Dana
באנגלית זה day walker רציתם עוד פרק קבלתם עוד פרק :)

נסיך האופל שלי – פרק 25

Dana 30/05/2014 1881 צפיות 12 תגובות
באנגלית זה day walker רציתם עוד פרק קבלתם עוד פרק :)

"וזה נראה שאת אוהבת אותו בחזרה , כך לא היית מופתע כלל." עצמתי את עיניי .
"אתה טועה," אמרתי במרירות "אני לא אוהבת את כריסטופר , הוא נשאר עדיין אותו ערפד
שחצן ומגעיל שחטף אותי שאני ינשא לו." נשמתי לרווחה והבטתי לעבר החוטף שלי , הוא
נראה שלו ורגוע , צוחק מהשיחה שלנו ומה שמצחיק אותי זה שאני אפילו לא מאמינה לשיחה
שלנו , כול זה רק בשביל לשבור לכריסטופר את הלב ולגרום לממלכה להיחלש ?
"את אפילו לא מאמינה למילים שלך , את חושבת שאני יאמין לך?" לקקתי את שפתי התחתונה והרגשתי את טעם הדם בפי , כנראה אני או שהחוטף שלי נפגעו כשהוא ניסה לחטוף אותי מהאולם . אבל ידעתי שהוא משקר לי , שכריסטופר לא אוהב אותי , אבל למי אכפת . אני רק רוצה לצאת מהמקום הזה ולא לחזור לכאן לעולם , לא לראות את החוטף שלי לעולם .
"אתה חושב שאני משקרת לעצמי ? בכבוד , אני לא משקרת . כי אם הייתי משקרת היית יודע
את זה , אני לא שקרנית טובה כמו שאתה חושב . האדם הזה שאתה חושב שהוא מלך וערפד
אוהב הוא סך הכול שחקן , נכון הוא מלך טוב ואוהב של העם שלו וזה הייעוד שלו אבל בתור
מלך וערפד אוהב לאשתו , זה סיפור אחר," לא שקרתי לו , כריסטופר לא היה באמת האדם
שכולם חושבים , אני אפילו הצלחתי ליפול בקסמים שלו מספר פעמים בנשף אבל השיחה הזאת הוציאה לי את המטאטא שהיה תקוע לי בתחת ופקחתי את העיניים . נזכרתי במה שהוא עשה לי ואיך שהוא התנהג אלי , ניסה לגרום לי ליפול בשבילו , להתאהב בו , אבל זה לא עבד .
"אם היא היה אדם טוב כול כך , איך זה שיש לו אישה שהוא אוהב אבל הוא עדיין שוכב עם שני
הפלגישים שלו מול העיניים שלי? מנסה להפנט אותי אבל זה לא עובד , אני זוכרת כול דבר ודבר." אמרתי ועיניו נפערו , גם אם החוטף שלי גילה את הסוד זה כבר לא היה אכפת לי .
הוא מציג לי את כריסטופר בתור האדם הכי טוב שהוא פגש בעולם , למה הוא רוצה להחליש
את הממלכה אם כריסטופר הוא מלך כזה גרוע ?
החוטף שלי משך בכתפיו ונעמד על רגליו , מסתובב לכיוון שולחן העץ שעמד מאחוריו ולוקח
סכין קילוף באורך של שבע סנטימטרים עם להב חדה , מתקרב אליו שהסכין לצד גופו .
"אמרו לי לשמור עליך חיה בשביל שתתני לנו תשובות אבל את יותר מידי מעניינת אותי ומשעשעת אותי בשביל שאני ייתן לך להישאר תלויה כמו דג . בואי נשחק משחק," הוא אמר והעביר את שפתיו על שפתי כמחצית נשיקה .
"אני ישאל שאלה , אם תעני לי עליה בכנות תמשיכי להנות מהשיחה , תשקרי לי תפגשי את אחד החמודים שלי." הוא אמר בקול נחשי וממזרי , לא היה לי מה לענות על זה . אני פשוט לא הצטרך לשקר לו , לא שיש לי כוונה לשקר לו כי אני לא יודעת בדיוק הרבה דברים על הממלכה . סך הכול המלכה שלה במשך שלוש ימים פחות או יותר .
"שאלה ראשונה , איך אי אפשר להפנט אותך ?" למה השאלה הראשונה היא תמיד שאלת הפתיחה שתפיל אותי , ידעתי שהסכין תתקרב אלי כבר על ההתחלה , לא פחדתי מהדקירה ולא פחדתי מהמוות . ידעתי שמישהו מושך אותו בחוטים ,אין לו את האפשרות להרוג אותי.
"אני לא יודעת." עיניו של החוטף התכווצו והוא הרים את הסכין במעלה השמלה וחתך את רצועות הבד בצורת הX שכיסו את שאר גופו , הוא לא אהב את התשובה אבל הוא אהב שכמה שפחות בגדים מכסים אותי ככה התשובה תבדר אותו יותר .
"טעות מלכתי ," הוא העביר את סכין הקילוף מקו חזי אל הטבור והשאיר פס לבן של סימון הסכין , זה לא כאב אבל ידעתי שבכמה שיותר כוח הוא השתמש זה הכאב יותר .
הדבר הבא שהוא עשה היה צפוי לכן שחררתי את צרחת הכאב ישר כשהוא תקע את הסכין בכתפי וסובב אותה , הרגשתי אותה נעוצה בבשרי והרגשתי איך הדם זולג במורד גופי .
החוטף שלי התנשם בכבדות , הגוף שלי רתח מחום וחשבתי שאני עומדת להתפוצץ אבל שתקתי והמשכתי להביט בו עם דמעות זולגות .
"שאלה שנייה," הוא ניגב מעליו את הזיעה "איך אתם שומרים את העיר ממהלכי האור שלי*?" אם אני יספר לו איך אנחנו שומרים על העיר רוז בעזרת התדרים וקרניי הלייזר הוא עוד יתקוף את העיר בשעות הבוקר , זה רעיון שלי ואני לא מתכוונת לוותר לחוטף הזה כול כך מהר .
"אין עדיין תוכנית." שיקרתי , ניסיתי לשמור על מצב פנים אחיד בשביל שלא יראה איך אני נראת כשאני משקרת ואיך אני נראת שאני אומרת תאמת .
החוטף צעד אחורה אל השולחן ולקח את אחד הסכינים שלו , התקרב אלי והראה לו אותו , הוא היה בעל להב מחודד משני צידיה " זאת סכין אויסטר , אולי היא נראת קטנה אבל היא קטלנית בהחלט ואמרתי לך כבר , אני לא אוהב שמשקרים לי." הוא אמר בנימת קול שקטה .
כשהוא חתך חתך זעיר לאורך סימן הסכין הקודמת זה גרם לי לצרוח את הנשמה שלי , לעולם לא הרגשתי כאב כזה ואני גם לא מצליחה להמשיך לסבול אותו , זה שורף לי ואני מרגישה את הדופק שלי בכול רחבי הגוף . הנשימות שלי מתחזקות ואני מתחילה לאבד את כול מה שקורה סביבי .
"לפני יומיים קיימתם ישיבה עם מועצת הזקנים ודיברתם על מהלכי האור שלי, את עצת משהו , מה זה היה?" הרמתי את ראשי והסתכלתי עליו מתנשפת .
"אתה עובד עם מישהו מתוך הטירה?" ידעתי שיש לנו חפרפרת , ואני לא ייתן לה או לו לנצח במשחק , אני יהיה חזקה ויסבול את הכאב המזדיין הזה .


תגובות (12)

תמשיכייי סיפור מושלם אני מכורהה

30/05/2014 21:22

איפה כריסטופר כשצריך אותו?!?!
מושלםםםםם
תמשיכי דחוףףףףףףף

30/05/2014 22:13

תמשיכי!!!!!!! דחוף זה מושלם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

30/05/2014 22:24

תמשיכייייי מהמםםםם
אפילו שזה קצת קצר

30/05/2014 22:42

תמשיכי זה פשוט מושלם❗❕❗❕‎:D

31/05/2014 03:17

מושלםםם מתה על הסיפור הזהההה!
תמשיכיי!!

31/05/2014 20:37

תמשיכי פשוט תמשיכי

31/05/2014 20:43

תמששיכי

31/05/2014 21:00

זה כזה מושלםםםם תמשיכיייייי

31/05/2014 21:06

וואו. קראתי רק את הפרק הזה כי הייתי חייבת לראות את הסיפורים שאת כותבת ואת כותבת בצורה מושלמת! את יודעת לתאר רגשות ממש טוב ונורא נורא נהנתיי!! תמישכי כך ועל הדרך גם את הסיפור ;)

31/05/2014 21:25

ווואאווו את חחיייבבבבתתתת להמשיךךך!! דחוף!!
דיי איזה מסכנה שלי >< איפה כריסטופר ?! ואני ארביץ לחוטף הזה! !!!!!!!
שימות! שוב!

31/05/2014 22:26

תמשיכייי במהירות מושלםם!!

31/05/2014 22:48
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך