סוואגית סלינטור
סורי על הפרק הקצר אבל אני אוהבת לסיים אותו ככה תמשיכיייייייייי

ניורקית וערס?? 3 פרק 7 תגיבו!!!

סוואגית סלינטור 06/11/2013 821 צפיות 4 תגובות
סורי על הפרק הקצר אבל אני אוהבת לסיים אותו ככה תמשיכיייייייייי

הנהנתי לקחתי שתי פרוסות לחם רגיל גבינה צהובה קוטג' עגבנינות שוקו והיתיישבנו "אוו סוף סוף שלא אוכלת כמו פרה"אמרה ג'ייני והיסתכלה על אלי שלקחה ג'נון ופנקייקים הרבה אבל צחקנו "יאללה שלא נאחר"אמרה אלי והלכנו.
__________________________________________________________________
הגענו לכיתה ניכנסנו והיתיישבנו במקומות שלנו והמורה ניכנסה.
***
אחרי יום לימודים משעם וארוך!!!!!!!!!!!!!!!!!! שסוף סוף נגמר אני והבנות הלכנו לכיוון החדר אוכל היסתכלתי על הפלפון על הצג והופיעה לי שיחה שלא נענתה ממירון … להתקשר או לא טוב אני חייבת גם ככה הלך לי התיאבון "היי בנות אני ישב איתכן אחר כך אני צריכה לענות לשיחה ואני גם ככה רעבה" אמרתי הן הינהנו ואני הלכתי לכיוון החדר נישכבתי על המיטה ובאתי לחייג אבל ראיתי הודעה קולית ממירון לחצתי על השמע זה מה שהיה בהודעה:
'היי אמה, היתקשרתי אבל לא ענית יש הרבה מאוד דברים שאני רוצה לדבר עליהם איתך ולספר אז הנה כן אני מאוהב בך והייתי מהרגע הראשון שראיתי אותך ואף פעם לא הפסקתי עד עכשיו והיום אבל… את העדפת אותי כידיד הידיד הכי טוב שלך אז הבנתי וחשבתי מה עדיף להיות רחוק ממך ולראות אותך עם מישהו אחר או להיות קרוב עללי בתור חבר הכי טוב ולדעת שאני יכול לעזור לך שאת מבואסת ופשוט להיות יאתך אז בחרתי במה שנראה לי אז והיום הכי נכון ואני עדיין עומד מאחורי זה כי כמה שאני אוהב אותך והייתי רוצה שתאהבי אותי בדרך אחרת ממה שאת אוהבת אני מתמודד עם רק להיות קרוב עלייך להרגיש את המגע שלך ולהריח את הריח שלך זה הכל זה כל מה שאני צריך אבל אז קרה מה שקרה עם לירון את גילית שאני ומעיין ידענו ושנאת אותנו שנאת אותנו כל כל ולא היית מוכנה אפילו לירוק לכיוון שלנו וזה כאב לי אין לך מושג כמה… אז חפרתי לך אמה מאליק אני אוהב אותך ותמיד אוהב אני מתגעגע עלייך ותמיד יתגעגע עכשיו גם אם תירצי לראות אותי לא תוכלי היסתבכתי ברמות מטורפות כל מה שאני יכול לעשות עכשיו זה לברוח ואני יודע וגם הם יודעים שאת חשובה לי כל כך אז הם ינסו לפגוע בך. תבטיחי לי אמה תבטיחי לי שתישמרי על עצמך אף פעם על תיסתובבי לבד אני תמיד יהיה שם בשבילך בשביל לשמור עליך אני מבטיח אני ישמור עלייך אבל ממרחק מסוים אסור לסכן אותך יותר מידי ו… אה כן את ואביאל מתאימים רצח ;)'
הייי בשוק לא ידעתי שהוא מרגיש ככה לא ידעתי שהוא היסתבך ככה אבל הדבר היחידי שאני יכולה לעשות זה לשמור על עצמי כמו שהוא ביקש אין לי יותר מה לעשות פשוט אין לי…


תגובות (4)

העלת אותו כבר

06/11/2013 09:06

אני יודעת אבל היו רק 2 גובות

06/11/2013 09:07

תמשיכייייייי זההה לאאא פייררר כוליי התלהבתייי שהעלת. עוד פרק ואז גילתי שלא העלת עוד פרק חדש!!!

06/11/2013 09:42

חחחח גם אני עם משי…
תמשיכייייייייייחייכחגיכיייי חחחחח

06/11/2013 10:45
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך