לאלי המאמי!
המשך סיפור אהבה של ילדה בשם אגם.
המשיכו לקרוא את הפרקים הבאים!

נסיך החלומות שלי? פרק 4

לאלי המאמי! 29/07/2011 733 צפיות 4 תגובות
המשך סיפור אהבה של ילדה בשם אגם.
המשיכו לקרוא את הפרקים הבאים!

מכונית באה מאחורי אגם.
"לאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא!" צעק עידו , הוא רץ לכיוון של אגם והציל אותה , אבל
זה לא הסתיים בטוב.
עידו נדרס ע"י המכונית ונפצע קשה.
אגם בכתה וישר התקשרה לאמבולנס.
"בואו מהר לרחוב הנשיא ליד בית מספר 55 , חבר שלי נדרס ובעל המכונית ברח , אני לא יודעת מה לעשות…" אמרה אגם לאיש מהאמבולנס בזמן שלא הפסיקה לבכות.
האמבולנס הגיע אחרי 5 דקות שנראו לאגם כמו נצח!
אגם ליוותה את עידו באמבולנס בזמן שהתקשרה להוריו , אמא שלו לא האמינה , "בואי מהר לבית החולים הדסה אנחנו בדרך לשם" אמרה אגם לאימו של עידו בפלאפון ולא הפסיקה למרר בבכי.
מייד כאשר הגיעו עם האמבולנס הוריו של עידו היו שם.
אגם לא ידעה מה לעשות , כל משרצתה היה לבשר מעידו סליחה ותודה על שהציל אותה.
אגם חשבה בליבה שאם לא הייתה באה לבית של דנה כל זה לא היה קורה.
לאחר שעה עידו יצא מכלל סכנה ואגם נכנסה לראות אותו , היא ביקשה סליחה אבל עידו אמר לה: " זה מה שעושים מתוך אהבה , את לא צריכה להאשים את עצמך! אני אוהב אותך ולא משנה מה דנה מרגישה כלפי אני אף פעם לא אפרד ממך במיוחד לא בשבילה".
אגם בכתה וכל משאמרה היה רק סליחה ותודה , היא אמרה שלא משנה מה היא לא תעזוב אותו והיא הבינה שהכל היה אשמתה של דנה.
לאחר מספר דקות כשכבר יצאה מהחדר שעידו היה נמצא בו בבית החולים , התקשרה לדנה ואמרה: "הכל באשמתך! אני שונאת אותך! איך יכולת?! " .
דנה לא הבינה מה קורה.
"מה קורה? את רוצה לדעת מה קורה? חבר שלי שוכב בבית חולים פצוע קשה והכל באשמתך! " אמרה אגם.
"מה ? מה בית חולים ? מה קרה לו? " שאלה דנה בהיסטריה.
"אל תדאגי , הוא כבר יצא מכלל סכנה." אמרה אגם.
"אבל , מה קרה? איך? מתי? למה?" כל כך הרבה שאלות שאלה דנה.
"כשרצתי מהבית שלך עידו רץ אחרי , כמעט דרסה אותי מכונית , אבל עידו הציל אותי ועכשיו הוא פצוע קשה בבית חולים." אמרה אגם בכעס.
"אני לא מאמינה! באיזה בית חולים הוא נמצא?" שאלה דנה , אבל כמובן שאגם ניתקה לה את הפלאפון בפרצוף כי לא התכוונה לומר לדנה איפה עידו נמצא.
דנה ניסתה להתקשר אל אגם מספר פעמים , אבל אגם כיבתה את הפלאפון בכוונה כי לא היה לה כוח לדנה.
לפתע התחילה לשמוע דנה ציפצופים מהחדר של עידו , כל הרופאים הגיעו , דנה לא הבינה מה קורה , אבל לא נתנו לה ולהורי להיכנס.
רופא אחד יצא החוצה ואמר: " אני מצטער , אבל…"


תגובות (4)

ללללללללללללאאא שהוא לא ימות בבקשה !!!

30/07/2011 23:36

אימא'לה! יואו איזה פחד …. איזה מתח….. רק שלא ימות….
תמשיכי!!!!!!!!!!!!
סיפור מקסים!!!!!!
כל הכבוד,ממש יפה!
התגובה הראשונה עומר כתבה והשנייה ניצן

31/07/2011 14:59

תודה לכולם !
אני מבטיחה שאני אמשיך :)

01/08/2011 14:17

יופי :)

01/08/2011 20:13
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך