ניורקית וערס?? 3 פרק 8 תגיבו!!

סוואגית סלינטור 07/11/2013 879 צפיות 4 תגובות

אני מבטיח אני ישמור עלייך אבל ממרחק מסוים אסור לסכן אותך יותר מידי ו… אה כן את ואביאל מתאימים רצח ;)'
הייי בשוק לא ידעתי שהוא מרגיש ככה לא ידעתי שהוא היסתבך ככה אבל הדבר היחידי שאני יכולה לעשות זה לשמור על עצמי כמו שהוא ביקש אין לי יותר מה לעשות פשוט אין לי…
___________________________________________________________________
שיעמם לי אז הלכתי למועדון והדלקתי טלוויזיה בחדשות בטעות והיסתכלתי .
'נער בסביבות שמונה עשרה נימצא אם אחיך ככול הנראה כבן השבע עשרה בביתם ללא הכרה.
שמם של הצעירים הוא אלירן וליאור אמסלם….' הייי בשוק דמעות הציפו את עיניי 'הצעירים פונים לבית החולים תל השומר כאשר הרופאים מנסים להציל את חייהם' היתאפסתי על עצמי הזמנתי מונית ורצתי לשער הבנות ראו אותי "מה קרה?"שאלו בלחץ שראו כמה אני לחוצה "אני אתקשר ויסביר מבטיחה"אמר רצתי החוצה המונית הגיעה מהר "לבית החולים תל השומר בבקשה"אמרתי לחוצה הנהג הבין שאני לחוצה ונסע מהר בינתיים היתקשרתי לדודה שלי אריאה "הלו"היא ענתה לי ושמעו שהיא שבורה "אריאה מה קרה להם?"שאלתי אותם מנסה גם לא לבכות "איפה את?"שאלה מתעלמת ממה ששאלתי "בדרך לבית חולים" אמרתי לה "אוקיי אני יסביר לך שם ביי "אמרה "ביי"אמרתי לה אחרי כמה דקות הגעתי לבית חולים שילמתי לנהג ורצתי לקבלה "איפה החדר של אלירן וליאור אמסלם?"שאלתי בלחץ "טיפול נימרץ קומה שלישית"אמרה לי הינהנתי ורצתי למעלית ניכנסתי ועליתי מהר למעלה לטיפול נימרץ וראיתי את לירון ואת… מירון "מירון?"אמרתי לו בנימת שאלה הוא סיבב את הראש בהפתעה וחיבק אותי חיבקתי אותו ובכיתי לו על הכף "היי,"אמר וניגב את הדמעות שלי "הם יהיו בסדר"אמר לי "איך ידעת על אביאל?"שאלתי אותו "סוד"אמר לי וצחקתי קצת "אני סולחת לך"לחשתי "מה?"הוא שאל "אני סולחת"אמרתי בקול רגיל וחזק הוא חיבק אותי והרופא יצא "אתם בשביל אלירן וליאור?"שאל אותנו הינהנו "מה מצבם?"שאלתי "הם…"
~נקודת מבט אלירן~
אני וליאור נסענו לבית נכנסנו ועלינו לחדר וליאור נשאר בסלון הלכתי לישון כי הייתי קרוע.
היתעוררתי בבהלה למשמע הצעקות של ליאור שמעתי ירייה "בן זונה"שמעתי זה היה הדבר האחרון ששמעתי מקולו של ליאור ירדתי למטה וראיתי חמישה בוריסיים כאלה ענקיים עם רובים אחד מהם כבר כנראה פגע בליאור. "מי אתם?"שאלתי בקול יציב למרות שבפני מתתי מפחד "שלום אלירן"אמר הזה הכי מפחיד מבינהם זה שגם ירה בליאור כי הוא היה מאוחריו וליאור נפגע בגב "איך אתה יודע את השם שלי?"שאלתי אותו "מזה משנה באתי להיפרד ממך"אמר לי מחייך לא הבנתי למה הוא היתכוון עד… שהוא ירה ב…י
~נקודת מבט מירון~
הייתי בבית וצלצל לי הפלאפון זאת הייתה אריאה "הלו"עניתי בשמה אני חולה עליה היא כמו אמא בשבילי "מירון"אמרה לי בקול שבור וישר ניהיתיי רציני "מה קרה?"שאלתי "מישהו ירה באלירן ובליאור הם עכשיו בדרך לבית חולים"אמרה לי מתאפקת לא להיתפרץ בבכי "איזה בית חולים?"שאלתי בשקט "תל השומר"אמרה לי "בדרך ביי"אמרתי ניתקתי לקחתי תמפתות לאופנוע ויצאתי הגעתי לשם ובדיוק לירון החנה תמכונית שלו וניכנסנו ביחד "יש לך מושג מה קרה?"שאלתי אותו הוא הינהנן לשלילה "לך?"שאל אותי וגם אני הינהנתי ללא ניכנסנו שאלנו את המזכירה איפה הם היא ענתה לנו ועלינו למעלה ראיתי את אריאה יושבת על הרצפה עם הראש בין ידייה . ישר אני ולירון רצו עליה "אריאה מה קרה?"שאלתי אותה "אני לא יודעת השכנים שמעו צעקות ויריות הם פרצו את הדלת ראו אותם היתקשרו עליי ולאמבולנס "אמרה "מה עם משטרה?"שאל לירון "לא רציתי"אמרה אריאה "למה?"שאלנו "פשוט לא רציתי אמה תדע למה"אמרה לי ולא הבנתי אמה… איך היתגעגעתי אל ילדה הזאתי ישבנו שמה עוד שעה וכלום שום רופא לא יצא רק נכנסו הפלפון של אריאה צלצל "הלו" ענתה לתוך הפלפון "איפה את?"שאלה "אוקיי אני יסביר לך שם ביי"אמרה וניתקה לא רציתי לשאול אותה מי זה היה כי ידעתי שאם אני ישאל היא תפרוץ בבכי. אחרי רבע שעה שמעתי צעדים אבל לא סובבתי את הראש לראות מי זה "מירון?"שמעתי את קולה של אמה סיבבתי את הראש בהפתעה וחיבקתי אותה חזק היא חיבקה אותי ובכתה לי על הכתף "היי"אמרתי לה וניגבתי את הדמעות שלה "הם יהיו בסדר"אמרתי לה "איך ידעת על אביאל?"שאלה אותי "סוד"אמרתי לה והיא צחקה קצת "אני סולחת לך" לחשה הייתי בשוק וגם כל כך שמחתי "מה?"שאלתי עדיין לא מעכל "אני סולחת"אמרה בקול רגיל וחזק חיבקתי אותה והרופא יצא "אתם בשביל אלירן וליאור ? "שאל אותנו הינהנו "מה מצבם?"שאלתי "הם…"


תגובות (4)

מההההה??????????? ללללללללאאאאאאאאא הם חיים נכון?????? בבבקשה שהם חיים תמשיכיייי

07/11/2013 06:11

רגע, היא לא הייתה בפנמייה בחול?!

07/11/2013 06:16

המשך עכשיו!!!

07/11/2013 06:37

הם ,????

07/11/2013 07:48
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך