ניורקית וערס ?? 4 פרק 2

סוואגית סלינטור 29/11/2013 1069 צפיות 6 תגובות

רצתי עליו וקפצתי אליו בחיבוק "אהבה שלי"צעק ונישק אותי מול כולם וכולם היו כזה O: ככה הסתכלתי עליהם ואני ורוי התפוצצנו מצחוק "טוב בואי נעזוב אותם" אמר שילבנו ידיים והתקדמנו לחדר שלי.
____________________________________________________________________
הגענו לחדר רוי נשכב על המיטה ואני נישכבתי לידו ושמתי לו ראש על החזה והוא ליטף את ידי מהאצבעות עד לכתף ובחזרה.
"היתגעגעתי" הוא אמר לי וחייכתי "גם אני אהבה שלי"אמרתי לו והיסתכלנו אחד על השנייה "איך היה היום בקבר של אמא שלך?"הוא שאל ומיד הפנתי את מבטי הוא קירב את פניו לשלי "נסיכה שלי"אמר וירדה לי דמעה "רוצה לדבר על זה?"שאל והינהנתי לכן. והוא הינהנן שאני יתחיל "זה קשה לי קשה לי העובדה שאין לי אמא ושאני ואבא שלי לא מדברים"אמרתי והוא קטע אותי "ועם האחים שלך? לא קשה לך שאתם כככה מרוחקים?" שאל אותי "האמת שהסיבה שאנחנו לא מדברים כואבת לי יותר מהכול,"אמרתי והתחילו לרדת לי דמעות לאט לאט אחת אחרי השנייה… "אף פעם לא סיפרת לי למה אתם לא מדברים בעצם"אמר לי "עזוב יום יבוא ואני יספר לך. אבל מה שבטוח היום הזה לא היום." אמרתי לו "מתי תירצי"אמר לי והתנשקנו נשיקה ארוכה ונעימה שמשכיחה לי את הכל כמו כלום .
#נקודת מבט רוי
אין אני מאוהב בילדה הזאתי!!!!!!!! היתנתקנו מהנשיקה וחייכנו אחת לשני ואז היא פיהקה פיהוק מוד כזה ואני צחקתי קצת "רוצה לישון?"שאלתי אותה והיא הינהנה "רוצה שאני אישן איתך?"שאלתי והיא הינהנה הורדתי חולצה נישכבתי לידה כיסיתי את שנינו בסמיכה חיבקתי אותה והיא נירדמה בתוך החיבוק שלי אני חולה עליה היא מלאך שנשלח משמיים רק בשבילי ולא בשביל אף אחד אחר.
אחרי שעתיים היתעוררתי ליאן עדיין ישנה נתתי לה נשיקה קטנה וקמתי שמתי את החולצה ויצאתי למחששה בשקט כדי לא להעיר את המלאך שלי.
הגעתי ורק אסף היה שם "אה נשמה"אמרתי לו והדלקתי סיגריה "אתה יוצא אם אחותי" הוא אמר לי "מה? לא אני יוצא אם ליאן כפרה"אמרתי לו ולקחתי שחטה ארוכה מהסיגריה "ליאן אחותי"אמר וניחנקתי הסגריה נפלה וכמעט שרפה לי תביצים "מה?!!!!!!!"צעקתי כל בצפר הסתכל עליי "יאללה איתכם צעקתי עכשיו תחזרו לעניינים המזוינים שלכם" צרחתי וכולם סובבו ראשים כמו שצריך
"מזאת אומרת ליאן היא אחותך?" שאלתי אותו "אותו אמא אותו אבא אותם אחים אותו קשר דם"אמר לי "חה חה חה עכשיו ברצינות למה אתם לא מדברים?" שאלתי אותם "אז ככה…


תגובות (6)

פאק!!!!! מושלם!!!! תמשיכי!!!!!!

29/11/2013 02:47

נונונונוונונונו תמשיכיי

29/11/2013 06:20

תמשיכי!!!

30/11/2013 04:07

את חייבת להמשיך מיד

30/11/2013 07:01

תמשיכי!!!!!!!!!

30/12/2013 10:23

למה את לא ממשיכה??????

16/02/2014 06:50
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך