ניסיון לרצח / הקדמה .

Long Live The Evil Queen 07/12/2012 701 צפיות 5 תגובות

אני הולכת בחוץ , הסירנות של ניידות המשטרה מונעות ממני לשמוע את כל הצעקות והלחשושים של ההמון ההמום . אני עוברת , בין האנשים , בין השוטרים , בין האימהות ההמומות מסתירות את העיניים של ילדיהן . אני מתקדמת עוד קצת , אני חייבת להודות שאני קצת מפחדת . אני מגיעה לקדמת הבית , סרט המשטרה הצהוב חוסם את דרכי . אני רואה את קאת'י , בן ורוזי עומדים ומחבקים אחד את השני . " מה קרה ?" אני נעמדת לידם . קאת'י ורוזי בוכות על הכתפיים של בן . " בן ? " בן השפיל את ראשו . התקדמת עוד קצת וראיתי אותם , שוכבים שם , על הרצפה , ללא רוח חיים , ללא נשמה , פשוט שוכבים , לא מדברים , לא נושמים , לא זזים , נעלמו , הלכו , בלי לומר שלום , בלי לומר להתראות , אפילו בלי לנסות לנקום .

האנה קורליס , בת 15 , שיער חום ועיניים כחולות , ילדה אמיצה , לא פוחדת מכלום , אבל יום אחד , היא תגלה שגם היא תפחד ממשהו , משהו לא צפוי , משהו שלא ידעו שהוא יבוא , וכשהוא יבוא , כבר יהיה מאוחר מידי . האנה תגלה סודות על עברה הרחוק סודות מביכים ומבישים , אבל היא תצטרך להתמודד איתם .


תגובות (5)

המשך חובה!!!

08/12/2012 01:24

היי מרסל היקרה אז ככה ראשית כל ברכות לרגל 48 סיפורים שכבר כתבת וזו רק ההתחלה !!!!
אהבתי מאד מאד את הסיפור החדש שלך ומקווה שתמשיכו לכתוב אותו בהקדם

בהצלחה ובברכת שבת שלום וחג שמח ממני בקי ♥

08/12/2012 01:30

wow!!!
תמשיכי,אהבתי :)

08/12/2012 02:34

NICE :)

08/12/2012 05:40

נשמע ממש מעניין!! והשם ממש יפה!! אני חולה על דברים מפחידים כמו רצח בסרטים כע! חחחח עפתיי לקרוא פרק 1 :))

08/12/2012 15:36
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך