לאלי המאמי!
זהו ההמשך לסיפור " נסיך החלומות שלי? " .
ושוב רציתי להבהיר שזאת כן *פ*ופה ,פשוט שכחתי את הסיסמא של המשתמש הקודם שלי , ולכן פתחתי משתמש חדש בשם "לאלי המאמי! " כדי שאני אוכל להמשיך את הסיפור שלי!

נסיך החלומות שלי? פרק 3

לאלי המאמי! 29/07/2011 1461 צפיות 8 תגובות
זהו ההמשך לסיפור " נסיך החלומות שלי? " .
ושוב רציתי להבהיר שזאת כן *פ*ופה ,פשוט שכחתי את הסיסמא של המשתמש הקודם שלי , ולכן פתחתי משתמש חדש בשם "לאלי המאמי! " כדי שאני אוכל להמשיך את הסיפור שלי!

דבר ראשון רציתי להבהיר שזאת כן *פ*ופה פשוט שכחתי את הסיסמא שלי ולכן הייתי צריכה לפתוח משתמש חדש…

היינו בזה ששבוע אחרי שאגם קיבלה את המכתב מדנה היא גילתה דבר נורא!
אגם גילתה שדנה ועידו התנשקו בבית של עידו!
אגם יכלה לצפות דבר כזה מדנה כי ידעה שהיא אוהבת את עידו והן כבר לא חברות , אבל מעידו , חבר שלה? לא יכלה לצפות דבר כזה …
אגם באה אל עידו הבייתה ודפקה בדלת כל כך חזק שאמא של עידו התעוררה …
"מה את רוצה ? נראה לך לדפוק ככה בביית של מישהו??? " שאלה אמא של עידו.
"איפה עידו ?" שאלה אגם.
"אצל א..נה , ח..נה , אצל דנה !!
נזכרתי אני תמיד מתבלבלת , חחח " אמרה אמא של עידו ואגם כמעט התעלפה.
"טוב תודה" אמרה אגם.
"קרה איתו משהו?" שאלה אמא של עידו.
"לא , עזבי , תודה " ענתה אגם.
אגם רצה משם לבית של דנה וכשאמא של דנה פתחה לאגם את הדלת היא הלכה ישר לחדר של דנה וראתה אותה ואת ואת עידו יושבים ומדברים ביחד.
"מרכלים עליי אהה , חושבים איך להיפתר ממני? " אמרה אגם בכעס ודנה ועידו הסתובבו בבהלה.
"אני באתי לשאול אותה משהו בקשר לשיעורי הבית" אמר עידו בהיסוס.
"בחופש ראש השנה , אממ לא נראה לי , שמעתי על הנשיקה שלכם , מישהו יכול להסביר לי מה קרה? " אמרה אגם.
"ת'אמת באתי לדבר איתה על זה , אבל חשבתי שאת לא יודעת אז לא רציתי להדאיג אותך … " אמר עידו…
"להדאיג ,למה אני צריכה לדאוג?" שאלה אגם.
"ת'אמת ש…. " התחילה להגיד דנה.
"שמה ? דברי! " התעצבנה אגם ולא נתנה לדנה לדבר.
"ש… אני באתי אליו הבייתה ונישקתי אותו , אמרתי לך שאני לא יכולה לשכוח ממנו… " אמרה דנה.
"דווקא עכשיו שאני חברה שלו היית צריכה לנשק אותו ? עזבו אני לא אפריע לקשר שמתפתח פה בינכם" אמרה אגם ורצה לכיוון הדלת של הבית של דנה בוכה.
"קרה משהו?" אמרה אמא של דנה לפני שאגם יצאה מהבית שלה , אבל אגם התעלמה.
אגם המשיכה לרוץ לכיוון הבית שלה.
עידו רץ אחריה " אגם , אגם!" .
אגם עצרה לרגע , הסתובבה ואמרה " תעזוב אותי! , הקשר ביננו נגמר , לפחות עד שאני אבין מה קורה פה" , אבל לפני שסיימה לדבר , באה מכונית מאחוריה וו….
"לאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא! " קרא עידו.


תגובות (8)

זה סיפור ממש יפה :) תמשיכי =)

29/07/2011 21:34

מקסים!!!!

30/07/2011 14:12

אני מקווה שקראתם את פרקים 1 ו2 שנמצאים על שם *פ*ופה שזאת בעצם אני !

01/08/2011 14:14

אני מקווה שקראתם את פרקים 1 ו2 שנמצאים על שם *פ*ופה שזאת בעצם אני !

01/08/2011 14:14

אני מקווה שקראתם את פרקים 1 ו2 שנמצאים על שם *פ*ופה שזאת בעצם אני !

01/08/2011 14:14

אפשר את פרק 1 ו-2 ?

05/08/2011 23:55

זה על שם *פ*ופה , תחפשי :)

06/08/2011 09:48

מצאת?

07/08/2011 10:33
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך