סוואגית סלינטור
סורי שלקח לי זמן להמשיך תפרק LOVE YOU BECHES (נראה לי ככה כותבים באנגלית ביצ'זס)

ניורקית 2 פרק 13

סוואגית סלינטור 20/09/2013 1121 צפיות 3 תגובות
סורי שלקח לי זמן להמשיך תפרק LOVE YOU BECHES (נראה לי ככה כותבים באנגלית ביצ'זס)

החלון התנפץ וראיתי אותו את האיש שחטף אותי בשנה שעברה דפקתי צרחה של החיים ויצאתי בריצה מהחדר האיש ועוד שני אנשים רדפו אחריי החלטתי ללכת למירון הוא יודע הכי טוב מה קרה והוא גם יכול להגן עליי הם קלטו שעצרתי והגבירו מהירות ראיתי את זה ורצתי למיבנים של הבנים ניכנסתי וראיתי את מירון "וואו וואו מה קרה יפה לי?"שאל"הם פה אלה שחטפו אותי שנה שעברה"אמרתי לו בלחץ ופתאום הדלת ניפרצה אלה היו הם ומאחוריהם ניכנסה המשטרה "ידיים למעלה 5 שנים אנחנו מחפשים אתכם וסוף סוף מצאנו"אמר השוטר ראיתי שהפושע לא יודע מה לעשות אז הוא תפס אותי הצמיד לי יד לגרון ואקדח לראש "צעד אחר והבחורה מתה"אמר והפעם באמת התחלתי להילחץ כי ידעתי שיש לו אומץ לירות בי פתאום הרגשתי אותו נופל היסתובבתי ראיתי את אסי הוא הרביץ ךו עם מקל והפיל אותו השוטרים הלכו אליו ושמו לו אזיקים "את אמה מאליק נכון ? ואתה מירון אטיאס נכון?"שאל אותנו השוטר והנהנו "אתם מיתבקשים להתלוות אליי לחקירה לכו תחליפו בגדים ואנחנו נחכה לכם בכניסה אני ומרון היסתכלנו אחד על השני ואני הלכתי לחדר החלפתי בגדים לבשתי את זה-http://www.polyvore.com/jeans/set?id=92608447 (רק שהמכנס באורך של מכנס בלי התיק והמישקפי שמש) והלכתי החוצה מירון בדיוק הגיע הגענו לתחנת משטרה "אוקיי אמה יחקרו אותך לבד ואז אם מירון"אמר השוטר והנהנתי"בואי"אמר לי ובאתי אחריו הגענו לחדר חקירות כמו בסרטים"אוקיי אז מאליק בואי תספרי לי מה קרה הערב"אמר לי החוקר "אוקיי אז ככה קמתי במהירות מכוון ששמעתי חלון מתנפץ קמתי ואיתי את 3 האנשים האלה צרחתי מפחד כי הכרתי את האנשים האלה החלטתי לרוץ למירון שהיה אם אח שלי וחברים שלהם ואמרתי לו מה קרה מירון גם הכיר את האנשים האלה ממה שאני סיפרתי לו הם פרצו למקום של הבנים אז הגעתם לשמה והאיש תפס אותי וכיון לי את האקדח לראש את שאסי הרביץלו בראש עם המקל מה שגרם לו להיתעלף וזהו"סיפרתי לו "אוקיי ומאליק מאיפה את מכירה את האנשים האלו?"שאל וסיפרתי לו מה קרה שנה שעברה הוא היה די מופתע "אוקיי מאליק לפי מה שהבנתי אין לך הורים נכון?"שאל אותי "כן"עניתי לו "מה היה שם הנעוריים של אמא שלך והשם של אביך?"שאל(שם נעורים כאלו השם משפחה האמיתי של אמא שלה) "אמיליה בדוז'ה גרסייה פריינטה ושל אבי היה ג'יימס וויליאם(שם שני) מאליק"עניתי לו והוא היה בשוק "את מודעת לעובדה ששני הוריך באו ממשפחות הפשע החזקות בעולם וכן אני מכיר את הסיפור את הבת שלהם?"שאל אותי "אם אין עוד מישהו בשם הזה אז כן נראה לי"הוא היה עוד יותר בשוק "טוב מחר אני צרי שתבואי רק את בסביבות חמש אחר הצהריים אם אחיך גם"אמר הינהנתי ויצאתי למה הוא היה כל כך מופתע אני ממשפחת פשע כל השאלות האלה היתרוצצו במוחי.


תגובות (3)

יאוווו איזה פרק
תמשיכי

20/09/2013 05:52

תמשיכייי מושלםם

20/09/2013 05:52

תמשיכי!!!!!!!!

20/09/2013 06:28
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך