לאלי המאמי!
אני מקווה שאתם נהנים מהסיפור , כאשר אסיים אותו אכתוב עוד סיפורים שתוכלו להנות מהם!

נסיך החלומות שלי? פרק 5

לאלי המאמי! 01/08/2011 823 צפיות 3 תגובות
אני מקווה שאתם נהנים מהסיפור , כאשר אסיים אותו אכתוב עוד סיפורים שתוכלו להנות מהם!

הרופא יצא מהחדר " אני מצטער , אבל… ילדכם מת."
"מהההההההההההה? , אין מצב , זה לא יכול להיות ." אמרה אמא של עידו.
"עידו לא יכול למות!" אמרה אגם.
"עידו?" שאל הרופא , "אני מדבר על יעקב , אתם לא המשפחה שלו?" .
"לא " ענתה אמא של עידו , " אז אני צריך להודיע למשפחה שלו שהוא לא יצא מזה ." אמר הרופא והתחיל ללכת.
"רגע אז מה עם עידו?" שאלה אגם.
"עידו מצויין , מחר הוא משתחרר מבית החולים." הסתובב הרופא ואמר ולכולם ירדה אבן מהלב.
הרופא הלך ואגם התקשרה לדנה " יש לך מזל הוא לא ימות , מחר הוא משתחרר."
"אני כל כך שמחה , רגע אבל עכשיו את יכולה להגיד לי באיזה בית חולים…"
אגם ניתקה לפני שדנה הספיקה לסיים לדבר.
"אני הולכת הבייתה אני אחזור בערב , אם יש חדש תתקשרו , המספר שלי בפלאפון של עידו." אמרה אגם.
"לכי ואל תחזרי !" אמרה אמא של עידו.
"מה , אבל למה?" שאלה אגם בבהלה.
"הכל באשמתך , אם הוא לא היה מציל אותך את היית פה במקומו." אמרה אמא של עידו בכעס והסתובבה.
"לא , אבלל.." אמרה אגם.
"לכי ואל תחזרי , את האשמה היחידה בכל הסיפור , אני לא רוצה שתפגשי שוב את עידו או שתדברי איתו."
אמרה אמא של עידו.
"אבל.. אבל אני לא אשמה." אמרה אגם וכשראתה שזה לא עוזר הלכה בבכי.
כאשר אגם הגיעה הבייתה לא הפסיקה לבכות , היא הלכה לישון וכאשר התעוררה היה כבר 7 בערב , היא לא ידעה אם ללכת או לא לבית חולים לבקר את עידו.
כאשר אגם פתחה את הפלאפון ראתה 23 שיחות מדנה , היא לא התכוונה לחזור אלייה , כי לא ממש היה לה אכפת ממנה.
בסוף אגם החליטה ללכת לבקר את עידו למרות הכל.
היא הגיעה לבית חולים ולא מצאה את עידו בחדר שלו , היא שאלה את הרופא שטיפל בו איפה עידו והוא ענה ששיחררו אותו יום לפני.
אגם אמרה לרופא תודה והלכה , היא חשבה שכנראה הורי של עידו לקחו אותו הביתה וכך היה.
אגם החלה לדפוק בדלת הבית של עידו ואמא שלו ענתה לה: "אמרתי לך לא לבוא , נכון?" .
"אבל אני דואגת ואת יודעת שאני לא אשמה , האשם האמיתי נמצא בתוך האוטו שדרס את הבן שלך וברח , עכשיו אני רוצה לראות אותו , תודה :) " אמרה אגם ונכנסה לחדר של עידו בלי להתייחס לצעקות של אימו.
"איך אתה מרגיש?" שאלה אגם את עידו והתיישבה לידו על המיטה.
"אני , אני קצת מסוחרר והכל , אבל אני שמח שהכל עבר במהרה.. " אמר עידו.
אגם ועידו החלו לדבר ולפתע נכנסה לחדר…


תגובות (3)

תמשיכי אבל אני מקווה שאמא של עידו תפסיק להיות רעה לאגם כי אגם צודקת היא לא אשמה אלא מי שדרס וברח אשם בהכל ! =)

01/08/2011 23:58

הסיפור מדהים!!!!
ואני גם מקווה שאמא של עידו תפסיק לעצבן ולהעליב את אגם….

02/08/2011 13:13

תודה לכן על העידוד ונראה מה אפשר לעשות עם אמא של אגם…

02/08/2011 14:51
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך