סוואגית סלינטור
עשיתי פרק כפול למרות שאני לא אוהבת לעשות כי לדעתי זה מוציא את כל המתח כאילו בתור כותבת זה מוציא את המתח אבל בתו קוראת אני יודעת שפרקים כפולים זה אהבה אז יאללה להגיב ואני ימשיך LOVE YOU היא לבשה את זה לבצפר-http://www.polyvore.com/untitled_117/set?id=99091613

ניורקית וערס?? 3 פרק 5 המתוקן ו-6

סוואגית סלינטור 04/11/2013 1261 צפיות 3 תגובות
עשיתי פרק כפול למרות שאני לא אוהבת לעשות כי לדעתי זה מוציא את כל המתח כאילו בתור כותבת זה מוציא את המתח אבל בתו קוראת אני יודעת שפרקים כפולים זה אהבה אז יאללה להגיב ואני ימשיך LOVE YOU היא לבשה את זה לבצפר-http://www.polyvore.com/untitled_117/set?id=99091613

בחרתי את זה -http://www.polyvore.com/cgi/set?id=92969964 היתאפרתי כמו בתמונה שמתי גם איילינר שחור מין הסתם אודם אדום חזק ויפה סידרתי את השיער עשיתי בייביליס בקצוות והייתי טוב וואו "מושלמת"צעקו לי הבנות היצטלמנו ויצאנו.
___________________________________________________________________
"תודה תודה"אמרתי לן וצחקנו הלכנו לכיוון האולם שניכנסנו הוא הימפוצץ היה שם הכל כולל הכל אמריקאים פלצנים ערסים ערסים חתיכים אמריקאים חתיכים חחחחחחחח זונות חנג'יות (חנוניות) ובנות כמונו "פששששששששש" אמרתי "יודעים פה לארגן מסיבה "אמרתי והן צחקו "טוב בואי יש פה ילד שבא לבקר חבר שלו הוא אמריקאי אבל הוא בא לבקר חבר של אח שלי והוא חתיך רצח"אמרה אלינור ומשכה אותי ואת ג'ני שהגענו לא האמנתי ראיתי אותו את… דיימון
#סטופ
דיימון החבר הראשון של אמה האהבה הראשונה של אמה בגד בה שיער חום בהיר עיניים ירוקות בהירות גבוהה שרירי
#המשך
"דיימון?"אמרתי לו יותר בנימת שאלה "אמה"הוא ענה לי בקול בטוח שיש בו קמצוץ של שמחה . לא יכולתי להיסתכל עליו אז פשוט ברחתי שאני נותנת לדמעות להציף את עיניי רצתי לכוון המגורים אז שניתקעתי במישהו שתפס אותיזה היה אביאל "מה קרה?"שאל אותי הוא היה עם חברים "כן אני פשוט לא מרגישה כל כך טוב וגם הבטחתי לדודה שלי שאני יתקשר עליה עם לא היא תתחיל לדאוג"אמרתי לו "את רוצה שאני ילווה אותך?"שאל ואז ראיתי את דיימון הוא קלט אותי והגביר מהירות "עזוב זה בסדר תיהנה"אמרתי לו והמשכתי לרוץ ודיימון אחרי .
הדעתי לחדר וטרקתי את הדלת ונפלתי על מיטה ובכיתי פתאום הדלת נפתחה זה היה דיימון "אמה" הוא אמר לי והיתקרב עליי "עוף מפה דיימון"אמרתי לו "אני מצטער"הוא אמר עם דמעות בעיניים . "לא אכפת לי עוף מפה אני שונאת אותך!!!"צעקתי ממשיכה לבכות מולו , הוא חיבק אותי נתתי לו אגרופים בחזה שבכלל לא הזיזו לו "אני שונאת אותך"אמרתי מיליון פעמים ממשיכה להרביץ לו "אני שונאת אותך"אמרתי בפעם האחרונה ניכנעת לתוך החיבוק החם והעוטף שלו שאף פעם לא שכחתי ושתמיד היתגעגעתי עליו כל כך…
~נקודת מבט דיימון~
היא ניכנעה לחיבוק בסופו של דבר חיבקתי אותה והיא גם קצת חזרה היתגעגעתי עליה כל כך אף פעם לא הפסקתי לאהוב אותה אני לא מאמין שבגדתי בה הייתי כל כך אידיוט פיספסתי את הבחורה שאני הכי אוהב בעולם רק בגלל טיפשות וחרמנות יתר אני הייתי שיכור ואני מצטער על זה מצטער על זה כל כך…
אחרי כמה דקות הוצאתי אותה מחיבוקי למרות שלא רציתי בכלל "אני אוהב אותך"אמרתי לה. ראו שהיא הייתה מופתעת היתקרבתי עליה בהתחלה היא קצת נרטעה אבל אחר כך כבר לא ונישקתי אותה כמה היתגעגעתי לשפתיים האלה אוחחחח.

פרק 6
תשמעו תשיר : (במהלך הפרק)

~נקודת מבט אמה~
הוא נישק אותי אני לא מאמינה איך משהו שפעם כל כך ריגש ושימח אותי עכשיו לא מזיז לי אפילו לא קצת זה מוזר אני לא אכחיש שהרגשתי משהו אבל לא כמו פעם הזזתי אותו ממני בעדינות "אני מצטערת אני לא מרגישה כבר כלום"אמרתי לו והוא השפיל ראש "אבל…"אמרתי "אני סולחת לך"אמרתי לו הוא הרים את הראש לאט עוד מתקשה להבין את מה שאמרתי לו "באמת?"שאל אם חיוך מלא תקווה הינהנתי הוא חיבק אותי חזק אבל היתגעגעתי לחיבוק שלו שהיה מעודד אותי כל פעם מחדש לא משנה מה היה קורה לי והוא תמיד היה שם בישבילי ת-מיד!
"עכשיו בוא "אמרתי לו וקמתי הוא היסתכל עליי במבט לא מבין "למסיבה שלא יתחילו לדאוג לנו"אמרתי לו הוא הינהנן קמנו שטפתי פנים היתאפרתי מחדש הוא בינתיים שכב על המיטה עם… האייפון שלי?! "מה אתה עושה אם האייפון שלי?"שאלתי אותו הוא קפץ "לא מבהילים ככה אנשים"אמר לי "ומיסתכל בתמונות"אמר "בהודעות"מלמל אבל שמעתי "מזה??!!!" היתעצבנתי בקטנה ולקחתי את האייפון מנו "יאללה ידאגו לנו "אמרתי לו והלכנו למסיבה ישר שניכנסנו חברים שלו קפצו עליו וג'ייני ואלינור עליי "איפה היית?"שאלה אלי בקול ערמומי "עם דיימון"אמרתי בפשטות "ולמה את אומרת את זה בכזאת פשטות זה דיימון הוא הורס!"אמרה ג'ייני "והוא גם האקס שלי"אמרתי לה באותו נימה כמו מקודם "מה?!"צעקו ומיד הפסיקו את המוזיקה והיסתכלו עליינו "חסר לכם מה לעשות?!"שאלתי אותם בנימה עוקצנית ועצבנית שיתעסו בעניניים סלש זיונים שלהם "מה?!"שאלו עוד פעם "כו יצאנו פעם הוא בגד בי ועכשיו סוף סוף סלחתי לו לא ביג דיל יאללה בואו לרקוד"אמרתי להן ומשכתי אותם.
***
קמתי בבוקר המסיבה הייתה אחת הטובות שתיתי קצת רקדתי עם הבנות ועם כמה בנים לחוד כן לא לקפוץ למסקנות היה כיף רצח אבל יש בצפר יום ראשון קמתי למקלחת טפתי פנים מקלחת בזריז כי הסאחתילבשתי את זה-http://www.polyvore.com/untitled_117/set?id=99091613 שמתי אייליינר אודם ורוד חלש והייתי מוכנה דפקתי הופעה בכול זאת יום ראשון חובה לדפור בופעה לא? ;)
גמרתי להיתארגן ויצאתי מהאבטיה (היא היתארגנה בשירותים) והבנות כבר היו מוכנות "מזאת הכוסית הזאת?"שאלה ג'ייני "אני אני"אמרתי וצחקנו "יאללה בואו"אמרתי להן והלכנו לכוון החדר אוכל "את מדגמנת?"שאלה אותי אלי "לא למה?"שאלתי "כי דוד שלי סוכן דוגמנות וכבר הרבה זמן שהוא מחפש מישהי שתהיה הדוגמנית הבאה מלכת היופי ואת ניראת לי מתאימה"אמרה לי "אבל אני לא עד כדי כך יפה"אמרתי לה שניכנסנו "את צוחקת עליי את מושלמת"אמרה לי "לא אני לא"אמרתי לה וגיחכתי "סבבה בואי נישאל"אמרה לי והיה וג'ייני משכו אותי לשוחן של אח שלה זאת אטמרת של הערסים אבל ערסים אמיתיים לא כמו הערסיים צעצוע האלה "נכון היא מושלמת?"שאלה יותר נכון אמרה אבל פסדר אלי שהגענו לשולחן שלהם וכל הבנים הינהנו "רואה"אמרה לי ומשכה אותי קלחת אוכל היה אוכל דווקא נראה סבבה "כן האוכל פה לא דוחה על תידאגי ,הוא דווקא די טעים"אמרה ג'ייני הנהנתי לקחתי שתי פרוסות לחם רגיל גבינה צהובה קוטג' עגבנינות שוקו והיתיישבנו "אוו סוף סוף שלא אוכלת כמו פרה"אמרה ג'ייני והיסתכלה על אלי שלקחה ג'נון ופנקייקים הרבה אבל צחקנו "יאללה שלא נאחר"אמרה אלי והלכנו.


תגובות (3)

בסיפור את צריכה לתאר הכל ולא למצוא קישורים לדברים שאת צריכה
הרעיון נחמד גם הכתיבה טובה אבל יש שמה דברים לא טובים
אי אפשר לעשות # סטופ באמצע סיפור זה לא מתאים
אני מקוהו שאת לא נעלבת אבל כל אחד צריך לקבל ביקורת לפעמים

04/11/2013 04:55

תמשיכי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!את כותבת מושלם!!!!!!!!!!!!1

04/11/2013 05:04

תמשיכי

04/11/2013 06:13
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך