיטות וחצי שולחן כתיבה מחשב טלוויזה שלוש דלתות שתיים לא יודעת למה ואחת שניכנסנו ממנה "אוקיי את ישנה במיטה השמאלית זה חדר ארונות שאחרי מיליון שנה שיכנענו שיהיה לנו וזה שירותים ומקלחת"אמרה לי "וואו מפואר"אמרתי "כן אני יודעת"אמרה לי "את לא מאמינה"אמרה מישהי שנכנסה לחדר היה לה שיער שחור ועיניים חומות בהירות רצח מעורבבות בצהוב וירוק עיניים מושלמות "היי"אמרתי לה "היי את השותפה שלנו,אני ג'ני"אמרה לי "היי ג'ני אני אמה"אמרתי לה "אז מה אני לא מאמינה"אמרה אלינור "יש מסיבה הערב באולם כל המורים המנהל המזכירות וכל המבוגרים הולכים לאיזה כנס ואנחנו לבד ועושים מסיבה עם נרגילות שתייה חריפה הכל ולל הכל "אמרה "וואי נשמע טוב"אמרה אלינור "ואת באה"הוסיפה ושתיהן היסתכלו עליי "אין מצב"אמרתי להן "יש מצב"אמרו "עכשיו בואו שלא נאחר. אמרו ומשכו אותי מהחדר.
הגענו לכיתה ונכנסנו שלושתינו "אתן שתיכן אני רגילה שאתן מאחרות אבל מה איתך גברתי הצעירה על היום הראשון לאחר?"שאלה אותי המורה "מצטערת"אמרתי לה "אוקיי שתיכן לשת"אמרה ואלינור וג'ני היתיישבו "ואת תציגי את עצמך הפניי הכיתה"אמרה המורה "אממ אוקיי קראים לי אמה מאליק אני מישראל וזהו"אמרתי "אוקיי תישבי שם"אמרה והצביעה על שולחן ריק ליד הבנות הינהנתי והלכתי להיתיישב.


תגובות (6)

מושלם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!תמשיכי!!!!

02/11/2013 14:07

יא מושלם אני מתה על הסיפור הזהההההההההה

02/11/2013 14:38

פרק מדהים תמשיכי !!!

02/11/2013 14:46

תמשיייכיייי !!

02/11/2013 14:55

וואאוו שלמות אבל עצוב לי בגלל מירון תמשיכי בדחוףףףףף

02/11/2013 14:59

וואאוו שלמות אבל עצוב לי בגלל מירון תמשיכי בדחוףףףףף

02/11/2013 14:59
10 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך