סוואגית סלינטור
עם יהיו הרבה אבל הרבה לא 4 או 3 או 2 תגובות אני יעלה יהום עוד פרק כפול או לא יודעת מה...וחג שמח נסיכות

ניורקית וערס?? 4 פרק 1 תגיבו!!!

סוואגית סלינטור 27/11/2013 2098 צפיות 5 תגובות
עם יהיו הרבה אבל הרבה לא 4 או 3 או 2 תגובות אני יעלה יהום עוד פרק כפול או לא יודעת מה...וחג שמח נסיכות

#נקודת מבט ליאן
אני לא מאמינה שזה הגיע … ההשכרה של אמא פתחתי את הארון וחיפשתי מה ללבוש. אחרי הרבה זמן בחרתי חולצה פשוטה שחורה סקיני ג'ינס גבוהה אפור שחור עם שלושה כפתורים הכובע האדום של אמא שכתוב עליו OBEY זה הדבר היחידי שנשאר לי ממנה יש לנו בבית חדר נעול עם כל הדברים שלה תמונות עם חברים, בגדים, נעליים, תכשיטים אפילו איפור אבא הבטיח לי שהיום בהשכרה של אמא שאני יהיה כבר בת 16 הוא יביא לי את המכתב שהיא כתבה לפני שהיא… לפני שהיא התאבדה.
זה קשה אפילו מאוד אבל צריך להתמודד אם זה להמשיך בחיים ולדעת שאמא מלמעלה עם מירון אלירן וליאור שומרת עלינו… וכן אני יודעת את כל הסיפור אבא סיפר לי הכל הוא סיפר לי כמה שאמא הייתה בנאדם טוב. כמה שהיו לה חיים קשים אבל למרות הכל שום דבר לא הוריד לה את החיוך מהפרצוף הוא גם סיפר לי שאמא הייתה יפהפייה ושאני דומה לה חוץ מהשעיר היא הייתה בלונדינית אבל היא הרבה יותר יפה ממה שאני אהיה אי פעם זה בטוח.
נכנסתי למונית ונסעתי . הגעתי לקבר הוא היה ריק כן מוזר אני יודעת אבל אני אף פעם לא באה שכולם שם זב מין… זמן איכות שלי אם אמא חחח זה צחוק ממורמר החלאתי לספר לה מה עובר עליי לספר לה שאני עוברת פנימייה. התקדמתי לקבר שלה שמתי את הפרחים ושמתי ראש על הקבר.
"אמא, אמא יקרה שלי שאף פעם לא באמת פגשתי… רציתי לספר לך שאני עוברת לפנימייה של רוי זוכרת שסיפרתי לך על רוי חבר שלי. אז כן לפנימייה שלו זאת פנימייה של עבריינים צעירים אבל אני עשיתי את זה כבר הרבה פעמים כי הרגשתי משוחררת הרגשתי שכל מה שעובר עליי נגמר… אני מצטערת שאני מאכזבת אותך כל פעם מחדש שתדעי שאני אוהבת אותך הכי בעולם…" נישקתי את הקבר וקמתי הסתכלתי עליו עוד בזמן שאני נותנת לדמעות ליפול אחת אחרי השנייה.
נסעתי לפנימייה החדשה הגעתי אתמול בערב מאוחר וישר נשכבתי לישון יש פה טיולים כמו בצפר ובדיוק לרוי יש אבל רק של הכיתה שלו .
נכנסתי לפנימייה , ושוב כל המבטים עליי אוקיי כבר נמאס לי "אין לכם חיים פוסטרים וחתימות אחר כך" צעקתי על כולם ומיד כולם חזרו לעניינים שלהם ראיתי בנים במחששה וביניהם את… רוי!! "רוי!!!" צעקתי עליו הוא הסתכל ראה אותי חייך וקם. רצתי עליו וקפצתי אליו בחיבוק "אהבה שלי"צעק ונישק אותי מול כולם וכולם היו כזה O: ככה הסתכלתי עליהם ואני ורוי התפוצצנו מצחוק "טוב בואי נעזוב אותם" אמר שילבנו ידיים והתקדמנו לחדר שלי.


תגובות (5)

נחמד… תמשיכי!

27/11/2013 07:37

תמשיכי

27/11/2013 09:14

מהמם! תמשיכי :)

27/11/2013 11:40

מושלם המשך חובה!!!

27/11/2013 12:40

תמשיכי (;

27/11/2013 12:40
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך