סוואגית סלינטור
זה מה שהיא לבשה למסיבה-http://www.polyvore.com/cgi/set?id=92969964

ניורקית וערס?? 3 פרק 4 העלאה שנייה

סוואגית סלינטור 03/11/2013 846 צפיות 2 תגובות
זה מה שהיא לבשה למסיבה-http://www.polyvore.com/cgi/set?id=92969964

הגענו לכיתה ונכנסנו שלושתינו "אתן שתיכן אני רגילה שאתן מאחרות אבל מה איתך גברתי הצעירה על היום הראשון לאחר?"שאלה אותי המורה "מצטערת"אמרתי לה "אוקיי שתיכן לשת"אמרה ואלינור וג'ני היתיישבו "ואת תציגי את עצמך הפניי הכיתה"אמרה המורה "אממ אוקיי קראים לי אמה מאליק אני מישראל וזהו"אמרתי "אוקיי תישבי שם"אמרה והצביעה על שולחן ריק ליד הבנות הינהנתי והלכתי להיתיישב.
___________________________________________________________________
היום עבר מהר ומשעמם ורוה השיעור דיברתי עם הבנות הן ממש חמודות סוף סוף היה צלצול .
"יאללה לחדר אוכל אני גוועה" אמרה ג'ני ומשכה אותי ואת אלינור לקחנו מגש הבנות שמה רביולי ואני שמתי סלט ולקחתי קולה זירו והם לקחו קולה רגילה לא יודעת אבל לא היה לי תיאבון (האוכל מוזמן ממסעדה) "וואו את שומרת"אמרה לי אלינור שהיתיישבנו (מעכשיו אני כותבת אלי אלינור זה ארוך) "אני פשוט לא רעבה"אמרתי לםה הן הינהנו והתילו לאכול ופתאום קיבלתי הודעה מ..ממירון היה כתוב בה ככה 'לפני שאני כותב לך את כל מה שרצית להגיד תבטיחי לי שתיקראי תישלחי מיצידי נקודה רק משהו' כתב וניזכרתי במכתב שכתבתי לו..
#פלאשבק
'למירון,
מירון המכתב לא אומר שסלחתי לך או שאני מדברת איתך,אבל אתה עדיין חשוב לי ומאוד כל מה שקרה לא אומר שאני כבר לא אוהבת אותך אבל אני אהבת אותך באופן שונה ממה שאתה אוהב אני אוהבת אותך בתור חבר הכי טוב ואתה לא אתה אוהב אותי במובן מאוהב שמעתי אותך מדבר על זה . לא ידעתי מהאני אמורה להגיד לך על זה מה מירון אני יודעת שאתה מאוהב בי אבל זה לא משנה כלום… זאת האמת אבל לא יכולתי להגיד לך את זה כי ידעתי שזה ישבור איתך אז העדפתי שלא תדע שאני יודעת אבל עכשיו אני עוזבת ואני חייבת לשחחר את זה לחחר אותך לבקש ממך תמשיך הלאה את הרגשות שלך כלפיי תשכח ותעלים כלום לא יקרה מירון אני באמת אוהבת אותך וכן היה יכול לקרות משהו אבל … אני לא יכולה לסלוח לך על מה שעשית אני פשוט לא יכולה זה שובר אותי. אני יודעת שמה שאני כותבת פה מה שאני מרגישה שאתה צריך לעשות ואני מבקשת ממש לעשות שובר אותך אבל אני יודעת שאתה לא תיתן לזה לשבור אותך אני יודעת שתצליח להמשיך הלאה לפגוש בחורה שתאהב אותך שתהיו ביחד לנצח גם אם לא לנצח ורק לעכשיו העיקר כי בסופו של דבר תיפגוש את האחת שלך תהיו מאוהבים יותר מכל דבר אחר תולידו ילדים ותהיו פשוט מאושרים. אולי ביום מין הימים ניפגש אה? אז בבקשה בישבילי תבטיח לי שתמשיך הלאה.
אמה.'
#סוף פלאשבק
לא הייתי סגורה על מה שאני עושה אז לא עשית כלום אולי אני יתחרט על זה אבל אני לא יכולה. אני שברתי לו את הלב כמו שעשו לי פעמים רבות ולדבר איתו ישבור אותו יותר כמו שאותי שבר לדבר אם לירון ועדיין כואב לי. כל כך כואב…
"אמה, אמה הכל בסדר?"שאלה אלינור שראתה שיוצת לי דמעה מהעין "כן הכל בסדר"אמרתי מהר ויהרתי לנגב את הדמעה "בטוח?"שאלה והינהנתי "אוקיי יאללה לאכול"אמרה לי "אין לי תאיבון אני עוד עייפה מהטיסה אני בחדר"אמרתי להן, הן חייכו הינהנו ואני הלכתי לחדר נפלתי על המיטה שבורה לא ידעתי מה אני הולכת לעשות החלטתי ללכת לישון כי אני באמת עייפה מהטיסה שמתי שעון מעורר ל-8 כי המסיבה בעשר החלפתי לחולצה נופלת גזורה ולטיץ שחור עשיתי קוקו גבוהה ומתוח ונפלתי לשינה ארוכה ונעימה שנקוה שתשכיח ממני הכל.
"אמה, אמה"שמעתי קול מוכר "קומי ביתי" אמר הקול וקמתי מיד וראיתי את…אמא שלי "אמא"צעקתי וחיבקתי אותה פתאום בא מישהו שלא נראה כמו בנאדם לא נראה אנושי הוא הושיט לה את ידו נראה לי והיא חייכה והלכה איתו וה היתרחקו ואפילו לא הלכו "אמא , אמא על תעזבי אותי"צעקתי עליה ובעטתי בקיר בלתי נראה פתאום…
קמתי בבהלה מתנשפת כולי מתנשפת וראיתי שעוד דקה שמונה מחקתי את השעון המעורר בפלפון והלכתי לשירותים. היתקלחתי במשך שעה ארוכה הייתי ייבת את המקלחת הזאת שיצאתי ראיתי את אלינור וג'ני מדברות "שלום ליפהפייה הנירדמת"אמרה לי ג'ני בחיוך "כנראה שבאמת היית עייפה"אמרה לי אלינור "אין לך מושג עד כמה" אמרתי לה "יאללה יש לנו להיתארגן"אמרה ג'ני רצה להיתקלח חיפשתי מה לבש בסוף בחרתי את זה -http://www.polyvore.com/cgi/set?id=92969964 היתאפרתי כמו בתמונה שמתי גם איילינר שחור מין הסתם אודם אדום חזק ויפה סידרתי את השיער עשיתי בייביליס בקצוות והייתי טוב וואו "מושלמת"צעקו לי הבנות היצטלמנו ויצאנו.


תגובות (2)

תמשייכיייי♥

03/11/2013 14:22

תמשיכיייי

03/11/2013 14:26
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך